|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken alleen het nummer Heilig Vuur, maar dat is inderdaad een erg goed nummer! |
|
Het is alleen jammer dat de oplage erg laag is (666) zodat het weer in no time is uitverkocht zoals zijn oude platen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik dacht dat Countess allang gestopt was ?????? Maar beter dat ie nog bezig is ( Orlok geloof ik toch ?? ) Had een tijd terug de permafrost tape, die war bruut ! ( kon ik zelfs waarderen ! )Eens kijken of ik nog beslag op die plaat kan leggen |
|
Volgens mij heeft hij niet stil gezeten. Ik las ergens dat dit zijn negende plaat is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
geweldige heersch band |
|
quote: Volgens mij werd bij Barbarian Wrath beslist de eerste 666 met de hand te nummeren zoals vroeger, maar voortaan ook meer exemplaren van hun releases te drukken indien deze uitverkocht zijn. Je kan me de bout hachelen! |
|
Echt heerschende band zag ze live in schiedam kan iemand me aan grote cover en backplaatjes helpen van enkele countess cd's |
|
quote: je kan de CD's ook kopen |
|
De meesten zijn inmiddels uitverkocht hehe, maar zijn niet verdraaid lastig te krijgen. Heb er zelf vier CD's van gehad, te weten: - The Gospel Of The Horned One - The Shining Swords Of Hate - The Revenge Of The Horned One, Part II - Heilig Vuur Heb ze allemaal m.u.v. The Shining Swords... (geniaal album) weggedaan ivm geldgebrek. Ik vond de overige 3 platen ook niet zo geweldig, zo was de opnamekwaliteit van The Gospel... té slecht voor woorden (en ik ben toch wel wat gewend). Heilig Vuur vond ik daareentegen weer te helder en te statisch klinken, Countess hoort stoffig te klinken zoals op TSSOH. Nieuwe album, Spawn of Steel heet 'ie geloof ik, is al ik me niet vergis enkele dagen geleden uitgekomen, wederom op Barbarian Wrath en wederom gelimiteerd tot 666 handgenummerde exemplaren. www.barbarianwrath.org |
|
Ik moet nog steeds een cd van ze zien te krijgen. |
|
haha damn, die bandnaam kwam me bekent voor en wat blijkt.. ik heb er een cd van :D "ad majoram.." nog wat vind m'n niet al te indrukwekkend vrees ik |
|
Wat moet je daarvoor hebben kerel? Mail anders een prijs of een wantlist door: melaskhole2 AT yahoo DOT com |
|
ehm, wat vraag je voor zoiets.. 5 euro? |
|
quote:5 pleurotjes voor een cd van countess? deal [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 16-05-2005 20:35] |
|
ssjjjjjjjjjjjtttttttttt, niet zeggen! |
|
hm, ik zat blijbaar onder de prijs? ik ben hem trouwens al kwijt, ZM-er Digerdoden heeft hem geruild tegen een ander schijfje, sorry |
|
Beter de verkoop topics maar bekijken |
|
http://go.to/heidenshart heeft "Heilig vuur" nog op voorraad. |
|
The Shining Swords Of Hate, homo's. |
|
Zonde dat Countess op zijn laaste paar releases enorme irritante vocalen gebruikt. Geef mij maar de fijne vocalen van het vuige the revenge of the horned one. Thats the way of hell's rock 'n roll! |
|
Hell's Rock & Roll heerscht Was mijn eerste Countess CDtje. |
|
Is Jan nog steeds actief? In 1997 heb ik hem nog live aan het werk gezien, met de tour samen met Barathrum en Sabbat (JAP). |
|
heet ie gewoon jan ??/bah, das ook een teleurstelling Fuck the world and fuck you |
|
Ja hoor, gewoon Jan, en hij werkte toen bij het gemeentearchief. Die evil voornamen zijn nog altijd camouflage geweest. |
|
quote: ambtenaar? *zet Shining Swords of Hate maar weer eens op* Heersch Heersch! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |