IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Nox Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-05-2004 0:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Aangezien Centurian dead & buried is, een eigen topic voor Nox.

Link naar Centurian topic:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3781

En link naar interview met Nox op de frontpage:

http://www.zwaremetalen.com/interview/2600.html

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 11-05-2004 16:32 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Vet.

Heb Nox live mogen aanschouwen, het beviel me wel goed moet ik zeggen.

Azrael17_nl
Embraced by the Devil
Usericon van Azrael17_nl
Posted 11-05-2004 17:15 by Azrael17_nl Wijzig reactieProfiel van Azrael17_nlQuote dit bericht

Ik ken de drummer nog van toen hij in een bandje zat dat Ravening Mist heette. Hele goeie drummer.

En ik zou naar toe gaan in de Baroeg, vorig jaar, toen ze daar speelden met Destroyer 666, maar dat ging helaas niet door.

Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul.

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 11-05-2004 20:25 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

wereld band, zeker een van de beste van nederland. Ik vond ze de band van de avond of het Rotterdam deathfest!

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-05-2004 21:12 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 20:25 schreef Grafhoer het volgende:
wereld band, zeker een van de beste van nederland. Ik vond ze de band van de avond of het Rotterdam deathfest!
I LOVE YOU!

Naja...Ik ben serieus van mening dat Nox DE beste DM band van Nederland is op dit moment.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-05-2004 23:08 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

1 liedje gedownload, erg gezellig

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-05-2004 23:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dikke heers, wat een nummer op die website. Dat heb ik jammerlijk gemist afgelopen zaterdag.

"This one is older than shit, heavier than time!"

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-05-2004 23:15 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ws zien we ze nog regelmatig aan t werk

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-05-2004 10:57 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Zeer sterke promo, idd. Al vond ik dat nummer met de vocalen van Helena maar niets.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Vork
Usericon van Vork
Posted 12-05-2004 11:02 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

kga et 28 mei maar eens live aanschouwen in Eindhoven, ben erg benieuwd!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 12-05-2004 11:06 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

*voelt de hoop na het horen van de mp3 in de schoenen zakken*

Ok, ik kap met al mn bands ... dit is niet normaal meer! Wat een strakke technische bende!!!!!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-05-2004 11:08 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

hmm ben benieuwd

zzz

Azrael17_nl
Embraced by the Devil
Usericon van Azrael17_nl
Posted 10-08-2004 9:45 by Azrael17_nl Wijzig reactieProfiel van Azrael17_nlQuote dit bericht

Heel toevallig sprak ik de zanger van Destroyer 666 op Wacken, en die zei dat Nox echt wel potentie heeft. Iets wat ik zelf natuurlijk al wist.

En ik heb iets vernomen van een cd die misschien rond het begin van volgend jaar in de winkel ligt...

Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2004 9:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fijn dat die vent dat zegt ....

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-08-2004 9:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 9:45 schreef Jenje het volgende:
Fijn dat die vent dat zegt ....

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2004 10:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja wat een kutverhaaltje, al had George W Bush gezegd dat ze de pannen van het dak heerschte .. ik bepaal dat altijd nog zelf.

Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 10-08-2004 10:32 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 10:26 schreef Jenje het volgende:
Ja wat een kutverhaaltje, al had George W Bush gezegd dat ze de pannen van het dak heerschte .. ik bepaal dat altijd nog zelf.

Die jongen wilt gewoon onopgemerkt showen dat ie met de zanger van d666 heeft gesproken. laat hem toch gaan joh.

You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 10-08-2004 11:11 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De Zazaz mini was inderdaad niet slecht, verre van zelfs (behalve dan dat nummer met vocals van Helena Iren Michaelson, past echt als een tang op een varken). Maar of dit nu zooooooo veel beter dan Centurian zou zijn, mjah, valt idd af te wachten. Centurian was alvast 1 van mijn favoriete death metal bands, vaak stukken beter dan bijvoorbeeld de laatste schijven van een Krisiun of een Hate Eternal.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-08-2004 0:27 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Centurian.... Nox....

Beide een keer gezien.... blubberherrie... Bovendien moest Nox tot 2 x toe een nummer opnieuw beginnen... maar ja, misschien waren ze nog niet ingespeeld... Het gaat er net lekker in als voorprogrammaate... Ik ben nou eenmaal geen liefhebber van die extreme death...

Bovendien hou ik er niet van als publiek te worden uitgescholden... centurian tussen 2 nummers: "godverdomme!! Klootzakken!!!"

Oh ja, een nadeeltje van de bandnaam: Nox "hailt" niet echt lekker!

Dear dirty delightful old drunken old days

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 11-08-2004 16:13 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 0:27 schreef Schaffelaer het volgende:
Bovendien hou ik er niet van als publiek te worden uitgescholden... centurian tussen 2 nummers: "godverdomme!! Klootzakken!!!"

beetje gevoelig kereltje?

None of us are saints - Albert Fish

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-08-2004 18:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 16:13 schreef Arson het volgende:
beetje gevoelig kereltje?

Ik vraag me enkel af waarom je als band het publiek gaat uitschelden dat voor jou is komen kijken en een kaartje betaald heeft om jou te zien...

Dear dirty delightful old drunken old days

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 11-08-2004 22:41 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

niet huilen... gewoon van de muziek genieten...

None of us are saints - Albert Fish

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 16-08-2004 9:27 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

\m/\m/\m/\m/\m/ NOX MOTHaFUCKAAAZZZZZ \m/\m/\m/\m/\m/

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-08-2004 9:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik begrijp die ophef over Nox niet, dertien in een dozijn band...

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 16-08-2004 9:35 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 9:27 schreef Dopethrone het volgende:
m/m/m/m/m/ NOX MOTHaFUCKAAAZZZZZ m/m/m/m/m/

O/

Ik vind Nox maar saai, niks boeiends, niets vernieuwends, niets wat me verder kan interesseren, zo lopen er zat bands rond..

Like Some Snow-white Marble Eyes

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 18-08-2004 12:15 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

nox ownz big time ik heb alleen promo gehoort en vonk super

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com