|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
0tolerance : op site van Eyehategod www.eyehategod.com staan een anatal erg gave mp3's ... |
|
quote: yo thanx, ik was al wat spul aan het downloaden vanaf audiognome "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bedankt. |
|
Waar kopen jullie deze en verwante ultra-muziek? Zelf slaag ik meestal in het metalkeldertje van Fame, maar er zijn misschien nog wel andere adressen. o dark grace of the death of god |
|
quote: Hmm probeer State of art in Nijmegen eens Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
displeased, codex4 .. |
|
quote: via www.stonerrock.com die verkopen stoner,sludge en doom. |
|
quote: Boudisque bij centraalstation in de buurt. A "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zijn dat winkels? Bedankt voor de tips - ik ga het zien. o dark grace of the death of god |
|
Goatsblood en Crowbar vind ik interessant, verder kan het mij niet zoveel boeien. @jimmyk: Volgens mij zijn dat mail-orders.. [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 27-05-2004 20:27] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Mailorders beide .. http://www.displeasedrecords.com/ (onder mailordershop) Codex4 shop : http://www.codex4.org/catalog/ |
|
quote: Da's duidelijk, dank je. o dark grace of the death of god |
|
toch blijft eyehategod de enige band die de naam sludge waardig is |
|
Jij kent helemaal geen andere |
|
Jenje, had je Noothgrush al gehoord? |
|
Euhm had je dat al niet eens ergens anders aangeraden? Argh die s/t van Goatsblood is ook focking ranzig! Twijfel toch erg welke nu beter is van ze .. |
|
als ik dit zo lees, ben ik niet de enige die het een vage stroming/genre/stijl vind of er in ieder geval niet de vinger op kan leggen. Ik ben nog steeds van mening dat het niet echt bestaat alhoewel ik wel de overkomst begrijp, maar dat had ik al gezegd toen ik het over zuigende gitaren had. Is Mastodon ook sludge in uw ogen Jenje? |
|
Mastodon nog steeds niet goed beluisterd ... wel een tijd terug video van ze gezien op de relapse site, maar vond het niet zo denderend ... |
|
quote: je hoeft het ook niet goed te vinden, maar ik zou graag willen weten of jij dit ook sludge vind, het heeft wel alle kenmerken.... |
|
quote: Ik ben er niet de persoon voor om daar oordeel over te vellen aangezien ik pas 1 nummer gehoord heb. Maar als jij het zegt, zal het vast zo zijn .. eens zien of ik ergens wat meer kan luisteren ... |
|
Heb op relapse site wat mp3's (streaming helaas) gevonden, en dit klinkt stukken beter dan dat video-nummer ... Wel interessant ja |
|
quote: heb je ook die Thin Lizzy cover geluisterd, die is niet echt representatief.....maar wel een goeie cover toch! |
|
Emerald? Luisterde ik net ... en vind ik net weer niks an ... dat hele erge 70's vind ik maar niks ... te soft. |
|
hahaha, ja daar moet je van houden, maar zoals ik al zei: niet representatief! die streams laten wel alleen het snelle werk horen van de band. Ik vind hun tragere nummers haast beter, maar die drummer is gewoon te goed om langzaam te laten spelen |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |