IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : leuk dat het hier ook nog af en toe over metal gaat. Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 11:38 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Tja misschien zal ik dan toch eens naar die band moeten gaan luisteren waar jullie het over hebben. Ik vind Nightwish wel ok, dus als die andere band beter is.....

bla...bla...bla...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 11:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Een voorbeeld van dat er ook goed opgeleide muzikanten besrtaan die WEL goede muziek kunnen maken: SEPTIC FLESH (griekenland) ,, al hoewel ik de laatse paar albums niet ken

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-11-2001 11:42 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 13 november 2001 11:38 schreef Lady Rose het volgende:
Tja misschien zal ik dan toch eens naar die band moeten gaan luisteren waar jullie het over hebben. Ik vind Nightwish wel ok, dus als die andere band beter is.....

ik denk niet dat je månegarm met nightwish kunt vergelijken maar het is wel supervet.
Wij zijn gewoon van mening dat nightwish geen metal is of zo.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 11:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 11:38 schreef Lady Rose het volgende:

.. Hoewel ik vooral naar blackmetal luister heb ik op zich niet zoveel tegen bands in het genre van Nightwish, sommige vind zelfs erg goed,.. maar Nightwish is voor mij typisch zo'n band geweest waar je een nummer van hoort, die je vervolgens vrij tot heel goed vindt, waarop je de cd ergens vandaan haalt, om erachter te komen dat er maar een paar goede nummers op staan, en dat de cd, inclusief die nummers waarvan je dacht dat ze vrij goed waren, heel snel saai en eentonig wordt.......

Nee.. als je Nightwish wel goed vindt, moet je maar eens naar THELI van Therion gaan luisteren. Ook oude Within T. ,, Tristania, en Trail Of Tears vind ik allen een stuk beter dan Nightwish... maar zoals ik al zei, zul je ook deze bands niet veel meer aantreffen in mijn cd-speler..

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 11:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Bedank voor de tip maar naar die bands luiter ik idd al Ik mag dan niet echt super metal zijn, maar een beetje verstand van muziek heb ik wel. (vind ik teminste)

bla...bla...bla...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-11-2001 11:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

METAL RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 12:02 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Er zij zoveel soorten metal.... en ze hebben bijna allemaal wel wat. Dus ja METAL RULES

bla...bla...bla...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 12:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 11:44 schreef Valorian666 het volgende:
Nee.. als je Nightwish wel goed vindt, moet je maar eens naar THELI van Therion gaan luisteren. Ook oude Within T. ,, Tristania, en Trail Of Tears vind ik allen een stuk beter dan Nightwish... maar zoals ik al zei, zul je ook deze bands niet veel meer aantreffen in mijn cd-speler..

Ik weet wel waarom
Wees trouwens voorzichtig met het uitproberen van de nieuwe Septic Flesh, Valorian (en ga niet verder dan 'A Fallen Temple'....).

Hmmm ja als je Nightwish goed vindt denk ik niet dat je veel aan Månegarm zult vinden, is gewoon zeer andere muziek. Bands die Valorian noemde zijn inderdaad minder slecht dan Nightwish, ben eigenlijk helemaal geen fan van dat soort muziek. Het enige wat een BEETJE in die richting gaat wat ik luister is Nevermore. Maar goed, als je Nightwish tof vindt zul je waarsch. de nieuwe Bal-sagoth ook wel tof vinden. Mij is het allemaal veel te blij.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-11-2001 13:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hehe, eindelijk mensen die doorhebben dat je ook normaal met elkaar kunt communiceren en niet gelijk gaan roepen van 'Nightwish is kut', of 'pleur toch op met je mietjesmetal'.

Heren, ofschoon wij niet geheel dezelfde muzieksmaak delen: I salute you!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 13-11-2001 13:04]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 13:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pleur toch op met je mietjesmetal

(sorry, kon de verleiding niet weerstaan, LM )

Hoe is de nieuwe Nevermore vergeleken met 'Dreaming Neon Black', trouwens?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 13-11-2001 13:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Over een shot voor open doel gesproken...

Persoonlijk vind ik de nieuwe Nevermore stukken beter (maarja ik ben ook fan van Nightwish )

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 13:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, inkoppen he

re: Nevermore: ja de thematiek sprak me in ieder geval wel aan (Dead Heart in a Dead World) en ik vind de teksten van Nevermore altijd wel OK. Maar als ze blijer zijn geworden dan hmmm tja hmm tja. Ik ken eigenlijk alleen maar 'Dreaming Neon Black' van ze. Ik moet nog steeds een keer Iced Earth uitproberen, heb begrepen dat dat ook in die richting is...

Of moet ik gewoon niet zeiken en meteen maar ouwe Iron Maiden opzetten? Want die heersen

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 13-11-2001 13:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Iced Earth! Kijk nu kunnen we praten!

Als je Iced Earth gaat proberen neem dan de cd 'Burnt offerings'. Die is geniaal!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 13:20 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Juist Daar zijn we het over eens. Maiden Rules en wat Iced Earth betreft....zeker proberen. En de nieuwe Blind Guardian - and there was silens is ook erg goed

bla...bla...bla...

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-11-2001 13:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Maiden=ruk
Nightwish en Rhapsody=

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 13:24 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Helloween en Savatage....
Symphony X en Dream Theater....

bla...bla...bla...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 13:39 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Laat ik nu verder maar weer ophouden zodat u verder kunt gaan over de andere soorten Metal heren

bla...bla...bla...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 13-11-2001 13:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

lol

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 13:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 13:21 schreef Sjaan het volgende:
Maiden=ruk
Nightwish en Rhapsody=

BLASFEMIE!!!

Eerst de groten en de starters van een genre kennen jongen (Iron Maiden, Judas Priest, etc.), en daarna komen de afgeleiden ...

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-11-2001 15:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

IRON MAIDEN HEEEESRCHT!!!!!!!!!!
IRON MAIDEN

(behalve the X factor en the virtual XI)

hoe durft iemand te beweren metalhead te zijn en Iron maiden af te zeiken. Alleen die zielige Nu metal mietjes deden dat tot nog toe !!!

Ik ga trouwens naar ICED EARTH!!!
met grote dank aan Valorian en Ert!!!
Er zijn nog kaarten dus komt allen!

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-11-2001 15:17]

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 13-11-2001 15:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

JUIST!

Iron Maiden

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-11-2001 15:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Iron Maiden is cool (ook van die grappige texten, Bring your daughter to the slaughter *grin*)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 15:53 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 15:31 schreef FireFox het volgende:
Iron Maiden is cool (ook van die grappige texten, Bring your daughter to the slaughter *grin*)

Juist

bla...bla...bla...

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-11-2001 16:00 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Kvind wat ik ken van Iron Maiden gewoon niet goed, maar geef me hun beste nr en ik zal em downloaden

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 16:03 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 16:00 schreef Sjaan het volgende:
Kvind wat ik ken van Iron Maiden gewoon niet goed, maar geef me hun beste nr en ik zal em downloaden

hehe heb je ff?

bla...bla...bla...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com