|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja zoiets zou ik ook graag zien maar ik vind wel dat ze daarnaast gewoon, zinnige, (dwang)arbeid moeten verrichten om het in principe zelf te verdienen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik zou eerder stellen dat deze deliquenten in een afgesloten omgeving zullen moeten werken voor de financiering van hun 'opvang'. Je zou ze bijvoorbeeld wasknijpers kunnen laten maken. Zo kosten ze de maatschappij niets en veroorzaken ze ook geen overlast aan de maatschappij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Pff, je was me te snel af. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nou misschien iet zinnigers dan wasknijpers maken. Dat je het graag met kleine kindjes doet sluit uiteraard niet uit dat je een universitair niveau kan hebben... |
|
quote:Dan mogen ze wasknijperafdeling managen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:rolf Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ja. En dan heeft ie volgens de heren en dames psychologen genoeg geleerd, en dan mag zo iemand weer gewoon lekker in een woonwijk met lieve kleine lekkere strakke kindertjes gedumpt worden, omdat ie geleerd heeft wat het is om "mens" te zijn. Hopelijk dan toch wel in een wijk met van die suffe hippies die het met je eens zijn; liever toch niet in een wijk waar mensen wonen die niet hoeven "te leren" dat dit soort gasten onverbeterlijk zijn en dienen te worden afgespoten. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-05-2004 18:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
pff zo moeilijk is het bedriegen van een psygiater niet, TBS moet daarom veel strenger en verkrachters behoren een spuitje te krijgen, daarvan mogen ze 2/3e uitzitten maar krijgen wel hogere dosis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nu ontbreekt er bij mij nog steeds het gedeelte wat aan mij duidelijk maakt waarom we uberhaupt zulk tuig terug willen hebben in onze maatschappij en daardoor ook maar een enig risico willen lopen Wordt niemand anders van als die met zn 50en in een klotehol zitten de hele dag plakrandjes aan memoblokjes lijmen oid LAAT ZE TOCH AFSTERFEN http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
waarom mogen we nu opeens niet preventief te werk gaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zie hier heel veel geblaat (op enkele sterke uitzonderingen na).. Jammer dat er zo weinig mensen weten hoe Tbs nu eigenlijk echt werkt en mensen alleen maar posten wat ze zo graag zouden willen.. Sorry mensen, maar het zal toch echt niet gebeuren dat kinderverkrachters langzaamaan doodgemarteld worden etc. Een beetje realistisch blijven mag dus wel. Update: Ik weet alleen dat er morgen een belangrijke vergadering gaat plaatsvinden bij ons in de kliniek, over de verloven. Ook in verband met twee gedeserteerde patiënten nog niet zo lang geleden op onze afdeling. De discussie in dit topic wordt dus ook binnen de Tbs-wereld gevoerd. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ja maar immo wat heeft de maatschappij eraan als ze terug komen in de maatschappij ze kunnen toch beter een leven lang boeten voor hun klotegedrag aangezien brandende kolen in iemands achterste niet humanair oid is http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
wat is er mis met de doodstraf... mensen genoeg preventie is beter en goedkoper. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Stel ze dan ter beschikking voor de wetenschap Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Jij gaat nu alleen van het doel van de maatschappij uit, helaas werkt het niet zo.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: als volwassene mag ik hopen dat je inmiddels wel weet dat je niet om elk mensje moet jammeren enzo... verplaats je eens in de rol van het slachtoffer, hun leven kan behoorlijk verneukt zijn en misschien worden ze dan zelf ook dader van een misdrijf(soms gelijksoortig). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gewoon al die lui op verlof sturen met een speciale stempel op hun hoofd; moet goed werken lijkt me |
|
quote: Ja maar waarom zou je zon iemand terug willen Waarom wil je uberhaupt mensen "beter" maken. Dachten ze aan de ander toen ze die verkrachten, waarom dan nog maar iets moeite aan hun verspillen wat verschrikkelijk veel geld kost...kan dr met mn stonede kop niet bij http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: quote: En jij moet eens leren begrijpend lezen! Jezus, wat ik doe is niet mijn mening geven! Wat ik doe is uitleggen dat het gewoon niet zo werkt.. Je kan wel 23948034 keer zeiken dat jij graag wil dat van alle verkrachters de piemel afgehakt wordt en dat alle moordenaars opgeknoopt worden, maar zo werkt het in Nederland niet!!! Dus of ik of jij het nou wil of niet, ook deze mensen hebben in Nederland rechten! Wel vind ik (let op, dit vind ik) dat er voorzichtiger moet worden omgesprongen met verloven.. Er zou niet maar 1 keer (of eens in de zoveel tijd) een risicotaxatie gedaan moeten worden, maar veel vaker, bijvoorbeeld voor elk verlof (en dan uiteraard een aangepaste versie van de normale risicotaxatie). Men zou moeten proberen om elk risico uit te sluiten (al is dit vrijwel onmogelijk), en daar minder laks in te worden! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:vandaar: STEMPELEN voor verlof! |
|
quote: daarom willen we verandering in Nederland ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Keep on dreaming.. Een systeem als Tbs wordt niet zomaar afgeschaft en doodstraf? Ga dan maar naar Texas verhuizen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nee niet zomaar, maar zonder meningen geen democratie... zelf als het niet (geheel) haalbaar is moet je je mening uiten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |