|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hhmmzz; Vorige keer beviel MA erg goed, al vind ik er op cd niets aan en is het inprincipe slechts 'saaie' death. Even kijken wat men hier in A-town gaat doen en of Stigma gaat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Hoezo zijn al die concerten altijd veels te ver weg .. |
|
Utrecht is zo centraal als je het kunt krijgen. Waar kom je vandaan, Aruba? |
|
quote: Horst,Limburg.En Utrecht is voor mij te verweg .. |
|
quote: Slechts een uurtje of 4 uit Delfzijl! |
|
quote:ttsss mietje; Ik heb gister nog 7,5 uur gereisd om een bandje te kunnen zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is er eigenlijk al bekend wie er het voorprogramma gaat verzorgen? Voor zover ik weet staat Morbid Angel hier namelijk tijdens hun zomer-europese-festival-toer, en hebben ze dus geen vast voorprogramma bij zich. Overigens is ondergetekende hier absoluut aanwezig, Pete Sandoval op een kwartiertje fietsen!!!! Drummer nodig? |
|
Mijn conditie is niet goed genoeg om naar Utrecht te fietsen. .. |
|
Het is de 29e, maar goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
het is inderdaad 29 juni. nou, weer eens Morbid Angel bekijken. |
|
Nou, jij liever dan ik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Pff sounds like a drag The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jippiedoepiefloepie! ik ga naar Morbid Angeeeeel!! tuutuut! here I come! |
|
quote: Nee, B, Dat word natuurlijk als volgt: Tjokkefoll!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Mwhaah...gaan wel ff kiekeglure daar. Lekker dichtbij There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
ik ben er bij!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
zo, even stof van den CD's afgeblazen, en er kan weer keihard biergezopen alsmede zi-zi-a-nu-na-ki-kanpa geschreeuwd worden. |
|
quote: tot dan |
|
Heb de 30e wel een tentamen, maar ik ga er proberen te zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: gezellig |
|
Heb al tijden een kaartje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zijn er nog steeds kaartjes? Wel te hopen want ik wil ze graag zien. an evil incarnation of DEATH! |
|
Er zijn vast nog wel kaarten, een paar dagen geleden gingen er nog geruchten bij mij in de buurt over uitverkoop, doch heb ik woensdag nog een stel kaarten bij de ticketservice gehaald. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Dat wordt klinken!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |