IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Countess Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-05-2004 18:59 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Iemand al Heilig vuur van Countess gehoord?
In mijn opinie is dit een prachtplaat zoals black metal moet klinken. Vuig maar toch melodieus en met veel sfeer.
Aan de cd zijn ook nog 3 live tracks toegevoegd die een bijzonder goed geluid hebben. Oa Bloed in de sneeuw.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 10-05-2004 19:03 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ken alleen het nummer Heilig Vuur, maar dat is inderdaad een erg goed nummer!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-05-2004 19:11 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Het is alleen jammer dat de oplage erg laag is (666) zodat het weer in no time is uitverkocht zoals zijn oude platen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


nekro
Usericon van nekro
Posted 10-05-2004 19:29 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik dacht dat Countess allang gestopt was ?????? Maar beter dat ie nog bezig is ( Orlok geloof ik toch ?? ) Had een tijd terug de permafrost tape, die war bruut ! ( kon ik zelfs waarderen ! )Eens kijken of ik nog beslag op die plaat kan leggen


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-05-2004 19:32 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Volgens mij heeft hij niet stil gezeten. Ik las ergens dat dit zijn negende plaat is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 20-01-2005 17:46 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

geweldige heersch band


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 21-01-2005 9:13 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 10 mei 2004 19:11 schreef Verval het volgende:
Het is alleen jammer dat de oplage erg laag is (666) zodat het weer in no time is uitverkocht zoals zijn oude platen.


Volgens mij werd bij Barbarian Wrath beslist de eerste 666 met de hand te nummeren zoals vroeger, maar voortaan ook meer exemplaren van hun releases te drukken indien deze uitverkocht zijn.


Je kan me de bout hachelen!


Fluisterwoud
Usericon van Fluisterwoud
Posted 20-03-2005 17:35 by Fluisterwoud Wijzig reactieProfiel van FluisterwoudQuote dit bericht

Echt heerschende band
zag ze live in schiedam
kan iemand me aan grote cover en backplaatjes helpen van enkele countess cd's


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 20-03-2005 17:36 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 20 maart 2005 17:35 schreef Fluisterwoud het volgende:
kan iemand me aan grote cover en backplaatjes helpen van enkele countess cd's

je kan de CD's ook kopen



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-05-2005 13:45 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

De meesten zijn inmiddels uitverkocht hehe, maar zijn niet verdraaid lastig te krijgen. Heb er zelf vier CD's van gehad, te weten:

- The Gospel Of The Horned One
- The Shining Swords Of Hate
- The Revenge Of The Horned One, Part II
- Heilig Vuur

Heb ze allemaal m.u.v. The Shining Swords... (geniaal album) weggedaan ivm geldgebrek.

Ik vond de overige 3 platen ook niet zo geweldig, zo was de opnamekwaliteit van The Gospel... té slecht voor woorden (en ik ben toch wel wat gewend). Heilig Vuur vond ik daareentegen weer te helder en te statisch klinken, Countess hoort stoffig te klinken zoals op TSSOH.

Nieuwe album, Spawn of Steel heet 'ie geloof ik, is al ik me niet vergis enkele dagen geleden uitgekomen, wederom op Barbarian Wrath en wederom gelimiteerd tot 666 handgenummerde exemplaren.

www.barbarianwrath.org


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-05-2005 14:59 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik moet nog steeds een cd van ze zien te krijgen.


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 16-05-2005 0:48 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

haha damn, die bandnaam kwam me bekent voor en wat blijkt.. ik heb er een cd van :D "ad majoram.." nog wat

vind m'n niet al te indrukwekkend vrees ik


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-05-2005 0:51 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Wat moet je daarvoor hebben kerel?

Mail anders een prijs of een wantlist door: melaskhole2 AT yahoo DOT com


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 16-05-2005 19:26 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

ehm, wat vraag je voor zoiets.. 5 euro?


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 16-05-2005 19:45 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 19:26 schreef Ivo het volgende:
ehm, wat vraag je voor zoiets.. 5 euro?
5 pleurotjes voor een cd van countess?

deal

[Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 16-05-2005 20:35]


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 16-05-2005 20:28 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ssjjjjjjjjjjjtttttttttt, niet zeggen!



Ivo
Usericon van Ivo
Posted 16-05-2005 21:31 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

hm, ik zat blijbaar onder de prijs? ik ben hem trouwens al kwijt, ZM-er Digerdoden heeft hem geruild tegen een ander schijfje, sorry


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 16-05-2005 23:11 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Beter de verkoop topics maar bekijken


tortyr
Usericon van tortyr
Posted 18-05-2005 17:21 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

http://go.to/heidenshart heeft "Heilig vuur" nog op voorraad.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-04-2006 20:31 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

The Shining Swords Of Hate, homo's.


R.
Usericon van R.
Posted 05-08-2006 10:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zonde dat Countess op zijn laaste paar releases enorme irritante vocalen gebruikt.

Geef mij maar de fijne vocalen van het vuige the revenge of the horned one.

Thats the way of hell's rock 'n roll!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-08-2006 11:13 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Hell's Rock & Roll heerscht Was mijn eerste Countess CDtje.



axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 05-08-2006 14:33 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Is Jan nog steeds actief?
In 1997 heb ik hem nog live aan het werk gezien, met de tour samen met Barathrum en Sabbat (JAP).


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-08-2006 14:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

heet ie gewoon jan ??/bah, das ook een teleurstelling


Fuck the world and fuck you


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 05-08-2006 14:39 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Ja hoor, gewoon Jan, en hij werkte toen bij het gemeentearchief.
Die evil voornamen zijn nog altijd camouflage geweest.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-08-2006 14:44 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 5 augustus 2006 14:39 schreef axegrinder het volgende:
gemeentearchief.


ambtenaar?

*zet Shining Swords of Hate maar weer eens op*
Heersch Heersch!



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen