|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal eens kijken... maar ik kan die 15 euro ook goed gebruiken om The Art of Dying aan te schaffen |
|
quote:Ja klopt, dat is de dag ervoor. Best klote want dan moet ik met mijn eigen band al optreden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hey da's vet...in het patronaat...misschien leuk om daarheen te gaan stuk dichterbij! |
|
Yes!!!!! kep mijn kaartjes voor deze geweldige zondagmiddag..... |
|
Ik hoop dat dit het gemis van Graspop wat kan verminderen Waag eens een dansje! |
|
Ik heb kaartjes en de maandag erna vrij, dat wordt dus |
|
ik ben er zeer zeker bij! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heb er zin in maar eerst morgen circle II circle en blaze in de bosuil en donderdag fear factory wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
alweer? zzz |
|
Ff kijken of ik er tijd voor vrij kan maken maar hun (helaas te korte) optreden op Graspop was pakweg het beste van het hele festival (mischien was My Dying bride NOG beter maar dat is weer iets heel anders). Maar ik ga iig proberen hier bij te zijn. Hail Death Angel |
|
Ik heb er fucking veel zin in! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
klopt arrebar! zzz |
|
quote: 't zou pas wat zijn als je hem zou vertellen dat het niet klopt... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:hehe yeah, weer nieuwe connecties wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nog even en dan weer lekker ouderwets thrashen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: palm! zzz |
|
oja die krijg ik weer van je Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
haha hoezo! zzz |
|
uuuuuuhhhhh staat me nog iets van bij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik woon daar tegenwoordig om de hoek, dus ik ben erbij Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
iig slim dat ze t zaakje op de middag laten beginnen.... |
|
Mja...das wat minder ja, dan maar brak naar Death Angel Wel leuk voor mensen die met de trein komen natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 29-06-2004 12:58] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Orion kan jij je treinreis effe mailen, dan weet ik welk stuk we samen kunnen reizen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:is eerder gedaan voor de voetbalfans denk ik |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |