|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En was het patatje nog lekker? Nooit gedacht dat zo'n lange set toch zo erg te kort kan zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja, heerlijk! zzz |
|
yeah t was ruig!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zo ik ben net een half uurtje thuis *no comment erg leuke middag gehad me goed vermaakt daar in het zuiden des lands. testement PATAT! en nu slapen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het was weer leuk Stormrider veel te kort natuurlijk, maar wat een gave live band is Death Angel |
|
Van mij mocht Stormrider wel de hele middag vullen. Ben niet zo'n DA-fan.. Maar nummers van Helstar, Toxik, Forbidden etc. (de hele set eigenlijk) gaan er in als koek!! Stormrider rules |
|
Nou...uhm... had de keuze tussen alleen naar een concert gaan en daar alleen bier zuipen en alleen bandjes kijken of bij een heeeeeeeele goede vriend van mij ( ) film kijken en aardbijen eten... Toen was de keuze makkelijk Waag eens een dansje! |
|
En ik stond 100 meter verder op te werken |
|
quote:Vergat je dat je je kon aansluiten bij andere zetemmers. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |