IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wanneer verspeelt een persoon zijn/haar rechten? Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-05-2004 13:42 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb enige moeite met de term "paradijselijke instelling". er loopt vast een slag mensen rond die denken: he, ik kan de rest van mijn leven in een luxe hotel door gaan brengen op kosten van de staat. en handelen dus daarnaar.


Maar het is ook niet erg humaan om mensen die weliswaar een fout gemaakt hebben, naast hun vrijheid ook nog es al het andere af te nemen.

Begrijp mij niet verkeerd deze deliquenten kunnen wat mij betreft ook gewoon werk verichten etc. Maar ik zit eerder aan een soort gevangenis dorp met hele hoge muren, hekken en honden en wachters en zo te denken dan aan een instelling zoals die nu bestaan, dasn nou niet direct paradijselijk maar dan kunnen de deliquenten tenminste binnen de muren 'n soort van "leven" leiden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2004 13:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:42 schreef Dargull het volgende:
Maar het is ook niet erg humaan om mensen die weliswaar een fout gemaakt hebben, naast hun vrijheid ook nog es al het andere af te nemen.

Begrijp mij niet verkeerd deze deliquenten kunnen wat mij betreft ook gewoon werk verichten etc. Maar ik zit eerder aan een soort gevangenis dorp met hele hoge muren, hekken en honden en wachters en zo te denken dan aan een instelling zoals die nu bestaan, dasn nou niet direct paradijselijk maar dan kunnen de deliquenten tenminste binnen de muren 'n soort van "leven" leiden.
Ja zoiets zou ik ook graag zien maar ik vind wel dat ze daarnaast gewoon, zinnige, (dwang)arbeid moeten verrichten om het in principe zelf te verdienen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2004 13:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:42 schreef Dargull het volgende:
Maar het is ook niet erg humaan om mensen die weliswaar een fout gemaakt hebben, naast hun vrijheid ook nog es al het andere af te nemen.

Begrijp mij niet verkeerd deze deliquenten kunnen wat mij betreft ook gewoon werk verichten etc. Maar ik zit eerder aan een soort gevangenis dorp met hele hoge muren, hekken en honden en wachters en zo te denken dan aan een instelling zoals die nu bestaan, dasn nou niet direct paradijselijk maar dan kunnen de deliquenten tenminste binnen de muren 'n soort van "leven" leiden.
Ik zou eerder stellen dat deze deliquenten in een afgesloten omgeving zullen moeten werken voor de financiering van hun 'opvang'. Je zou ze bijvoorbeeld wasknijpers kunnen laten maken. Zo kosten ze de maatschappij niets en veroorzaken ze ook geen overlast aan de maatschappij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2004 13:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:43 schreef kwelgeest het volgende:
Ja zoiets zou ik ook graag zien maar ik vind wel dat ze daarnaast gewoon, zinnige, (dwang)arbeid moeten verrichten om het in principe zelf te verdienen.
Pff, je was me te snel af.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-05-2004 13:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:44 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zou eerder stellen dat deze deliquenten in een afgesloten omgeving zullen moeten werken voor de financiering van hun 'opvang'. Je zou ze bijvoorbeeld wasknijpers kunnen laten maken. Zo kosten ze de maatschappij niets en veroorzaken ze ook geen overlast aan de maatschappij.


Nou misschien iet zinnigers dan wasknijpers maken. Dat je het graag met kleine kindjes doet sluit uiteraard niet uit dat je een universitair niveau kan hebben...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2004 13:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:45 schreef Dargull het volgende:
Nou misschien iet zinnigers dan wasknijpers maken. Dat je het graag met kleine kindjes doet sluit uiteraard niet uit dat je een universitair niveau kan hebben...
Dan mogen ze wasknijperafdeling managen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2004 13:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:44 schreef Misanthrope het volgende:
Pff, je was me te snel af.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2004 13:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:46 schreef Misanthrope het volgende:
Dan mogen ze wasknijperafdeling managen.
rolf


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-05-2004 18:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 13:02 schreef Phriar het volgende:
Een gevangene kan leren, een dode niet.
Ja. En dan heeft ie volgens de heren en dames psychologen genoeg geleerd, en dan mag zo iemand weer gewoon lekker in een woonwijk met lieve kleine lekkere strakke kindertjes gedumpt worden, omdat ie geleerd heeft wat het is om "mens" te zijn.

Hopelijk dan toch wel in een wijk met van die suffe hippies die het met je eens zijn; liever toch niet in een wijk waar mensen wonen die niet hoeven "te leren" dat dit soort gasten onverbeterlijk zijn en dienen te worden afgespoten.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-05-2004 18:43]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2004 22:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

pff zo moeilijk is het bedriegen van een psygiater niet, TBS moet daarom veel strenger en verkrachters behoren een spuitje te krijgen, daarvan mogen ze 2/3e uitzitten maar krijgen wel hogere dosis


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-05-2004 22:21 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

nu ontbreekt er bij mij nog steeds het gedeelte wat aan mij duidelijk maakt waarom we uberhaupt zulk tuig terug willen hebben in onze maatschappij en daardoor ook maar een enig risico willen lopen Wordt niemand anders van als die met zn 50en in een klotehol zitten de hele dag plakrandjes aan memoblokjes lijmen oid LAAT ZE TOCH AFSTERFEN



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2004 22:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waarom mogen we nu opeens niet preventief te werk gaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-05-2004 23:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik zie hier heel veel geblaat (op enkele sterke uitzonderingen na).. Jammer dat er zo weinig mensen weten hoe Tbs nu eigenlijk echt werkt en mensen alleen maar posten wat ze zo graag zouden willen.. Sorry mensen, maar het zal toch echt niet gebeuren dat kinderverkrachters langzaamaan doodgemarteld worden etc. Een beetje realistisch blijven mag dus wel.

Update: Ik weet alleen dat er morgen een belangrijke vergadering gaat plaatsvinden bij ons in de kliniek, over de verloven.
Ook in verband met twee gedeserteerde patiënten nog niet zo lang geleden op onze afdeling.
De discussie in dit topic wordt dus ook binnen de Tbs-wereld gevoerd.


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-05-2004 23:56 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ja maar immo wat heeft de maatschappij eraan als ze terug komen in de maatschappij
ze kunnen toch beter een leven lang boeten voor hun klotegedrag aangezien brandende kolen in iemands achterste niet humanair oid is



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-05-2004 23:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat is er mis met de doodstraf... mensen genoeg preventie is beter en goedkoper.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-05-2004 0:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 23:59 schreef ElitE het volgende:
wat is er mis met de doodstraf... mensen genoeg preventie is beter en goedkoper.

Stel ze dan ter beschikking voor de wetenschap


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-05-2004 0:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 23:56 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja maar immo wat heeft de maatschappij eraan als ze terug komen in de maatschappij
ze kunnen toch beter een leven lang boeten voor hun klotegedrag aangezien brandende kolen in iemands achterste niet humanair oid is


Jij gaat nu alleen van het doel van de maatschappij uit, helaas werkt het niet zo..


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2004 0:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2004 0:01 schreef Immortella het volgende:
Jij gaat nu alleen van het doel van de maatschappij uit, helaas werkt het niet zo..


als volwassene mag ik hopen dat je inmiddels wel weet dat je niet om elk mensje moet jammeren enzo...

verplaats je eens in de rol van het slachtoffer, hun leven kan behoorlijk verneukt zijn en misschien worden ze dan zelf ook dader van een misdrijf(soms gelijksoortig).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


muddlehead
commit suicide!
Usericon van muddlehead
Posted 26-05-2004 0:08 by muddlehead Wijzig reactieProfiel van muddleheadQuote dit bericht

Gewoon al die lui op verlof sturen met een speciale stempel op hun hoofd; moet goed werken lijkt me


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-05-2004 0:08 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 0:01 schreef Immortella het volgende:
Jij gaat nu alleen van het doel van de maatschappij uit, helaas werkt het niet zo..



Ja maar waarom zou je zon iemand terug willen Waarom wil je uberhaupt mensen "beter" maken. Dachten ze aan de ander toen ze die verkrachten, waarom dan nog maar iets moeite aan hun verspillen wat verschrikkelijk veel geld kost...kan dr met mn stonede kop niet bij



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-05-2004 0:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 0:07 schreef ElitE het volgende:
als volwassene mag ik hopen dat je inmiddels wel weet dat je niet om elk mensje moet jammeren enzo...




quote:
verplaats je eens in de rol van het slachtoffer, hun leven kan behoorlijk verneukt zijn en misschien worden ze dan zelf ook dader van een misdrijf(soms gelijksoortig).


En jij moet eens leren begrijpend lezen! Jezus, wat ik doe is niet mijn mening geven! Wat ik doe is uitleggen dat het gewoon niet zo werkt.. Je kan wel 23948034 keer zeiken dat jij graag wil dat van alle verkrachters de piemel afgehakt wordt en dat alle moordenaars opgeknoopt worden, maar zo werkt het in Nederland niet!!!
Dus of ik of jij het nou wil of niet, ook deze mensen hebben in Nederland rechten!

Wel vind ik (let op, dit vind ik) dat er voorzichtiger moet worden omgesprongen met verloven.. Er zou niet maar 1 keer (of eens in de zoveel tijd) een risicotaxatie gedaan moeten worden, maar veel vaker, bijvoorbeeld voor elk verlof (en dan uiteraard een aangepaste versie van de normale risicotaxatie). Men zou moeten proberen om elk risico uit te sluiten (al is dit vrijwel onmogelijk), en daar minder laks in te worden!


..."Hate can only create more hate"...


muddlehead
commit suicide!
Usericon van muddlehead
Posted 26-05-2004 0:14 by muddlehead Wijzig reactieProfiel van muddleheadQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 0:12 schreef Immortella het volgende:




En jij moet eens leren begrijpend lezen! Jezus, wat ik doe is niet mijn mening geven! Wat ik doe is uitleggen dat het gewoon niet zo werkt.. Je kan wel 23948034 keer zeiken dat jij graag wil dat van alle verkrachters de piemel afgehakt wordt en dat alle moordenaars opgeknoopt worden, maar zo werkt het in Nederland niet!!!

vandaar: STEMPELEN voor verlof!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2004 0:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2004 0:12 schreef Immortella het volgende:




En jij moet eens leren begrijpend lezen! Jezus, wat ik doe is niet mijn mening geven! Wat ik doe is uitleggen dat het gewoon niet zo werkt.. Je kan wel 23948034 keer zeiken dat jij graag wil dat van alle verkrachters de piemel afgehakt wordt en dat alle moordenaars opgeknoopt worden, maar zo werkt het in Nederland niet!!!
Dus of ik of jij het nou wil of niet, ook deze mensen hebben in Nederland rechten!



daarom willen we verandering in Nederland


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-05-2004 0:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 0:15 schreef ElitE het volgende:
daarom willen we verandering in Nederland


Keep on dreaming.. Een systeem als Tbs wordt niet zomaar afgeschaft en doodstraf? Ga dan maar naar Texas verhuizen


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2004 0:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 mei 2004 0:17 schreef Immortella het volgende:
Keep on dreaming.. Een systeem als Tbs wordt niet zomaar afgeschaft en doodstraf? Ga dan maar naar Texas verhuizen

nee niet zomaar, maar zonder meningen geen democratie...
zelf als het niet (geheel) haalbaar is moet je je mening uiten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen