IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bin Laden zet prijs op hoofd Annan... Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 08-05-2004 21:41 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Wat uitermate ziek allemaal. Ik ben benieuwd waar dit alles uiteindelijk toe gaat leiden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2004 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

"het ergste moet nog komen"

(damn ik moet dat t-shirt echt eens gaan kopen)


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-05-2004 23:40 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 8 mei 2004 19:26 schreef ghoulliette het volgende:
Crap, westen heeft mazzel gehad, voorsprong opgebouwd, rest uitgebuit en daar profiteren ze nu nog steeds erg veel van dankzij protectionise. de EU en haar landbouw beleid is er een prachtig voorbeeld van. De prijs die wij voor onze producten moeten betalen wordt daardoor ook kunstmatig hoog gehouden.

dan nog ,hoe verklaar je dat andere niet-westerse landen zich wel kunnen ontwikkelen en kunnnen concureren met het westen ,ondanks maatregelen van het westen .
Terrorisme is geen middel om uitbuiting te bestrijden ,maar in de politiek(VN) protectionisme/uitbuiting aan de kaak te stellen .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 09-05-2004 0:34]



bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 09-05-2004 10:54 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Bin Laden biedt 10 kilo goud als je Kofi Annan om zeep helpt.

uhm volgens mij staat er toch ook een prijs op het hoofd van bin laden?



We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-05-2004 12:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 10:54 schreef bor het volgende:
Bin Laden biedt 10 kilo goud als je Kofi Annan om zeep helpt.

uhm volgens mij staat er toch ook een prijs op het hoofd van bin laden?


Die is alleen niet aangeboden door Annan.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-05-2004 12:20]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2004 12:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 22:06 schreef Killing Zoe het volgende:
Bin Laden biedt 10 kilo goud als je Kofi Annan om zeep helpt. Geeft wel heel erg weer hoe verdorven de geest van die idioot is, dat hij iemand die zich van alle hoge heren het meest voor wereldvrede inzet weg wil hebben. Geeft mij des te meer het idee dat moslimextremisten het echt niet gaat om verschil arm-rijk, maar om aan de wereldmacht te komen, met hun geweld.


bron?

ik kan hier namelijk niks over vinden


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 12:27 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht


Annan strenger beveiligd na dreigement Bin Laden
ANP

NEW YORK - De Verenigde Naties voeren de beveiliging van hun secretaris-generaal Kofi Annan op, nadat de islamitische terroristenleider Osama bin Laden een beloning in goud zou hebben uitgeloofd voor het doden van de VN-topman. Dat heeft een woordvoerder van de VN vrijdag (Nederlandse tijd) bekendgemaakt.

Het aanbod wordt gedaan in een gesproken opname die donderdag op een islamitische website verscheen. Daarin zet de voortvluchtige terrorist tien kilo goud op het hoofd van Annan en de Amerikaanse civiele bestuurder in Irak, Paul Bremer. Het aanbod geldt ook voor het ombrengen van de speciale VN-gezant voor Irak, Lakhdar Brahimi.

Het was niet onmiddelijk duidelijk of de mededeling ook echt van de islamitische terroristenleider afkomstig is. Toch zei de woordvoerder van Annan dat de VN 'dit ernstig opneemt'. De Amerikaanse gemheime dienst CIA onderzoekt de opname.


In de verklaring werden de VN bespot als een marionet van de 'kruisvaarders', een verwijzing naar de door de Amerikanen geleide coalitie in Irak. Ook beschuldigde de afzender de volkerenbond ervan dat het Palestijns land aan 'Zionisten' (Israël) geeft.

Wie een Amerikaanse of Britse militair, of een burger in het door Amerikanen geleide bestuur in Irak doodt, kan volgens de verklaring rekenen op een kilo goud. Hun bondgenoten, zoals Nederlanders, Japanners of Italianen, zijn 500 gram van het edelmetaal waard. De beloning wordt 'wegens de veiligheidssituatie' bij de eerstvolgende mogelijkheid overhandigd.

De Verenigde Staten hebben een beloning van 25 miljoen dollar (20 miljoen euro) uitgeloofd voor informatie die leidt tot de arrestatie van Bin Laden. De in Saudi-Arabië geboren moslimleider wordt onder meer verantwoordelijk gehouden voor de aanvallen van 11 september 2001 op de Amerikaanse steden Washington en New York.

Tien kilo goud, de beloning voor het doden van Annan en de andere functionarissen, is momenteel ruim 100.000 euro waard.


Volkskrant.nl


F*ck hippies


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 09-05-2004 12:38 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

wat zijn het ook een aapjes
waar halen ze dat geld vandaan? juist van bin laden die is dus gewoon te rijk
als hij zo goed is zou hij wel delen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 13:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Elke mongool weet dat hij in het gevang komt als hij Annan vermoord. Dan krijgt je je goud echt niet.
Lekker loos.


F*ck hippies


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-05-2004 13:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Bin Laden had er trouwens ook nog bijgezegd dat het nu niet de juiste tijd was om de beloningen uit te betalen. Dus of de belofte echt serieus genomen moet worden betwijfel ik.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-05-2004 16:30 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

hijs mischien in borabora (of wat de naam ook was van dat grottencomplex) op een goudader gestoten.


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 17:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 13:05 schreef Manifest het volgende:
Elke mongool weet dat hij in het gevang komt als hij Annan vermoord. Dan krijgt je je goud echt niet.
Lekker loos.

Het zelfde gevang waar je inkomt als je het world trade centre laat invliegen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2004 17:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

het maakt voor die geitenneukers niet uit of ze veel geld krijgen of dat ze gevangen worden, ze willen gewoon 7 maagden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 17:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 17:02 schreef ElitE het volgende:
het maakt voor die geitenneukers niet uit of ze veel geld krijgen of dat ze gevangen worden, ze willen gewoon 7 maagden.

100 minstens


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2004 17:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 mei 2004 17:03 schreef ghoulliette het volgende:
100 minstens

naja na 1 keer zijn ze het niet meer he

maar ik bedoelde dat ze de "zeven maagden in de hemel" willen die ze zouden krijgen als ze zichzelf opofferen voor de islam


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2004 17:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 17:00 schreef ghoulliette het volgende:
Het zelfde gevang waar je inkomt als je het world trade centre laat invliegen?


Sinds wanneer gebruiken we onze gevangenissen om stukjes verkoold DNA erin op te slaan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 17:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben niet dom hoor


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 17:09 schreef Chelman het volgende:
Sinds wanneer gebruiken we onze gevangenissen om stukjes verkoold DNA erin op te slaan?

degene die het georganiseerd heeft natuurlijk


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2004 17:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 mei 2004 17:09 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben niet dom hoor


o jawel kijk hier maar:

quote:
Op 9 mei 2004 17:10 schreef ghoulliette het volgende:
degene die het georganiseerd heeft natuurlijk


er stond sinds wanneer...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2004 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 17:13 schreef ElitE het volgende:
o jawel kijk hier maar:



er stond sinds wanneer...

en dan zou zelfmoord niets oplossen...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-05-2004 22:15 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

FUCKING NECRO HELL Die stond idd niet vooraan toen 't IQ uitgedeeld werd zeg


Follow the freezing moon...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-05-2004 23:25 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 17:02 schreef ElitE het volgende:
het maakt voor die geitenneukers niet uit of ze veel geld krijgen of dat ze gevangen worden, ze willen gewoon 7 maagden.

Waarom looft Bin Laden dan zo'n beloning uit?


F*ck hippies


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 10-05-2004 10:27 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 9 mei 2004 17:02 schreef ElitE het volgende:
het maakt voor die geitenneukers niet uit of ze veel geld krijgen of dat ze gevangen worden, ze willen gewoon 7 maagden.

liever iemand met ervaring denk ik dan maar

quote:
Op 9 mei 2004 16:30 schreef windkracht10 het volgende:
hijs mischien in borabora (of wat de naam ook was van dat grottencomplex) op een goudader gestoten.

torabora


yo yo wassup nigga bitches in da house


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 10-05-2004 10:51 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Volgens mij was de beloning voor Paul Bremer, een Amerikaanse civiele bestuurder in Irak.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-05-2004 11:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

allebei



Je moeder.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen