IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bin Laden zet prijs op hoofd Annan... Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 07-05-2004 22:06 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Bin Laden biedt 10 kilo goud als je Kofi Annan om zeep helpt. Geeft wel heel erg weer hoe verdorven de geest van die idioot is, dat hij iemand die zich van alle hoge heren het meest voor wereldvrede inzet weg wil hebben. Geeft mij des te meer het idee dat moslimextremisten het echt niet gaat om verschil arm-rijk, maar om aan de wereldmacht te komen, met hun geweld.


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-05-2004 22:08 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik wil wel 10 kilo goud. Wanneer is die Annan in Nederland ?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-05-2004 22:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niet "westerse" landen schijnen de VN nogal klote te vinden. Ik vraag me af waar die haat vandaan komt. Nu snap ik best dat het een westers bolwerk is enzo, maar toch is dit juist een van de organisaties waar je als klein vaag (moslim)landje toch nog enigzins mee kunt draaien in de wereld.....
toch?


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-05-2004 22:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

even oefenen alvast. Annan.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-05-2004 22:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en wara ben je van plan dat goud om te ruilen in geld?


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-05-2004 22:24 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 22:20 schreef ghoulliette het volgende:
en wara ben je van plan dat goud om te ruilen in geld?
Daar moet ik nog even over nadenken maar dat is een zorg voor later.Eens kijken...eerst ontvoeren en martelen, of neerknallen met m'n katapult ??? Moeilijke keus !


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 07-05-2004 22:27 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

slim om een prijs te zetten op het hoofd van degene die probeert je vijanden in toom te houden...


no text supplied


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2004 22:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nederlandse, Italiaanse en Koreanse militaren waren toch een halve kilo goud waard? en Britse en Amerikaanse het dubbele (of te wel 1 kilo)?


nekro
Usericon van nekro
Posted 07-05-2004 22:31 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ha, binnenkort ga ik op vakantie naar Irak. Geld verdienen !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2004 0:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 22:31 schreef nekro het volgende:
Ha, binnenkort ga ik op vakantie naar Irak. Geld verdienen !
Koffie zit niet in irak ....


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-05-2004 0:42 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 7 mei 2004 22:06 schreef Killing Zoe het volgende:
het idee dat moslimextremisten het echt niet gaat om verschil arm-rijk, maar om aan de wereldmacht te komen, met hun geweld.

dat verschil arm en rijk zou ook geen goede reden zijn , is immers niet te wijten aan het westen ;
er zijn veel niet-westerse landen die zich hebben ontwikkeld(Japan) en ook Aziatische landen die zich nu aan positief het ontwikkelen zijn en kunnen concurreren met het westen ; er wordt daarnaast ook door het westen samengewerkt ( wetenschap ) met niet-westerse landen .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-05-2004 0:57]



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-05-2004 0:42 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

edit

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-05-2004 1:32]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-05-2004 0:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

precies, een hele grote kogel van 10 kilo goud!




X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 08-05-2004 1:50 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

late april-grap ?


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-05-2004 1:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

volgens mij was dit niet Annan, maar die kerel die de leiding heeft over de militairen in irak... ofzo...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-05-2004 2:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik vind alles best, maar Nekro: je kan kiezen:

1) serieus reageren, en niet van die enorm flauwe grappen uithalen, of...

2) al je volgende bollocks-posts in " . " zien veranderen...


aan jou de keuze


Bruce Banner


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-05-2004 2:11 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 1:56 schreef Argh het volgende:
volgens mij was dit niet Annan, maar die kerel die de leiding heeft over de militairen in irak... ofzo...

Zowel Annan als de Amerikaan die nu de leiding heeft in Irak (weet even zo snel zijn naam niet)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-05-2004 10:35 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Als je nou slim bent dan vermoord je osama bin ladin. Daar staat 20 miljoen euro op.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2004 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 10:35 schreef arrebar het volgende:
Als je nou slim bent dan vermoord je osama bin ladin. Daar staat 20 miljoen euro op.
Nee eerst al die gatsne die Binnie dood wil, en als je je goud hebt, knal je hem door de kop.

Held van de dag!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-05-2004 10:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 22:17 schreef ghoulliette het volgende:
niet "westerse" landen schijnen de VN nogal klote te vinden. Ik vraag me af waar die haat vandaan komt. Nu snap ik best dat het een westers bolwerk is enzo, maar toch is dit juist een van de organisaties waar je als klein vaag (moslim)landje toch nog enigzins mee kunt draaien in de wereld.....
toch?

Die landen haten de VN, omdat de VN op principes huldigt als scheiding tussen kerk & staat, democratie, vrijheid van meningsuiting, (gelijke) mensenrechten voor iedereen, etcetera. De wereldorde waar de VN voor staat heeft niets te maken met een wereldorde zoals de meeste Afghanen, Iranezen of Saudi's hem zien.

Het gaat dus niet om 'toch nog meedraaien' -- die mensen/landen zijn zo principieel tegen de VN, daar wíllen ze helemaal niet in 'meedraaien'.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 08-05-2004 11:09 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

die barbaren moeten maar kiezen ze willen wel hulp maar niet van de vn dus blijkbaar, dan moeten ze dus OF manieren leren en zelf normale mensenrechten opstellen OF de vn accpeteren


yo yo wassup nigga bitches in da house


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2004 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 0:42 schreef Vinay het volgende:
dat verschil arm en rijk zou ook geen goede reden zijn , is immers niet te wijten aan het westen ;
er zijn veel niet-westerse landen die zich hebben ontwikkeld(Japan) en ook Aziatische landen die zich nu aan positief het ontwikkelen zijn en kunnen concurreren met het westen ; er wordt daarnaast ook door het westen samengewerkt ( wetenschap ) met niet-westerse landen .

Crap, westen heeft mazzel gehad, voorsprong opgebouwd, rest uitgebuit en daar profiteren ze nu nog steeds erg veel van dankzij protectionise. de EU en haar landbouw beleid is er een prachtig voorbeeld van. De prijs die wij voor onze producten moeten betalen wordt daardoor ook kunstmatig hoog gehouden.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-05-2004 20:33 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Wat is de bron van dit nieuws?

Ik heb net nog het nieuws gehoord, maar hierover zweeg men in alle talen.

Koffi Annan heeft wel 1 of andere vredesprijs gewonnen vandaag trouwens.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2004 21:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb het gister anders ook op het nos journaal gezien hoor.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 08-05-2004 21:31 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

In Irak zijn ze ook al bezig:

BASRA In het Zuid-Iraakse Basra hebben gewapende aanhangers van de sjiitische leider Muqtada al-Sadr geprobeerd het kantoor van de gouverneur te bestormen. Daarbij kwam het tot vuurgevechten met Britse militairen. Een Britse zegsman sprak van een ernstige ordeverstoring.

De onlusten volgen op een oproep, die gisteren tijdens het vrijdagse gebed in
Basra namens al-Sadr werd gedaan. Wie een Britse soldaat ontvoert, krijgt 350 dollar. Voor een dode Brit is een beloning van 150 dollar uitgeloofd. Wie verder een vrouwelijke militair gevangen weet te nemen, mag haar houden als slaaf, belooft al-Sadr zijn aanhang.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 08-05-2004 21:33]


no text supplied


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-05-2004 21:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Een vrouwelijke militair als slaaf.
Laat Shadow_Smile dat maar niet lezen....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen