IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cadaver Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-05-2004 8:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wonder boven wonder was er nog geen Cadaver topic dus bij deze.

Cadaver (nog een tijdje Cadaver Inc. geheten) hebben hun nieuwste album uit getiteld "Necrosis". Echt weer een megabrute plaat (hoewel niet zo bruut als de vorige) met dit keer meer oog voor "melodie".
Deze maand op tour als support van Mayhem
Dat gaat live weer knallen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2004 19:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hhhmmm, alsie niet zo vet is als de voorganger dan weet ik het niet, zo jammer dat sommige orginele bands al Cadaver(Inc) teruggaan naar "de roots". Das met Myrkskog ook gebeurt helaas pindakaas. Maar ik ga hem zeker checken, want de hoes vond ik op 1 of andere manier erg orgineel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-05-2004 11:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na een keer of dertig geluisterd te hebben moet ik nu concluderen dat dit de beste cadaver plaat tot nu toe is.Geweldig


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-05-2004 13:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hallucinating Anxiety !!!


Oud Vuil.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2004 16:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hub, bedankt voor deze tip, want godsgloeiende... dit is DM zoals ik het graag hoor! Ik denk zelfs dat ik hem beter vindt dan de voorganger Discipline... deze gaat op de wanted-list


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-05-2004 16:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Dit moet ik nog eens horen, en dat gaat morgen gebeuren


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-05-2004 17:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Morgen live in Hasselt.Dat word een feestje


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 11-05-2004 13:05 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 13:35 schreef webblaster wim het volgende:
Hallucinating Anxiety !!!


Voor zover ik weet is dit een andere Cadaver, Wim.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-05-2004 13:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 13:05 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Voor zover ik weet is dit een andere Cadaver, Wim.


dat is toch echt wel dezelfde


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2004 13:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja idd, het is gewoon dezelfde hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-05-2004 13:44 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik heb een split gevonden ergen sin een jeugdhuis dat al hun cedees niet meer gebruikte toen ik zag dat er wel wat cool matriaal tussen klag vroeg ik of ik het mocht overkopen, maar ik kreeg et gratis.

Puur op et artwork wat extra bands meegepakt waaronder deze split cd

carnage - dark recollections
cadaver - hallucinatinganxiety



DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 11-05-2004 23:42 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 13:44 schreef the wounded immortal het volgende:carnage - dark recollections
cadaver - hallucinatinganxiety


Ja, die heb ik dus ook nog ergens liggen, maar ik had geen idee dat het om dezelfde Cadaver (Inc) ging! Cool!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 12-05-2004 8:00 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 13:44 schreef the wounded immortal het volgende:
carnage - dark recollections
cadaver - hallucinatinganxiety


toch wel een van de vettere plaatjes ooit


None of us are saints - Albert Fish


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-05-2004 10:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb beide platen nog op eerste persing vinyl


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-06-2004 22:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 11:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Na een keer of dertig geluisterd te hebben moet ik nu concluderen dat dit de beste cadaver plaat tot nu toe is.Geweldig


ik moet bekennen dat ik het helemaal met je eens ben. Het duurde bij mij ook even. Lekker ruw geproduceerd, rauwe black/death of wat je er ook van wilt maken, fijn plaatje!


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 17-06-2004 2:28 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

"come on, come on, come on, fist in the air" ontzettend gaaf, eindelijk weer een metal plaat die echt gaaf is!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2004 12:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Necrosis is echt een heerlijke plaat! Vreemde (vooral de snare-drum klinkt heel apart), maar lekkere productie.

Ik hoor een soort kruising tussen Dodheimsgard (Monumental Possession, komt ws door Apollyon), Unleashed en Angelcorpse. Maar dan met thrash invloeden.
Ach, whatever...gewoon aanschaffen dit ding!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 17-06-2004 18:18 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Deze CD is 'n verademing


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2004 19:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 13:35 schreef webblaster wim het volgende:
Hallucinating Anxiety !!!



Prachtplaat.Binnenkort de zolder es effe op.Heb em alleen op cassette,vandaar.


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2004 21:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik zit nu voor het eerst 'Hallucinating Anxiety' te luisteren en dat gaat erin als koek.

Dat nr. van 'Necrosis' wat ik gehoord heb vond ik maar raar en saai, die plaat probeer ik later nog wel eens.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-06-2004 0:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 21:53 schreef M. het volgende:
....Dat nr. van 'Necrosis' wat ik gehoord heb vond ik maar raar en saai, die plaat probeer ik later nog wel eens.


alleen het eerste nummer gehoord? Ik zou het zeker nog eens proberen dan, wel degelijk de moeite waard!

Hallucinating Anxiety ook hoor, niets om je voor te schamen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-07-2004 0:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

OK, Hallucinating Anxiety is extreem vettige old school death/black metal die me aan Morbid Angel doet denken.

Ik vind 'Necrosis' nog steeds weinig aan, dat ploetert maar voort... maar GOD-VER-DOM-ME wat rost 'Discipline' zeg, ongelofelijk!!
Ze zullen die twee heersplaten toch wel bij Displeased hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-07-2004 0:55]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-07-2004 1:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

volgens mij niet....


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 16-07-2004 17:47 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 0:54 schreef M. het volgende:
OK, Hallucinating Anxiety is extreem vettige old school death/black metal die me aan Morbid Angel doet denken.

Ik vind 'Necrosis' nog steeds weinig aan, dat ploetert maar voort... maar GOD-VER-DOM-ME wat rost 'Discipline' zeg, ongelofelijk!!
Ze zullen die twee heersplaten toch wel bij Displeased hebben?


Jij luistert te veel Radiohead en Kyss.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-07-2004 18:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 17:47 schreef Faust het volgende:
Jij luistert te veel Radiohead en Kyss.

Je moeder luistert te veel Radiohead en Kyss.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 16-07-2004 19:19 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2004 18:36 schreef M. het volgende:
Je moeder luistert te veel Radiohead en Kyss.


Verwend mietje, hoe kun je nou naar Cadaver luisteren als je ook van popmuziek houd. Een kleuter als jij moet z'n mond houden als je er geen verstand van hebt. Jij vindt alles bagger. Nee soms niet Abigor he. Ga als de bliksem naar Radio 3 luisteren spoilhead.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen