|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat "onze jongens" daar in irak zitten is alleen maar zodat JP de hielen van Bush kan likken. Irak,daar hebben wij gewoon niks te zoeken!!! JP: kijk bush,wij staan ook achter jou Bush: Heel goed JP,nog even door slijmen |
|
quote:Ja. Jammer dat de VS een jaar of 60 geleden het gore lef hadden te denken dat we niet zo blij waren met de Nazi's. Die kolerese hufters leren het ook nooit, zich niet bemoeien met andermans zaken. Klootzakken zijn het! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: tijden veranderen grieze... Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ja! En die gore kontlikkers die ze na de bevrijding verwelkomden! Afschieten! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Keihard werken...Meer niet-joden uitsluiten en iemand die een eigen handel wilt beginnen met het onmogelijk te maken door hun potentiële afnemers en leveranciers te bedreigen met boycotten. |
|
quote: Duitsland was destijds bedreigend. Handelsschepen torpoderen ed. Irak daarentegen niet. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
|
|
quote:............... LOL! Was Duitsland niet bedreigend voor Engeland? F*ck hippies |
|
quote: OH....ik wist dat ik een zeer wezenlijk reden van de betrokkenheid van de Amerikanen toendertijd over het hoofd zag...het torpederen van schepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Voornamelijk economishe redenen net zoals nu. Denk maar niet dat de Amerikanen het voor ons deden, maar voor ons geld! F*ck hippies |
|
quote: Het ging over de VS, zolang het hen niet treft boeit het niet erg. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
quote: Tja, daarvoor scheen ze zich toch in isolationisme te hullen. Pas doen Japan aanviel en Duitsland een verbond daarmee had ging men daadwerkelijk oorlog voeren. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
quote:Tegenwoordig hebben ze vliegtuigen als torpedos, volgens mij is dat net iets gevaarlijker. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als je geschiedenisles gaat geven moet je het in ieder geval goed doen. Joden mochten in Europa geen land bezitten dus de enige optie was handel. Trouwens...als de gemiddelde Nederlander, Belg, Engelsman enz. enz. een kans ziet om zichzelf te verrijken dan zal die dat ook niet laten. Ik in ieder geval niet. En in Nederland hebben we het zo goed mede dankzij de VOC. |
|
en het is net als vroeger weer een oorlog onder burgers en minder onder militairen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: maar dat over de rente was ook waar het rare vind ik dat Romeinen en bijna alle culturen(behalve nu) anti-semitisch was ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bij de Romeinen was het omdat de Joden hun heerschappij niet erkenden in die zin dat ze geen soldaten voor het R.I. leverden en ook geen belasting wilden betalen (vandaar die volkstellingen ). Latere anti-semitisme kwam alleen in gristelijk Europa voort. Joden erkennen Djezes niet als messiah en zoon van god enz enz. Dat vonden de kristentjes niet goed. Die zijn ook van mening dat Djezes verraden en vermoord is door de Joden. Het gekke is (nou ja, eigenlijk niet) dat Joden en Islamieten in het Midden-Oosten jarenlang zeer vreedzaam samen leefden (voorbeeld is dat joden een medische faculteit in Ispahan - het huidige Teheran- hadden). Aan de vreedzame samenleving kwam pas verandering na de oprichting van Israel. Er wonen ook nog steeds joden in Damascus-Syrië bijvoorbeeld. Daar hoor je dus nooit wat over.. [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 12-05-2004 23:49] |
|
IK HAAT GODSDIENST (zo, dat moest er even uit) |
|
wat dan weer wel gek is, is dat veel moslims aanhanger zijn van hitler, maar hitler had volgens mij ook een pleuris hekel aan moslims ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: jij ben waarschijnlijk de enige ketter hier op dit forum, stil voordat ze je verbranden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is dan het enige wat Hitler en ik gemeen hebben. Ik heb ook een pleurishekel aan moslims. Zeker na wat ze met die Amerikaan hebben gedaan. |
|
quote:helemaal mee eens, en gewoon alle soldaatjes daar weghalen, bush wilde die oorlog dan moetie ook maar zelf opruimen, beetje onze nederlanders er aan verspillen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:simplistische mongool; Denk jou nou echt dat deze oorlog slechts iets Amerikaans is? Zeker nu niet meer. We moeten dat Moslim volk laten zien dat wij als het 'Westen' als een eenheid zijn bereid op te treden tegen hun bekrompen geloof en hun achterlijke Jihad. En dan nog.. hoe wil het verantwoorden tegen de Irakeze bevolking om nu weg te gaan? De Britten en Aerikanen zijn daar niet met genoeg om 'orde' te houden. En ookal gaan we daar weg; Denk je nou echt dat wij geen doel voor terroristen meer zijn? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:nou iig minder, dan ruimen ze eerst die americanen op , en die engelse/americanen zijn begonnen dan moeten ze het zelf maar afmaken ook! yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |