IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal organisaties in Nederland! Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 17:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vele handen maken licht werk,dat klopt.Maar als ik zelf iets regel of organiseer hier doe ik het liefste alles zelf,dan weet ik gewoon zeker dat het goed komt.Ik heb gewoon moeite om mensen iets toe te vertrouwen omdat ik al vaker heb meegemaakt dat zoiets dan fout ging.Vandaar dat ik alles zelf in handen wil houden....en moet zeggen dat het me tot nu toe goed afgaat.
Is wel begrijpelijk dat met meerdere gemotiveerde mensen samen alles makkelijker werken is.

Er zijn altijd mensen die in hun eentje dingen klaar kunnen spelen (hulde!) anderen hebben daar de tijd/zijn niet voor en met dit soort organisaties kunnen die toch hun steentje bijdragen wat alleen maar resulteert in meer metalactiviteiten, wat toch niet slecht kan zijn lijkt me . . .

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 11-05-2004 23:45 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 17:59 schreef Chelman het volgende:
Je verwart me met jouw moeder denk ik.

Hahahaaa! Het eeuwenoude je-moeder-grapje hahahaaaa. Whahahahaaaa! Ik lach me kapot!! Al goed, Mr. Chel. Al goed...

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 15-05-2004 12:00 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 9 mei 2004 14:40 schreef irritante klootzak het volgende:
hahaha
grimnir..
wat is er eigenlijk gebeurd met het uiterst trieste en gaye "Metal Kommando Arnheim" waar een half jaar geleden grote woordne over werden gesproken...

is het precies zo gegaan als ik destijds al voorspelde...?

Hoho! Dat is slechts een organisatie die telt als mensen zat zijn, netzoals veel kroeg-begonnen projectjes en bandjes.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 04-06-2004 21:59 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

tja, dat mensen dat soort dingen uberhaupt serieus nemen verbaasd me altijd weer
maar ja, hoe meer mensen op de Schijtvriendjes zeiken hoe gaver het wordt
het aantal Metalheads binnen de Schijtvriendjes wordt trouwens steeds minder, volgens mij zijn ze tegenwoordig zelfs in de minderheid
De SV een metal organisatie noemen is hoe dan ook ontzettend belachelijk

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 04-06-2004 22:13 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

Vincent face it....SV is gay.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 05-06-2004 16:44 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

alleen omdat we George Michael als voorzitter hebben zeker....

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com