|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
09:40 Harlingen 2 Leeuwarden Stoptrein 30136, alleen 2e klas, Geen AVR-NS 10:05 Leeuwarden 2 10:17 Leeuwarden 3 Zwolle Intercity 10536 11:11 Zwolle 3b 11:19 Zwolle 5a Deventer Sneltrein 3643 13:07 Hertogenbosch ('s) 7 13:17 Hertogenbosch ('s) 6b Eindhoven Stoptrein 9643 13:49 Eindhoven 2 Tussenstations *goh dat word er vroeg uit @arjan dit is over zwolle ik ga denk ik over utrect dus we moeten amar iets in utrecht afspreken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
yeah heb er zin in !!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ik bel je morgen wel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hmmm weet iemand toevallig hoeveel kaarten er nog zijn? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wie gaat er vanavond naar het patronaat? |
|
quote: offtopic: HOBBS ANGEL OF DEATH speelt op woa!!!!! ontopic: nee! zzz |
|
Ik kan ook niet....Ik zit midden in de toetsweek .. |
|
smoesjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: idd zzz |
|
quote: *anders verneuk ik de layout even AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zzz |
|
krijg bier van u morgen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
JAjajaj friet!!! zzz |
|
metol wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
SLAYER!!! zzz |
|
quote:*fluit* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hehe ASPHYX ASPHYX ASPHYX zzz |
|
quote:STORRRRMRIDERRRRRRRRRRR t is écht al weer veels te lang geleden... HEB DER ECHT ZIN INNNNN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
damn right ! hopelijk spelen ze weer EVIL , CIRCLE OF THE TYRANTS enz zzz |
|
quote:en mercyful fate!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja ik bedoelde evil van mercyful fate,hehe zzz |
|
quote: ASPHYXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!! |
|
Hoho de ASPHYX gangsters!! zzz |
|
VETTTT!T!!! superlange set, allemaal toffe nr's!! orion zzz |