IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal organisaties in Nederland! Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2004 14:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Welke metal organisaties hebben we eigenlijk allemaal in Nederland?

Het meest bekend is waarschijnlijk EHBO (Enschedese HeadBangers Organisatie) maar er zijn er vast zat meer zoals:

De pit in Utrecht
Metalfront Zutphen
...

Wie weet er nog meer? Graag met internetlinks ajb.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-05-2004 14:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

I'm not being rude. You're just insignificant.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-05-2004 14:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

metal organisaties is iets voor nichten.Wat een zonde van de tijd om je met zoiets als een metalorganisatie bezig te houden

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-05-2004 14:37 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

stichting heavymetalmaniacs.com

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2004 14:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Grun'N Metals Combined

http://www.metalscombined.nl/

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2004 15:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Thanks!

Zijn er niet meer?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

hammer
Usericon van hammer
Posted 08-05-2004 15:30 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

metal front twente
www.metalfronttwente.nl

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-05-2004 16:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

BMM

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-05-2004 16:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 mei 2004 16:45 schreef Misanthrope het volgende:
BMM

Het toppunt van gaye metalorganisaties

Zenial

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 16:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 15:30 schreef hammer het volgende:
metal front twente
www.metalfronttwente.nl

Die wilde ik posten

..."Hate can only create more hate"...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 16:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

FNV Metaalwerkers

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2004 16:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit staat niet in onzin: serieuze antwoorden graag.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

In dat geval.

quote:
Op 8 mei 2004 14:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
metal organisaties is iets voor nichten.Wat een zonde van de tijd om je met zoiets als een metalorganisatie bezig te houden

Sluit ik me bij HDG aan.

Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 08-05-2004 17:03 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Heel grappig.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2004 17:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 mei 2004 17:01 schreef Chelman het volgende:
In dat geval.

quote:
Op 8 mei 2004 14:34 schreef Hub de Gallier het volgende:

quote:
Sluit ik me bij HDG aan.

Waar mag dit allemaal op slaan dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2004 17:06]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:06 schreef Mutilator het volgende:
Waar mag dit allemaal op slaan dan?

Er zijn maar drie soorten metalorganisaties die waardevol zijn nl. labels , zines en een aantal vrienden met wie je af en toe plaatjes kan draaien. Ik neem aan dat jij op 'organisaties' als de HMM etc. doelt die in georganiseerd verband bier drinken en poep roepen. Sinds dat op mijn oude studentenvereniging een dispuut 'de schijtvriendjes' genaamd ontstaan is, heb ik een enorme afkeer van georganiseerde metal-zijn gekregen. (ja, ja Bintmeister, sue me )

Maar om ontopic te blijven. Schijtvriendjes. Het is echter geen openbare club aangezien je eerst lid moet zijn van het rsg en daarna pas lid van de dispuut mag worden.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2004 17:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 mei 2004 17:13 schreef Chelman het volgende:
... Ik neem aan dat jij op 'organisaties' als de HMM etc. doelt die in georganiseerd verband bier drinken en poep roepen. Sinds dat op mijn oude studentenvereniging een dispuut 'de schijtvriendjes' genaamd ontstaan is, heb ik een enorme afkeer van georganiseerde metal-zijn gekregen. (ja, ja Bintmeister, sue me )

HMM? Zegt me even niets. ik heb het ook niet over bier drinken en poep roepen maar over organisaties die met metalbands bezig zijn.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-05-2004 17:31 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Heavy Metal Maniacs staat dat voor.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ouwe 2 quick

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-05-2004 17:32]

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 08-05-2004 17:34 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Hier in Zwolle geloof ik nog MKZ

Metal Kern Zwolle

Maar ik weet niet of die nog leeft, volgens mij wel aangezien er regelmatig optredens worden georganiseerd door MKZ

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-05-2004 18:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:13 schreef Chelman het volgende:
Er zijn maar drie soorten metalorganisaties die waardevol zijn nl. labels , zines en een aantal vrienden met wie je af en toe plaatjes kan draaien. Ik neem aan dat jij op 'organisaties' als de HMM etc. doelt die in georganiseerd verband bier drinken en poep roepen. Sinds dat op mijn oude studentenvereniging een dispuut 'de schijtvriendjes' genaamd ontstaan is, heb ik een enorme afkeer van georganiseerde metal-zijn gekregen. (ja, ja Bintmeister, sue me )

Maar om ontopic te blijven. Schijtvriendjes. Het is echter geen openbare club aangezien je eerst lid moet zijn van het rsg en daarna pas lid van de dispuut mag worden.
Met jou kan ik praten

Vaak is het zo dat mensen die in zo'n organisatie zitten het stereotype metalfan gaan uithangen welke dus ergernis oproept bij anders denkenden/niet-metalfans.En met zo'n metalfans wil ik al helemaal niet geassocieerd worden.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Blizzard Strike
Usericon van Blizzard Strike
Posted 08-05-2004 19:10 by Blizzard Strike Wijzig reactieProfiel van Blizzard StrikeQuote dit bericht

Zozo, Chelman heeft zich weer enorm verdiept in de heavy metal maniacs.

De HMM gaan dus verder dan alleen 'bier drinken en poep roepen';

- Er zijn inmiddels 3 cd's uitgebracht met (vaak niet eerder verschenen) nummers van zowel jonge als oude Nederlandse heavy metal bands.
- Er worden concerten georganiseerd; zoals 2 weken geleden de cd-release, het bunkerfeest voor leden en het Jaarlijkse Heavy Metal Maniacs festival met internationale bands. Vorig jaar speelde daar Jaguar bijvoorbeeld, en Bullet uit Zweden, met hun eerste optreden buiten Zweden.

Natuurlijk, het is en blijft een club voor fans en er bestaat een bepaalde band tussen de leden ervan. Zo organiseert men reizen naar festivals e.d.

Enkel is men vrij conservatief wat smaak betreft; het draait om Heavy Metal en dus niet Black of Death.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2004 19:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat is er trouwens mis met bier drinken en poep roepen?

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-05-2004 19:25 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 15:30 schreef hammer het volgende:
metal front twente
www.metalfronttwente.nl

metalfronttwente, whahahaaa, laat me niet lachen! als dat een organisatie is ben ik God! kheb tot nu toe alleen slechte ervaringen met deze organisatie! die gasten vallen me steeds lastig op concerten, dan zijn ze zo dronken dat ze vergeten zijn dat ik de vorige keer ook al vriendelijk had aangegeven niet geinteresseerd te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door maniacM op 08-05-2004 19:30]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-05-2004 19:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 19:25 schreef maniacM het volgende:
metalfronttwente, whahahaaa, laat me niet lachen! als dat een organisatie is ben ik God! die gasten vallen me alleen maar lastig tijdens concerten...

en terecht

hammer
Usericon van hammer
Posted 08-05-2004 19:31 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 8 mei 2004 19:25 schreef maniacM het volgende:
metalfronttwente, whahahaaa, laat me niet lachen! als dat een organisatie is ben ik God! die gasten vallen me alleen maar lastig tijdens concerten...

hey god, ja idd tis een beetje een zooitje ongeregeld. maar het baggerfest, en andere concerten zijn toch altijd wel weer gezellig.

[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 08-05-2004 19:31]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com