IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Nox Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 18-08-2004 20:23 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 9:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik begrijp die ophef over Nox niet, dertien in een dozijn band...

't is geen black metal zeker ??

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-08-2004 21:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 20:23 schreef Lord Gore het volgende:
't is geen black metal zeker ??
Ik ben opgegroeid met deathmetal en bands als Entombed,Grave,Unleashed,Dismember,Morbid Angel enz. luister ik nog steeds heel veel.
Er ontbreekt gewoon iets bij Nox en live vind ik ze zeker een dertien in een dozijn band.
Heeft dus niks te maken met het feit dat het geen blackmetal is

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 18-08-2004 21:45 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

zulle we eerst maar wachten op debuut album van ze? voordat elke homo hier BS vertelt over band die meeste dm afmaakt

satan 666

Lord Gore
Usericon van Lord Gore
Posted 18-08-2004 21:48 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2004 21:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ben opgegroeid met deathmetal en bands als Entombed,Grave,Unleashed,Dismember,Morbid Angel enz. luister ik nog steeds heel veel.
Er ontbreekt gewoon iets bij Nox en live vind ik ze zeker een dertien in een dozijn band.
Heeft dus niks te maken met het feit dat het geen blackmetal is

Man, ik zat je maar wat te dollen joh...Neem me maar niet te serieus, dat doet niemand hier.

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 19-08-2004 19:02 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

ZAZZZZZZZZZZZZZZZZZAZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!

ZAZZZZZZZZZZAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!

SATANASSSSSSSSSSSSSSS GRAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

RAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Lord Gore
Usericon van Lord Gore
Posted 19-08-2004 19:04 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

eh....pilletje ?

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 19-08-2004 19:06 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

hahahah nee

Lord Gore
Usericon van Lord Gore
Posted 19-08-2004 19:08 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

ah, gelukkig dan maar.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2004 9:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 19:02 schreef Dopethrone het volgende:
ZAZZZZZZZZZZZZZZZZZAZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!

ZAZZZZZZZZZZAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!

SATANASSSSSSSSSSSSSSS GRAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

RAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Ik stem voor een ban...

spelfout weggehaald...

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 20-08-2004 11:09 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

val dood man

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2004 11:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 11:09 schreef Dopethrone het volgende:
val dood man

Hap

spelfout weggehaald...

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 20-08-2004 11:52 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

uhuhm

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-08-2004 11:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ontopic verdorie

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-04-2005 11:39 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Enig nieuws over Nox?

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-04-2005 12:17 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Er stond een paar dagen geleden nog iets over ze op de frontpage.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-04-2005 14:17 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

28 mei in de Baroeg!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-04-2005 17:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2005 14:17 schreef Mikeee het volgende:
28 mei in de Baroeg!

Met nog een paar andere behoorlijke bands erbij ook! Ik kan alleen het mailtje daarover even niet terugvinden... Iig Dismember als headliner, Antaeus erbij, en nog minstens 1 BM band...

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-04-2005 19:17 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1673825

Kun je gelijk de topictitel aanpassen; Dordrecht --> Baroeg, R'dam

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-04-2005 19:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Die package inderdaad.

Topictitels aanpassen kan ik al een tijd niet meer .

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 07-04-2005 19:56 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nox was toch een pcspelletje?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-04-2005 0:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nox is vet!

tortyr
Usericon van tortyr
Posted 09-04-2005 20:27 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

Heeft iemand contact met ze? Ik heb ze een dik half jaar geleden (kan ook een jaar zijn) geld opgestuurd voor hun mcd, maar nooit iets van weergehoord.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2006 19:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Leeft NOX nog?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-08-2006 19:35 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Geen idee wanneer dit interview afgenomen werd...
http://www.earache.com/WickedWorld/spill_the_blood/spill_the_blood.html

[edit]
Ah, zo!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 18-08-2006 19:53]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-08-2006 15:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Van:

http://www.zwaremetalen.com/interview/5769/Nox.html

quote:
'De bom gaat ontploffen'
Volgens de huidige planning van Earache komt Ixaxaar pas rond juni uit. Dat heeft ZwareMetalen van Earache vernomen. Nog even wachten dus. Rob is echter niet ongeduldig. 'Ach, platenmaatschappijen hebben zo hun strategieën. Wat doe je eraan? In juni komt ook de nieuwe Deicide uit, één van mijn favoriete bands. En die zitten ook op Earache, dus dat is wel lachen. We wachten het wel af. Jon Nodtveidt van Dissection moest heel wat meer geduld hebben dan ik. We houden het hoofd koel, we weten waar we aan werken. Mensen zijn verveelder en verwender dan ooit. Dit zal de impact van het nieuwe album alleen maar ten goede komen. De bom gaat ontploffen. En of het nou morgen of overmorgen wordt, ontploffen zal hij. En dan gaat alles naar de knoppen. 2006 wordt een mooi jaar wat dat betreft.'

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com