|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is nu het nadeel van internet, je weet nooit hoe die personen zijn in het echt. ik probeer er echt wat aan te veranderen, ik zit bij het jeugd gemeente bestuur tegewoordig en ik zit bij vele organisaties die proberen Nederland te vernieuwen. Tevens ben ik zeer actief in het geven van voorlichting over politiek, sex en andere zaken op de lagere scholen en de onderbouw.. Zwakkerenindustrie mijn aars.. |
|
quote: Hun kapitaal en het invloed op wereld kapitaal is helemaal niet zo groot. De grootste media magnaten ter wereld zijn niet bepaald joods te noemen...Ted Turner, Rupert Murdoch, Berlusconi, nazaten van Disney.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 1. Over het bezitten van diamanthandel, banken.. Dat hebben ze niet aangeboden gekregen, daar hebben ze keihard voor gewerkt. 2. klagen bij de muur Christenen, moslims, hare krishna's en wat er ook voor gelovigen op de wereld rondlopen klagen /bidden zeker nooit? 3. Blijkbaar weet je niets van wat zich daar heeft afgespeeld en waarom ze altijd oorlog voeren daar. |
|
quote:Als het al waar is over de enorme invloed die Joden hebben, wat is er dan mis mee? Die invloed zal er altijd zijn en zal zodra de Joden het niet meer hebben door een ander uitgeoefend worden. Ik merk eerder dat wanneer je iets over de Palestijnen zegt iedereen over je heen valt. Nederlanders zijn ook een ras van handelaars, ook een reden om ze te haten? Het grootste deel van het huidige Israel is door de Palestijnen zelf aan de Joden verkocht, waarna ze een ware geloofsoorlog zijn begonnen tegen de Joden om ze de zee in te drijven en uit te moorden. Kun je een voorbeeld geven wanneer ze beledigd waren, omdat ze het uitverkoren volk zijn, toen iemand iets over ze zei? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hebben ze misschiem keihard voor gewerkt waaromstaan ze nog steedste klagen tegen die muur? Ja christenen zeuren en bidden ook omdat het afgeleid is van het Jodendom. Argh die hypocrisie maakt me gek....Ze beheersen alles en nog staan ze wat hypocriet te doen tegenover een of andere haakneusgod....Wij zijn onderdanig wij geloven in goedheid.....Zegen ons met uw goedheid...Argh de mens is zo hypocriet we zijn honden we ziijn roofdieren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nederlanders zijn ook joden...Algemeen bekend. Ben blij dat ik geen Joods bloed heb. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Nederlanders Joods bloed?? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Oke, stel jij hebt alles waar je op economisch gebied waar je ooit alleen maar van kon dromen. Maar geestelijk voel je je leeg, heb je geen vrouw/man/kinderen of Wat je dan ook belangrijk mag vinden. is je moeder enstig ziek etc etc Dat zijn toch wel redenen om te klagen. En man wat ben jij kortzichtig zeg. alsof het hun allemaal is komen aanwaaien en het alleeeeeen maar goed met hun gaat. ALs dat zo is, dan wordt ik morgen vol joods ipv half. |
|
quote:Een Godsdienstleraar wist mij ooit te vertellen dat elk mens voor 5% Joods bloed heeft... nu was die zelf ook wel weer een 100% Jood |
|
quote: Twee jaar geleden was Job Cohen bijna verkozen als minister-president van dit land....een uitgesproken zionist....en jij wil zeggen dat Nederland geen Jodenland is? Ik schaam me nu nog diep dat zon man als kandidaat stond om dit land te leiden...Een lid van de PVDA die zich ronduit in de media achter het zionisme heeft geschaard! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
en wat heeft dat met irak te maken? |
|
quote: Niks. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: jezus, jij zoekt zulke dingen wel erg ver.. Dus jij komt ook niet zo graag in Amsterdam, aangezien Ajax is opgericht door joden, de Jordaan, de burgemeester een jood is en weet ik wat ze nog meer.. Beetje zielig vind je niet? [Dit bericht is gewijzigd door -banisher- op 12-05-2004 15:36] |
|
quote: AJAX haat is ALTIJD GOED! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Yep. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Jawohl! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: idd niet alle nederlanders, maar de VOC bestond voor het overgrote deel uit rijke Joden. Christenen mochten vroeger geen rente rekenen als ze geld uitleende maar Joden mochten dat wel, daardoor was er niet veel concurrentie en maakten ze veel misbruik van hun machtspositie als bank, veel andere mensen zouden het zo ook doen omdta macht currupt maakt. Maar het moest idd eens afgelopen zijn met de gedachten dat joden geen kritiek mogen krijgen, dat ze het het volk van god zijn, enz. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Helemaal mee eens! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Ik heb wel andere redenen om me te schamen dat Job Cohen bijna minister-president van Nederland werd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ook al een hoerenloper ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nóg andere redenen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je kan beter een niet racistische Jood als minister-president hebben dan een racist. Edit, effe de eisen van mierenneukers ingewilligd [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 12-05-2004 19:38] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Een jood kan ook een racist zijn. Lalal F*ck hippies |
|
quote: Zoals jij het nu formuleert is het net of Joden geen rascisten zijn. Echter, dat is niet geheel de waarheid. (die orthodoxen in Antwerpen kijken je aan alsof je a) ontzichtbaar bent of b) dat je geheel onder de zweren, puisten, ontsekingen en poep zit) |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |