|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry Chef |
|
quote: Is die vergelijkbaar met Holocause de la morte ? |
|
Season OF The Dead wil ik nog steeds een keer hebben. Ken er niet veel van, maar wat ik gehoord heb klinkt lekker. Lijkt niet echt op Holocausto... is wel duidelijk herkenbaar "Necrophagia geluid". Dead things grow from deep inside... |
|
Wat moet je er voor hebben Valorian ? |
|
Wou nog ff wat zeggen. Jullie hebben het af en toe over het maiden nummer bring your daughter to.... enz. Maar dit is geen echt maiden nummer. Het is eigenlijk geschreven door bruce dickinson voor een solo project. Het orgineel van dit nummer stond op de soundtrack van nightmare on elmstreet. Later is dit opnieuw opgenomen door maiden. Luister maar eens naar de verzamel cd van bruce met z`n solo materiaal. iron maiden the sky spit flames, armageddon has come |
|
Jenje: Heb je toevallig nog cd'tjes die je er voor over hebt? If so, noem er maar wat, liefst scandinavische blackmetal , maar noem gewoon maar wat.. Verkopen kan ook wel, maar daar ben ik eigenlijk nooit zo voor.. heb immers ooit tussen de 25 en de 35 gulden voor zo'n cd betaald, en dan hou ik ze liever zelf (ook al vind ik ze niet altijd even goed) dan dat ik er een schamele 15 piek ofzo voor krijg die hetzelfde weekend weer verdwijnt in de lade van een cafe.. |
|
Dit is de desbetreffende cd: |
|
quote: Kijk hier kan ik me bij vinden ps Ik mis tussen de "grote van Maiden" nummers van het meest geniale album wat ze uitbrachten: 7th Son of a 7th Son!!! Ignorance is bliss |
|
MAIDEN mijn aanraders: Hallowed be thy name Fear of the dark Sign of the cross (wel met Bruce dan) Bazzio Attacks!!! |
|
Goh het valt me op dat er geen vrouwen liefhebber zijn van Iron Maiden. Ben ik dan zo'n uitzondering? bla...bla...bla... |
|
nou ik hou heeeeel erg veel van Iron Maiden ..NOT...... sorry moest effe |
|
quote: Ik heb het niet zo op Iron Maiden, en dan vooral de vocalen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Yo Valorian; mischien kun je 'em in mp3 vorm uploaden naar het Ftp? Maak je veel mensen blij mee! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
grappig, mijn vriendin vindt iron maiden zo'n beetje het enige dat aan te horen is uit mijn muziek collectie [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-11-2001 11:50] |
|
Valorian Op de site die in mijn profiel staat staan wel mijn cd lijst, maar ik heb nagenoeg geen blackmetal. Dus ik denk niet dat ik iets heb wat jij graag wilt hebben. |
|
quote:Nee hoor! Hier is er nog een... No regrets and no remorse... |
|
quote: Eh.. moet iemand mij even dat ftp-adres geven.. en dan wil ik het wel doen.. in stukjes gaat hij dan, mijn connectie is namelijk nogal traag (56k6 modem) |
|
? Als iemand Necro nog wil moet dat ftp-nr dus ergens vandaan komen.. |
|
quote: dan stuur je effe een mailtje naar rajacker en dan komt het allemaal goed. |
|
quote: Pfffuf gelukkig....... bla...bla...bla... |
|
RAJACKAR: ALs ik nou vanavond dat cdtje even meegeef aan Ert naar unitas, kan jij hem dan niet even uploaden? (i.v.m. mijn nog steeds slome verbinding via het telefoonnet (wat dus ook nog eens centjes kost)? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |