|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:Doe Billyboy de groeten van me |
|
|
|
Ixaxaar is wel heel erg vet. En eRg pakkend. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 08-05-2007 12:17] Suck my piss |
|
Inderdaad ben erg benieuwd hoe het nieuwe spul zal gaan klinken |
|
quote: Euh... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: daar weten wij alles van signature |
|
Klinkt erg goed dit plaatje! Ben het zeker niet eens met de opmerking dat de plaat zwaarder afgemixt moet worden. Meer lowend voldoet alleen maar aan het stereotype-metalalbum. Juist nu is alles goed te horen en komt alles dus goed tot zijn recht. Verder gewoon toffe riffs, tikkeltje chaotisch, maar dat past juist goed bij het opgefokte karakter van de schijf. Kan misschien groeien tot een top 10 plaat... |
|
ik vond die mini echt hard tegenvallen, als ik de hele nog es tegenkom zal ik es proberen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Jeetje, ik kende dit nog niet (best erg I assume).. maar teringvet nr. op die myspace zeg!! |
|
Ixaxaar blijft een Death Metalplaat waar Nederland trots op mag zijn. Hij staat echt als een huis en heeft daarnaast ook nog een eigen geluid. Hulde! |
|
quote: Ik sluit me graag bij dit statement aan; echt een klasseplaat en wat mij betreft een hoogvlieger in t genre. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yes, ook ik ben het eens. EEn van de weinige dm releases die echt de moeite waard is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja. Suck my piss |
|
ik blijf t een overgewaardeerde 13 in een doosje azijn band vinden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ixaxaar gehoord? Ik vond die mini van Nox nl ook nix... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
vette shit dat ze weer bij elkaar zijn dus quote: Je moeder. |
|
Ja, goeie zaak, heb ik altijd wel een gave band gevonden. Was ook de eerste death metal band die ik live zag, in Bussum nota bene, dé shit vond ik dat toen. |
|
quote:broekie maar nee, ik als death metal liefhebber vind dit maar niks. en dat hele satan gedoe is ook niet aan mij besteed he. Fuck the world and fuck you |
|
hehe, ik feliciteerde Niels er zaterdagavond mee. Zijn eerste reactie: "Huh?? Hoe weet jij dat nu al??". Tsja, word travels fast on ZM.. Maar een uitstekende keuze voor zang in elk geval. Vanaf februari komen er weer optredens wat ik begrepen heb dus ik ga ze zeker nog wel zien |
|
Is er nog iemand bij geweest vrijdag of gister? Vanavond in de "Cave" te Amsterdam. En meneer de "death metal liefhebber" Ga toch Mortification luisteren joh... Crackhoer!!! |
|
Niels klinkt hier veel beter dan bij PD en Bob ragt Michiel er met gemak uit. |
|
quote: Boeiender |
|
Collegiaal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |