|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tsjah over smaak valt nouw eenmaal niet te twisten... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: als je niet eens weet waar je het over hebt dan kun je duidelijk over dat onderwerp beter je mond houden. Veel mensen op dit forum hebben Iron Maiden namelijk al lang geleden in hun hart gesloten en dat zit erg diep. Maar probeer de all time klassiekers is: The number of the beast Run to the hills Iron maiden murder in the rue morgue Alexander the great Children of the damned zo kan ik nog wel ff doorgaan |
|
quote: Maar het leverd soms leuke discussie op bla...bla...bla... |
|
quote: Iron Maiden valt ook onder geschiedenis en die moet je van je favoriete muziek toch kennen. |
|
Metal is natuurlijk een breed concept, de geschiedenis van mijn persoonlijke muzikale voorkeur ligt meer in de punk, hardcore en de crossover versies daarvan (Napalm Death, Siege, Larm, D.R.I, Repulsion, B.G.K). Die bands zijn mijn Iron Maidens [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 13-11-2001 16:22] |
|
dat kan ook, maar niemand ontkennen dat metal vandaag de dag iets heel anders zou zijn geweest zonder Iron Maiden. Emperor bv. zou nooit bestaan hebben omdat de leden elkaar ontmoeten omdat ze allebei met Iron Maiden shirtjes liepen |
|
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb wel respect voor Iron Maiden. Maar ik denk dat hun muziek inmiddels wel achterhaald is. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Iron Maiden vind ik persoonlijk ook maar niks. Lijkt me een beetje teveel op Power Metal, wat ik ook niks vind Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
MAIDEN!! powermetal! en ik ga ook nog es naar iced earth hehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Powermetal...ik ga het steeds leuker vinden bla...bla...bla... |
|
Stratovarius is wel leuke power Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ah joh metal is gewoon allemaal kut. |
|
Ik ga ook naar iced earth! Normaal hou ik meer van deathmetal maar iced earth vind ik wel heel vet. ennuh....(nog een keer om het af te leren): IRON MAIDEN!!!!!! IRON MAIDEN HEERSCHT!!!!!! serf zuiglingen ok sorry ik weet het...... |
|
quote: Nee hoor; hun muziek is tijdloos!!! Verder kan ik je een concert van hun aanraden; de sfeer is zo zeldzaam goed; zelfs bands als Slayer kunnen daar niet aan tippen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-11-2001 18:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ??????? Tegenwoordige powermetal is een afgeleide van Helloween (okay; Michael Kiske zang lijkt op die van Bruce Dickinson) Helloween oftewel happy metal; veel melodie en erg blij met niet te veel diepgang. Gewoon leuk maar niet legendarisch!!!! Iron Maiden staat/stond op een eenzaam hoog niveau in elk opzicht binnen het heavymetal genre!!!!!=absoluut wel legendarisch!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kheb nouw dat nr Children of the damned gedownload. Ik ben er nouw niet bepaald kapot van, jah dat gitaarsolootje is wel goed op het eind. Maarjah, ik ben natuurlijk verwend met de muziek Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Wat vinden jullie van die EP van Necrophagia ? Cannibal Holocaust Eigenlijk vind ik het een rip off, staat maar 1 echt nieuw nummer op |
|
quote: Kijk, daar gaat het de fout in Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dude, je begrijpt het verkeerd; Iron Maiden is NIET happy. Afgezien van enkele liedjes (Bring your daughter/ Hooks in you; zijn ook meteen de mindere) is Iron Maiden bloedserieus!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ken Necrophagia niet echt.. heb een cd van ze, genaamd 'Season of the dead' , een hele oude cd is dat geloof ik (eind jaren 80).. .. Vind er niet zo heel veel aan, dus mocht iemand willen traden, roep maar iets.. |
|
quote: P!r!e!c!i!e!s! Ouwehoeren over metal en dan spuien dat Maiden 'ruk' is tja, dan word je niet echt serieus genomen natuurlijk. Iron Maiden heeft een aantal tijdloze klassiekers op haar naam staan. Het is geen kwestie van smaak... het is een kwestie van METAL. Praat je over METAL, dan moet je weten waar je het over hebt. 'nuff said |
|
quote: sjees...en dat werkt dan bij je in je webzine.... Persoonlijk => Iron Maiden...GODZ OF ALL TIME! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
kort maar krachtig: Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |