|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan het prima waarderen. Het is wel extreem gay maar op een geruststellend androgyne manier waardoor een uiteindelijke vonnis van 'Gay or not Gay' voor mij nog niet beslecht is. A friend with weed Is a friend indeed A friend in need Is better KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die laatste cd heb ik niet gehoord, maar de albums ervoor heb ik, toen ze net uit waren regelmatig geluisterd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dat ik dit nog eens mag zeggen: G.A.Y. !!!! |
|
Z.W.O.L.L.E ? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: A friend with breasts and all the rest, A friend who?s dressed in leather. Leuke tekst "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Fantastische band, ik kan niet stil blijven zitten als ik ze hoor |
|
Ik kan ze ook wel waarderen |
|
NP: Placebo - Come home |
|
quote: Heeeerlijk nummer, prachytband trouwens, hoor ik heel graag, helaas nooit live kunnen aanschouwen Sucker Love is heaven sent, you pucker up,.... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: NP: Placebo - Every You, every Me Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
NP: Placebo - Passive Aggressive Een van hun mooiste nummers vind ik... Zenial |
|
quote: Ik vind nog steeds Every You, every Me, wat een heerlijk nummer, wat een heerlijke intro Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik geloof dat je de eerste en de tweede zin hebt verwisseld, maar enfin: Placebo vind ik te gek. Ik heb al hun cd's in de kast. Personal favourite blijft toch "Without you I'm nothing." De zanger speelt dan misschien wel wat in op de discussie over zijn al dan niet "gaye" verschijning, d'r is eigenlijk niks gays aan (ook al heb ik tijdens het optreden dat ik van ze heb gezien wel behoorlijk staan twijfelen of het nu een man of een vrouw was). Dat komt ook in meerdere teksten naar voren (ook al kan je er ongetwijfeld in lezen wat je wil). But who gives a fuck, anyway? Persoonlijk waardeer ik (o.a.) de afwisseling tussen de nummers, de sterke melodielijnen en de stevig doorfuzzende basgitaar erg goed. Aan de zang heb ik even moeten wennen, maar dat is inmiddels wel overgebeterd. Aanvankelijk vond ik dat "Pure Morning" maar een schijtnummer, maar dat was toen ik nog niet de hele plaat kende, maar enkel dat nummer dat wel eens op de radio gedraaid werd. Als onderdeel van de hele cd (of als aanzetje tot "Brick shithouse") komt het best goed tot z'n recht. Ik heb ze één keer live mogen aanschouwen op Rock Werchter. Ze waren me (behoudens "Pure Morning") tot op dat moment volledig onbekend, en was dan ook stomverbaasd toen ze - nadat ik een heel concert lang van een mij onbekende band had staan genieten - afsloten met "het gewraakte singletje." Touché, pussycat! |
|
quote: de eerste en de derde regel dus zoals het er nu staat is het gewoon belachelijk chelman Ik vond ze live op Werchter ook goed, op cd luister ik er vrijwel nooit naar. En dan nog nieuws uit de roddelbladen: de zanger is bisexueel (maar idd. nogal een androgyne verschijning); de bassist is volledig gay. Maar gelukkig draait het om de muziek, right ? [Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 07-05-2004 19:28] In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Wij hebben twee cd's van ze Without you en Black Market (zoiets), erg lekker voor de afwisseling, zang is erg goed, wel zo'n stem waar je of van houd of vreselijk vind. |
|
Dan leg ik toch liever Limp Bizkit op mvg wk10 |
|
placebo is geweldig, heb ze 2 keer live zien optreden. Ik vind voornamelijk de b-sides geweldig, slackerbitch,johnny and mary,holocaust,bigmouth strikes again gewelddddiiiggggg! The crawl is trouwens ook prachtig en dat bonus nummer op Blackmarket music ..pure geilheid |
|
ik heb ook een cd van placebo, en die zanger is lekkorrrrrrr |
|
quote: Nu je het zegt... Ik vind het zo eigenlijk beter klinken...het was waarschijnlijk mijn onderbewustzijn die me dit influisterde. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bigmouth strikes again is een cover van The Smiths, ik prefereer nog steeds de versie van The Smiths maar die versie is ook heel mooi Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: D'oh! quote: Ah, uit de roddelbladen, gelukkig. Seriously, ik meen me te herinneren dat Molko in een interview zei dat hij hetero is. Nou ja, wat boeit 't ook, eigenlijk. Overigens heb ik van de laatste cd ("Sleeping with Ghosts") de digipack met covers. Daar staan wel een paar leuke dingetjes op, maar ik het gevoel dat het een beetje een "haastklus" is geweest. Ze hadden er volgens mij veel meer van kunnen maken. "Daddy Cool" is natuurlijk wel geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-05-2004 15:01] Touché, pussycat! |
|
maakt die geaardheid nou uit! de muziek is super iig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Om me maar even bij het groupie-front aan te sluiten, Placebo heerst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Versie van Slapshot is toch wel de beeste die gast heeft namelijk echt een big mouth |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |