IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Scorpions Volgende pagina
Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-06-2004 8:11 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht




Lonesome Crow
Fly To The Rainbow
In Trance
Virgin Killer
Taken By Force
Tokyo Tapes
Lovedrive
Animal Magnetism
Blackout
Love At First Sting
World Wide Live
Savage Amusement
Crazy World
Face The Heat
Live Bites
Pure Instinct
Eye To Eye
Moment Of Glory
Acoustica
Unbreakable


Twee albums in een jaar en geen topic over The Scorpions ? Vreemd hoor .

Wat vind men van deze band/nieuwe cd? Ik vind het iig weer een toppertje!

www.the-scorpions.com

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2010 21:17]


Like Some Snow-white Marble Eyes


child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 01-06-2004 10:02 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

tussen de verzameling lp,s van mijn vader zit virginkiller met de verboden hoes ,een colectors item .zover als ik weet is hij momenteel 200 euro waard


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2004 12:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De laatste cd's ken ik niet en wat ik ervan lees stemt niet tot vreugde (alhoewel de allerlaatse wel weer ouderwets schijnt te zijn). Maar het oudere werk is zeer goed te pruimen. Vooral de live titels zijn naar mijn mening goede aanraders voor diegene die wat materiaal van de Scorpions wil hebben.
En Rudolf Schenker was natuurlijk een zeer invloedrijke slaggitarist.


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 12:36 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

Ik kan er niks aan doen maar als ik Scorpions hoor krijg ik visioenen van matjes, roze trainingspakken, truckers en politiek correcte duitsers.

Het is op zich een aardige band...maar niks voor mij.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 01-06-2004 13:20 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Ik vind t een heerlijke band. En hun laatste cd is ook weer echt genieten!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2004 14:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ze spelen ook live trouwens binnenkort op Arrow Classic Rock


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 14:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind Moment Of Glory het beste Scorpions album en of dat wat zegt over mij of over The Scorpions mogen jullie uitmaken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2004 14:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 12:36 schreef UberHeerscher het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar als ik Scorpions hoor krijg ik visioenen van matjes, roze trainingspakken, truckers en politiek correcte duitsers.

Het is op zich een aardige band...maar niks voor mij.


roze trainingspakken??? Leg eens uit?


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 14:18 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 1 juni 2004 14:14 schreef attila_de_hun het volgende:
roze trainingspakken??? Leg eens uit?


Duitsers en foute kledij zijn voor mij synoniem.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 01-06-2004 14:35 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Scorpions =
Ik heb zelf de cd face The Heat(ofzoiets),en dat vind ik een geweldige cd,en ik heb nog wat mp3tjes.Hun nieuwe cd lijkt me ook zeer goed(teminste wat je kon downloaden op hun site klonk goed )


..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2004 14:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 14:18 schreef UberHeerscher het volgende:
Duitsers en foute kledij zijn voor mij synoniem.

Chelman toch. hoe kun jij nu zulke uitspraken doen over je lieve voormalige westerburen (nu oosterburen).


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-06-2004 18:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Lonesome Crow
Fly To The Rainbow
In Trance
Virgin Killer
Taken By Force
Tokyo Tapes
Lovedrive
Animal Magnetism
Blackout

= JAAAAAAAH



Love At First Sting
World Wide Live
Savage Amusement
Crazy World
Face The Heat
Live Bites
Pure Instinct
Eye To Eye
Moment Of Glory
Acoustica
Unbreakable

NEEEEEEEEE!!!




Oud Vuil.


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-06-2004 18:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik vind de band zeer oke om zo af en toe te luisteren, maar ik heb geen idee hoe hun laatste album klinkt.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-06-2004 18:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ben best wel benieuwd naar hun laatste werk. Binnenkort eens luisteren


valfar
Usericon van valfar
Posted 01-06-2004 20:45 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ken alleen Crazy World en dat is een geweldige cd (ik ben niet zo thuis in de heavy metal, er zijn ook maar een paar bandjes die me aanspreken) maar restless night is echt een vet nummer!



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-06-2007 10:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Zo dan, het nieuwe album "Humanity: Hour I" is echt een toppertje! Heerlijke nummers! En lekker metal!

Vooral afsluiter Humanity is een klassieker! En vergeet niet het nummer The Cross waarop Billy Corgan een robbertje meezingt!


Dikke vette aanrader!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-06-2007 10:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 08-06-2007 15:57 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

idd weer een erg lekkere plaat. Op die leeftijd (rond de 60) toch nog zo stevig spelen, netjes.


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 08-06-2007 21:28 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Binnenkort is ff luisteren in de session 38


Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 08-06-2007 23:15 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949

Hoe ongelooflijk goed zijn ze ook wel niet live!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-06-2007 23:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Goede hard-rock band, maar mist de klasse van een Whitesnake. Het is net niet overtuigend genoeg.

Beste plaat is Love at first sting op de voet gevolgd door Crazy World.

Lekkerste nummer van ze vind ik Lust or love.

De live plaat World Wide Live is een mooie introductie om naar de Scorpions te gaan luisteren.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2007 11:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Alle platen tot en met World Wide Live zijn gaaf, en daarbij kunnen zich Face The Heat en Unbreakable ook scharen. De nieuwe heb ik nog niet gehoord.
Tokyo Tapes, de eerste live dubbel LP uit 1978 is een must have. Beste nummers vind ik In Trance, Steamrock Fever, Speedy's Coming, Catch Your Train en (jawel!) Still Loving You.
Het optreden in Wacken in 2006 was . Gewoon bijna drie uur spelen en dan de zeikballads Wind Of Change en Send Me An Angel achterwege laten...


Bareuh...


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 09-06-2007 11:52 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Speelden in ieder geval een hoop oud werk 2 jaar geleden in Den Bosch, support van Priest.


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 09-06-2007 23:34 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

quote:
Op 9 juni 2007 11:52 schreef axegrinder het volgende:
Speelden in ieder geval een hoop oud werk 2 jaar geleden in Den Bosch, support van Priest.


Ja, maar goed was het niet. Ze Scorps waren op hun best in de 70's met Uli Jon Roth. Platen als In Trance, Virgin Killer, taken By Force en vooral Tokyo tapes horen in elke serieuze hardrockcollectie thuis. Na Roth's vertrek maakten ze nog een aantal platen die zeker het aanhoren waard zijn (Lovedrive, Animal Magnetism, Blackout, Love At First Sting), maar daarna was wat mij betreft de lol er wel af.


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-06-2007 17:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, die platen met michael schenker zijn ook gaaf, maar uli geniet mijn voorkeur. Fly to the rainbow, man o man o man, wat een geweldige plaat is dat!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-12-2007 0:13 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 11:30 schreef De Ulk het volgende:

Het optreden in Wacken in 2006 was .


En is nu op DVD uit! Er missen helaas wel 4 nummers, maar ook de DVD is erg de moeite waard.


Bareuh...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen