|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat uitermate ziek allemaal. Ik ben benieuwd waar dit alles uiteindelijk toe gaat leiden. |
|
"het ergste moet nog komen" (damn ik moet dat t-shirt echt eens gaan kopen) |
|
Bin Laden biedt 10 kilo goud als je Kofi Annan om zeep helpt. uhm volgens mij staat er toch ook een prijs op het hoofd van bin laden? We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote:Die is alleen niet aangeboden door Annan. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-05-2004 12:20] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: bron? ik kan hier namelijk niks over vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Annan strenger beveiligd na dreigement Bin Laden ANP NEW YORK - De Verenigde Naties voeren de beveiliging van hun secretaris-generaal Kofi Annan op, nadat de islamitische terroristenleider Osama bin Laden een beloning in goud zou hebben uitgeloofd voor het doden van de VN-topman. Dat heeft een woordvoerder van de VN vrijdag (Nederlandse tijd) bekendgemaakt. Het aanbod wordt gedaan in een gesproken opname die donderdag op een islamitische website verscheen. Daarin zet de voortvluchtige terrorist tien kilo goud op het hoofd van Annan en de Amerikaanse civiele bestuurder in Irak, Paul Bremer. Het aanbod geldt ook voor het ombrengen van de speciale VN-gezant voor Irak, Lakhdar Brahimi. Het was niet onmiddelijk duidelijk of de mededeling ook echt van de islamitische terroristenleider afkomstig is. Toch zei de woordvoerder van Annan dat de VN 'dit ernstig opneemt'. De Amerikaanse gemheime dienst CIA onderzoekt de opname. In de verklaring werden de VN bespot als een marionet van de 'kruisvaarders', een verwijzing naar de door de Amerikanen geleide coalitie in Irak. Ook beschuldigde de afzender de volkerenbond ervan dat het Palestijns land aan 'Zionisten' (Israël) geeft. Wie een Amerikaanse of Britse militair, of een burger in het door Amerikanen geleide bestuur in Irak doodt, kan volgens de verklaring rekenen op een kilo goud. Hun bondgenoten, zoals Nederlanders, Japanners of Italianen, zijn 500 gram van het edelmetaal waard. De beloning wordt 'wegens de veiligheidssituatie' bij de eerstvolgende mogelijkheid overhandigd. De Verenigde Staten hebben een beloning van 25 miljoen dollar (20 miljoen euro) uitgeloofd voor informatie die leidt tot de arrestatie van Bin Laden. De in Saudi-Arabië geboren moslimleider wordt onder meer verantwoordelijk gehouden voor de aanvallen van 11 september 2001 op de Amerikaanse steden Washington en New York. Tien kilo goud, de beloning voor het doden van Annan en de andere functionarissen, is momenteel ruim 100.000 euro waard. Volkskrant.nl F*ck hippies |
|
wat zijn het ook een aapjes waar halen ze dat geld vandaan? juist van bin laden die is dus gewoon te rijk als hij zo goed is zou hij wel delen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Elke mongool weet dat hij in het gevang komt als hij Annan vermoord. Dan krijgt je je goud echt niet. Lekker loos. F*ck hippies |
|
Bin Laden had er trouwens ook nog bijgezegd dat het nu niet de juiste tijd was om de beloningen uit te betalen. Dus of de belofte echt serieus genomen moet worden betwijfel ik. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hijs mischien in borabora (of wat de naam ook was van dat grottencomplex) op een goudader gestoten. mvg wk10 |
|
quote: Het zelfde gevang waar je inkomt als je het world trade centre laat invliegen? |
|
het maakt voor die geitenneukers niet uit of ze veel geld krijgen of dat ze gevangen worden, ze willen gewoon 7 maagden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 100 minstens |
|
quote: naja na 1 keer zijn ze het niet meer he maar ik bedoelde dat ze de "zeven maagden in de hemel" willen die ze zouden krijgen als ze zichzelf opofferen voor de islam ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Sinds wanneer gebruiken we onze gevangenissen om stukjes verkoold DNA erin op te slaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben niet dom hoor |
|
quote: degene die het georganiseerd heeft natuurlijk |
|
quote: o jawel kijk hier maar: quote: er stond sinds wanneer... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: en dan zou zelfmoord niets oplossen... |
|
FUCKING NECRO HELL Die stond idd niet vooraan toen 't IQ uitgedeeld werd zeg Winter is coming |
|
quote: Waarom looft Bin Laden dan zo'n beloning uit? F*ck hippies |
|
quote: liever iemand met ervaring denk ik dan maar quote: torabora yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Volgens mij was de beloning voor Paul Bremer, een Amerikaanse civiele bestuurder in Irak. |
|
allebei Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |