|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Aangezien Centurian dead & buried is, een eigen topic voor Nox. Link naar Centurian topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3781 En link naar interview met Nox op de frontpage: http://www.zwaremetalen.com/interview/2600.html |
|
Vet. Heb Nox live mogen aanschouwen, het beviel me wel goed moet ik zeggen. |
|
wereld band, zeker een van de beste van nederland. Ik vond ze de band van de avond of het Rotterdam deathfest! |
|
quote:I LOVE YOU! Naja...Ik ben serieus van mening dat Nox DE beste DM band van Nederland is op dit moment. |
|
1 liedje gedownload, erg gezellig |
|
Dikke heers, wat een nummer op die website. Dat heb ik jammerlijk gemist afgelopen zaterdag. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ws zien we ze nog regelmatig aan t werk |
|
Zeer sterke promo, idd. Al vond ik dat nummer met de vocalen van Helena maar niets. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
kga et 28 mei maar eens live aanschouwen in Eindhoven, ben erg benieuwd! |
|
*voelt de hoop na het horen van de mp3 in de schoenen zakken* Ok, ik kap met al mn bands ... dit is niet normaal meer! Wat een strakke technische bende!!!!! |
|
hmm ben benieuwd zzz |
|
Heel toevallig sprak ik de zanger van Destroyer 666 op Wacken, en die zei dat Nox echt wel potentie heeft. Iets wat ik zelf natuurlijk al wist. En ik heb iets vernomen van een cd die misschien rond het begin van volgend jaar in de winkel ligt... Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
Fijn dat die vent dat zegt .... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Ja wat een kutverhaaltje, al had George W Bush gezegd dat ze de pannen van het dak heerschte .. ik bepaal dat altijd nog zelf. |
|
quote: Die jongen wilt gewoon onopgemerkt showen dat ie met de zanger van d666 heeft gesproken. laat hem toch gaan joh. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
De Zazaz mini was inderdaad niet slecht, verre van zelfs (behalve dan dat nummer met vocals van Helena Iren Michaelson, past echt als een tang op een varken). Maar of dit nu zooooooo veel beter dan Centurian zou zijn, mjah, valt idd af te wachten. Centurian was alvast 1 van mijn favoriete death metal bands, vaak stukken beter dan bijvoorbeeld de laatste schijven van een Krisiun of een Hate Eternal. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Centurian.... Nox.... Beide een keer gezien.... blubberherrie... Bovendien moest Nox tot 2 x toe een nummer opnieuw beginnen... maar ja, misschien waren ze nog niet ingespeeld... Het gaat er net lekker in als voorprogrammaate... Ik ben nou eenmaal geen liefhebber van die extreme death... Bovendien hou ik er niet van als publiek te worden uitgescholden... centurian tussen 2 nummers: "godverdomme!! Klootzakken!!!" Oh ja, een nadeeltje van de bandnaam: Nox "hailt" niet echt lekker! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: beetje gevoelig kereltje? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ik vraag me enkel af waarom je als band het publiek gaat uitschelden dat voor jou is komen kijken en een kaartje betaald heeft om jou te zien... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
niet huilen... gewoon van de muziek genieten... None of us are saints - Albert Fish |
|
\m/\m/\m/\m/\m/ NOX MOTHaFUCKAAAZZZZZ \m/\m/\m/\m/\m/ |
|
Ik begrijp die ophef over Nox niet, dertien in een dozijn band... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: O/ Ik vind Nox maar saai, niks boeiends, niets vernieuwends, niets wat me verder kan interesseren, zo lopen er zat bands rond.. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
nox ownz big time ik heb alleen promo gehoort en vonk super |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |