IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Verbod op Red bull, Bullit ed ?? Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 22:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind dat het zoals met andere middelen er verstandig mee omgegaan moet worden, maar nuiet verboden moet worden.

ik vind wel dat er een leeftijdsgrens op moet want ik ken een kind van 3 dat weleens een blikje drink maar dat doet hem niet echt goed kan ik je zeggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-05-2004 23:00 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

pfft, zo'n zooi moeten ze gewoon volledig verbieden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-05-2004 23:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Eh.?!? Niet om het een of ander, maar wat is de aanleiding van dit topic? Is er een discussie gaande in de actualiteit (zal het wel weer gemist hebben) ..

Ik ben tegen zo'n verbod.., en ook tegen leeftijdsgrens. Zo'n voorbeeld van een kind van 3 slaat natuurlijk nergens op want je kan een 3-jarige ook koffie geven en dat is ook niet goed, maar dan gooi je daar toch ook geen leeftijdsgrens op ??

Ik drink zelden van die troep, 1. omdat het ontzettend smerig smaakt, 2. omdat het je gebid in no time naar de klote helpt ... heb meestal een blikje in de auto liggen voor het geval dat ik echt te moe ben en wat caffeine me veiliger lijkt.. (blikje wat er nu in ligt ligt er echter al sinds feb, dus echt hard gaat het niet )


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja iig beter voorlichting op de verpakking want het is toch wel schadelijk voor jonger levers.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 23:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 22:55 schreef ElitE het volgende:
ik vind dat het zoals met andere middelen er verstandig mee omgegaan moet worden, maar nuiet verboden moet worden.

ik vind wel dat er een leeftijdsgrens op moet want ik ken een kind van 3 dat weleens een blikje drink maar dat doet hem niet echt goed kan ik je zeggen.


Zoals met veel ligt de taak bij de ouders om een kind goed op te voeden. Als ouders hun kinderen goed opvoeden, hoeft de overheid dat niet te doen...

(Hoe komt een kind van 3 sowieso zelf aan zo'n blikje?)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-05-2004 23:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:01 schreef ElitE het volgende:
mja iig beter voorlichting op de verpakking want het is toch wel schadelijk voor jonger levers.


Tsja. Maar zet je dat dan ook op een pak koffie, en zet je dan op elke vorm van snackfood dat het erge gezondheidsklachten kan veroorzaken (overgewicht met alle gevolgen van dien), etc. etc.. we moeten maar eens stoppen met altijd maar alles voorkauwen voor iedereen. laat mensen zelf maar eens nadenken over wat ze doen en laten (en eten en drinken) en als ze hier geen zin in hebben dan verdienen ze ook niet beter.. alleen jammer dat de minder ongezond levenden onder ons wel meebetalen aan de rekening voor al die klachten later.. daarom ben ik nog altijd voor een soort van ziektekosten-systeem waarbij je gewoon meer premie betaald naar gelang je ongezonder leeft. Helaas verre van haalbaar.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee verbod heeft ook niet veel zin want ik dronk meer voor dan na mijn 16e, maar als je niet weet wat slecht is kan je er dus ook niet verantwoordelijk mee omgaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-05-2004 23:25 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

nix mis met golden power ja!


My madness, my sadness


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 17-05-2004 23:25 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:25 schreef winters rage het volgende:
nix mis met golden power ja!


nee niks mis mee, t verkloot alleen je lichaam maar


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 23:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:23 schreef ElitE het volgende:
nee verbod heeft ook niet veel zin want ik dronk meer voor dan na mijn 16e, maar als je niet weet wat slecht is kan je er dus ook niet verantwoordelijk mee omgaan.


En daar hebben ze IMHO dus ouders voor uitgevonden, om je te vertellen wat goed en slecht is...

Alleen is het probleem dat de meeste ouders niet in de gaten hebben dat simpelweg alles verbieden alleen maar averechts werkt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-05-2004 23:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:25 schreef Immanitas het volgende:
nee niks mis mee, t verkloot alleen je lichaam maar

dood ga je toch...


My madness, my sadness


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 mei 2004 23:25 schreef Immanitas het volgende:
nee niks mis mee, t verkloot alleen je lichaam maar

ach water is ook giftig als je meet als 17 liter drinkt..


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-05-2004 23:28 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:27 schreef winters rage het volgende:
dood ga je toch...
Tjah, als je zo denkt kan je net zo goed een kogel door je hoofd jagen.


F*ck hippies


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-05-2004 23:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik weet alleszins dat Red Bull in Frankrijk verboden is (Amorgen van Aes Dana heeft mij dat goede nieuws gebracht) maar daar draait het om een concurerend plaatselijk merk en de Fransen met hun chauvenisme kennende moest Red Bull eraan geloven. Louter een kwestie van twee merken enzo.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-05-2004 23:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ben tegen zo'n verbod, en anders zetten ze maar een waarschuwing op het blikje.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 mei 2004 23:27 schreef altx het volgende:
En daar hebben ze IMHO dus ouders voor uitgevonden, om je te vertellen wat goed en slecht is...

Alleen is het probleem dat de meeste ouders niet in de gaten hebben dat simpelweg alles verbieden alleen maar averechts werkt.

op je derde is opdringen van regels nodig!!

en als ze ouder zijn moet je geen verslavingen tonen(beter = niet hebben) zodat ze niet kopieren. maar vanaf 12 kan het niet bijzonder vel kwaat zolang het niet teveel is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 mei 2004 23:29 schreef beli mawr het volgende:
Ik weet alleszins dat Red Bull in Frankrijk verboden is (Amorgen van Aes Dana heeft mij dat goede nieuws gebracht) maar daar draait het om een concurerend plaatselijk merk en de Fransen met hun chauvenisme kennende moest Red Bull eraan geloven. Louter een kwestie van twee merken enzo.

bullit is nederlandsch(wateringen!!!)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 23:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:30 schreef ElitE het volgende:
op je derde is opdringen van regels nodig!!

(...)



Oh nee hoor... niet als het kind over enige intelligentie beschikt...

Als je duidelijk het waarom erbij vertelt, dan zal een (redelijk) intelligent kind wel begrijpen waarom hij/zij zoiets beter niet kan drinken. Maar als je het simpelweg verbiedt zonder erbij te zeggen waarom, zul je zien dat het kind het stiekem toch gaat proberen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 mei 2004 23:34 schreef altx het volgende:
Oh nee hoor... niet als het kind over enige intelligentie beschikt...

Als je duidelijk het waarom erbij vertelt, dan zal een (redelijk) intelligent kind wel begrijpen waarom hij/zij zoiets beter niet kan drinken. Maar als je het simpelweg verbiedt zonder erbij te zeggen waarom, zul je zien dat het kind het stiekem toch gaat proberen.

zoals elke regel heeft het uitleg nodig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-05-2004 23:37 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Inderdaad, het is logisch dat alle non intelligente kinderen sneller sterven


F*ck hippies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 23:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:36 schreef ElitE het volgende:
zoals elke regel heeft het uitleg nodig


Nou, als jij elke ouder die als reden opgeeft "omdat ik het zeg..." een euro zou moeten geven, dan word je behoorlijk arm hoor...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-05-2004 23:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:07 schreef Valorian het volgende:
Tsja. Maar zet je dat dan ook op een pak koffie, en zet je dan op elke vorm van snackfood dat het erge gezondheidsklachten kan veroorzaken (overgewicht met alle gevolgen van dien), etc. etc.. we moeten maar eens stoppen met altijd maar alles voorkauwen voor iedereen. laat mensen zelf maar eens nadenken over wat ze doen en laten (en eten en drinken) en als ze hier geen zin in hebben dan verdienen ze ook niet beter.. alleen jammer dat de minder ongezond levenden onder ons wel meebetalen aan de rekening voor al die klachten later.. daarom ben ik nog altijd voor een soort van ziektekosten-systeem waarbij je gewoon meer premie betaald naar gelang je ongezonder leeft. Helaas verre van haalbaar.


Ach verre van haalbaar is het niet, je belast slecht voedsel gewoon met een nieuwe BTW. Hupsakeeeee!


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-05-2004 23:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik vind het wel lekker op zijn tijd, een Golden Power


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 mei 2004 23:37 schreef Manifest het volgende:
Inderdaad, het is logisch dat alle non intelligente kinderen sneller sterven

zo mooi zijn als het in het echt zo was


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-05-2004 23:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 23:38 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach verre van haalbaar is het niet, je belast slecht voedsel gewoon met een nieuwe BTW. Hupsakeeeee!
Heeft de overheid weer meer BTW/geld


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 23:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 mei 2004 23:37 schreef altx het volgende:
Nou, als jij elke ouder die als reden opgeeft "omdat ik het zeg..." een euro zou moeten geven, dan word je behoorlijk arm hoor...

daarom is het goed dat m'n moeder opgetieft is mijn vader stelt geen regels meer vanaf me 13e maar geeft advies dat werkt beter want ik ben niet opstandig en bereik zo veel meer omdat ik minder veel uitprobeer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen