IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Reagan dood Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 10:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Reagan is dood. Zonde voor die man en zijn familie. Ik meende dat hij reeds lang aan aftakelen was. De lijdensweg is dus ten einde. Het is reeds ergens anders gemeld maar deze man verdient we een eigen topic lijkt me (gezien het hoge discussiegehalte).


Reagan was natuurlijk een matige president die is begonnen met het beleid (reaganomics) dat door bush en de anderen in versterkte mate is doorgezet. Verhogingen van het defensie budget etc etc.

Wat ik erg vervelend vind is de eer die hij krijgt toegeworpen voor het beeindigen van de koude oorlog. Reagan had gewoon mazzel dat er in de Sovjet Unie eindelijk eens een echte leider met visie aan de macht was gekomen namelijk Gorbatsjov. UIteraard heeft ook Reagan dus (raar maar waar) een goede bijdrage aan de wereldvrede toegbracht maar zie het wel in juiste perspectieven. Wie gelooft dat reagan zoveel had bereikt, zonder geweld ieder geval, met een Poetin aan de macht gelooft ook vast in de kerstman.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-06-2004 10:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

haha, idd. Volgens mij begon hij in zijn President periode n.l. al af te takelen.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind hem de start van de onmetelijke arrogantie van de Amerikanen.

Wel cru dat dan juist iemand die een land aan grootheidswaanzin brengt zelf de laatste jaren van zijn leven zo dement als een braam was ..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-06-2004 11:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Man die gast is gestorven op 93 jarige leeftijd, vrij normaal dacht ik zo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zat mensen die dan fiefer zijn dan jij!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 06-06-2004 12:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik had het inderdaad gisteren al gepost.

quote:
Op 6 juni 2004 10:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Reagan was natuurlijk een matige president die is begonnen met het beleid (reaganomics) dat door bush en de anderen in versterkte mate is doorgezet. Verhogingen van het defensie budget etc etc.



Een matige president?!?! Zijn reaganomics hebben in de jaren 90 een ongekende periode van welvaart en groei in de VS gebracht! Je hebt het bij het verkeerde eind wanneer je zegt dat Bush et.al zijn beleid versterkt doorvoerden. Bush et.al. zijn bij lange na niet zulke voostaanders van een vrije markt als Reagan dat was en hebben juist een aantal protectionistische en marktbeperkende maatregelen genomen.

Het opvoeren van de defensiebudget had maar een doel.... In het kader van M.A.D. wist Reagan dat de SU mee zou gaan in de wapen race, hij wist ook dat ze niet genoeg geld hadden om dit lang vol te houden. Hij versnelde hun failliet en bracht zo het einde van de Koude Oorlog dichterbij. Jammer dat hij het niet tijdens zijn eigen regeerperiode heeft mogen meemaken.

quote:

Wat ik erg vervelend vind is de eer die hij krijgt toegeworpen voor het beeindigen van de koude oorlog. Reagan had gewoon mazzel dat er in de Sovjet Unie eindelijk eens een echte leider met visie aan de macht was gekomen namelijk Gorbatsjov. UIteraard heeft ook Reagan dus (raar maar waar) een goede bijdrage aan de wereldvrede toegbracht maar zie het wel in juiste perspectieven. Wie gelooft dat reagan zoveel had bereikt, zonder geweld ieder geval, met een Poetin aan de macht gelooft ook vast in de kerstman.



ALLE Sovjet leiders waren echte leiders met visie. Dat is iets wat hun niet ontnomen worden kan. Ze gebruikten het echter allemaal voor walgelijke doeleinden. Gorbachev was niet veel beter ware het niet dat hij een naderend einde van het systeem aan zag komen. Hij zag dat het zaakje gewoon niet meer te redden was en daarom zette hij zijn beleid van ontdooiing in. Dit gaf hij overigens zelf vaak genoeg toe. Ook zag ik gisteren een stuk op zowel CNN als Poolse TV waarin hij weer Reagan prees juist voor het feit dat hij wist hoe hij geweldloos de SU op de knieeën moest krijgen.

R.R. is in nagenoeg alle landen van de voormalige Oostblok DE meest gerespecteerde US president na WO2 (Roosevelt). De mensen daar zien zijn belang beter in dan de luie papzakken en zeikerds in West Europa die zonder Amerikaanse hulp nu waarschijnlijk ook of in het Duits of Russisch onderwijs genoten.

Ronald Reagan 1911-2004 RIP


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-06-2004 13:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Go Chellie!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 13:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:13 schreef Chelman het volgende:
De mensen daar zien zijn belang beter in dan de luie papzakken en zeikerds in West Europa die zonder Amerikaanse hulp nu waarschijnlijk ook of in het Duits of Russisch onderwijs genoten.



edit: ach, laat maar ook.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-06-2004 13:34]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, dat is een echt, serieus, overtuigend punt.
Wel als je inziet dat iemand die voor mij en veel mensen zeer belangrijk is geweest stelselmatig belacheljk wordt door de (overduidelijk links georienteerde)media en Jan en Alleman op de straat.

En ja, ik ben van mening dat het volk in West Europa een stelletje luie ppazakken zijn die uit hun luie stoel zeiken en debateren maar al lang vergeten zijn waarom dat zij kunnen zeiken en debateren en hoe duur die vrijheid ooit betaald is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-06-2004 13:45 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik zal Reagan nooit vergeven dat ondanks dat de Koude Oorlog ten einde liep dankzij de SU's monetaire problemen hij toch het Star Wars project wilde opstarten, wat nu zoveel tientallen jaren later misschien weer zal leiden (onder de debielende leiding van Bush jr.) tot een hernieuwde Koude Oorlog maar dan m.b.t. China of andere kernmachten



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 12:50 schreef Manifest het volgende:


http://www.fordham.edu/halsall/mod/1982reagan1.html :
quote:

In an ironic sense Karl Marx was right. We are witnessing today a great revolutionary crisis, a crisis where the demands of the economic order are conflicting directly with those of the political order. But the crisis is happening not in the free, non-Marxist West but in the home of Marxism- Leninism, the Soviet Union. It is the Soviet Union that runs against the tide of history by denying human freedom and human dignity to its citizens. It also is in deep economic difficulty. The rate of growth in the national product has been steadily declining since the fifties and is less than half of what it was then.
The dimensions of this failure are astounding: a country which employs one-fifth of its population in agriculture is unable to feed its own people. Were it not for the private sector, the tiny private sector tolerated in Soviet agriculture, the country might be on the brink of famine. These private plots occupy a bare 3 percent of the arable land but account for nearly one-quarter of Soviet farm output and nearly one-third of meat products and vegetables. Overcentralized, with little or no incentives, year after year the Soviet system pours its best resources into the making of instruments of destruction. The constant shrinkage of economic growth combined with the growth of military production is putting a heavy strain on the Soviet people. What we see here is a political structure that no longer corresponds to its economic base, a society where productive forced are hampered by political ones.


http://www.awesome80s.com/Awesome80s/News/1983/March/8-Reagan_Evil_Empire_Speech.asp :
quote:

So, in your discussions of the nuclear freeze proposals, I urge you to beware the temptation of pride -- the temptation of blithely declaring yourselves above it all and label both sides equally at fault, to ignore the facts of history and the aggressive impulses of an evil empire , to simply call the arms race a giant misunderstanding and thereby remove yourself from the struggle between right and wrong and good and evil.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-06-2004 13:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:34 schreef Chelman het volgende:
Wel als je inziet dat iemand die voor mij en veel mensen zeer belangrijk is geweest stelselmatig belacheljk wordt door de (overduidelijk links georienteerde)media en Jan en Alleman op de straat.

En ja, ik ben van mening dat het volk in West Europa een stelletje luie ppazakken zijn die uit hun luie stoel zeiken en debateren maar al lang vergeten zijn waarom dat zij kunnen zeiken en debateren en hoe duur die vrijheid ooit betaald is.
Ik kan niets anders dan je gelijk geven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-06-2004 13:53 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:34 schreef Chelman het volgende:
En ja, ik ben van mening dat het volk in West Europa een stelletje luie ppazakken zijn die uit hun luie stoel zeiken en debateren maar al lang vergeten zijn waarom dat zij kunnen zeiken en debateren en hoe duur die vrijheid ooit betaald is.


Het generaliseren van een groep mensen en het bij voorbaat ontkrachten van welk argument dan ook door hun eigenschappen toe te dichten is niet een goede manier van discussieren...


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 13:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:34 schreef Chelman het volgende:
Wel als je inziet dat iemand die voor mij en veel mensen zeer belangrijk is geweest stelselmatig belacheljk wordt door de (overduidelijk links georienteerde)media en Jan en Alleman op de straat.

En ja, ik ben van mening dat het volk in West Europa een stelletje luie ppazakken zijn die uit hun luie stoel zeiken en debateren maar al lang vergeten zijn waarom dat zij kunnen zeiken en debateren en hoe duur die vrijheid ooit betaald is.


ja, je eerste punt geloof ik natuurlijk wel. Ik zou wel willen melden dat ik(en anderen) open sta voor jou zienswijze maar dat jij dat mogelijk ook eens voor een ander moet doen. Niet alle westerlingenzijn luie, ongeïntersseerde papzakken die uit verveling communist zijn geworden ofzo. Ook ons (mijn )perspectief bevat kennis. Kennis die is opgedaan door geïnteresseerd de politiek te volgen, gemotiveerd door de voorafgaande geschiedenis!!!
En im zeg, Gorbatsjov (of hoe je het ook schrijft) heeft een even belangrijke rol gespeeld. De ideologie erachter is een ander verhaal maar het resultaat blijft hetzelfde. Maakt het voor jou uit dat de motivatie van de VS vooral gaat om afzetmarkten? Uiteindelijk niet lijkt me want het resultaat van hun daden is hetzelfde.

desalniettemin kan ik me voorstellen dat je een intense bewondering voelt voor deze man, en niet voor Gorbatsov, door je achtergrond en is het daarom lastig discusiëren om niet in emotionele krachtermen te gaan vervallen(waarbij me wel van het hart moet dat jou vergelijking als belediging kan worden opgevat voor alle nederlandse soldaten die hebben gevochten in de oorlog niet alleen in de W.O maar ook in Korea etc etc (en dit vrijwillig, iets wat niet van alle US-soldaten gezegd kan worden).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:53 schreef Schaffelaer het volgende:
Het generaliseren van een groep mensen en het bij voorbaat ontkrachten van welk argument dan ook door hun eigenschappen toe te dichten is niet een goede manier van discussieren...
Zal ik onthouden als men in het vervolg over de 'domme Amerikanen' heeft.

Overigens vormde de 'luie papzakken' stelling enkel een klein deeltje van mijn betoog. Zie het maar als een persoonlijke noot/gevoel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 13:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:51 schreef Misanthrope het volgende:
Ik kan niets anders dan je gelijk geven.


oja, leg eens uit dan?


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 06-06-2004 14:00 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 6 juni 2004 13:45 schreef Phriar het volgende:
een hernieuwde Koude Oorlog maar dan m.b.t. China of andere kernmachten



misschien is het daarom nodig ,in deze tijd, ivm veiligheid terrorisme etc , omdat het makkelijker is geworden kernwapens te ontwikkelen voor ( niet-democratische ) landen ,die dat vroeger niet konden .

innovatie ( ook mbt tot defensie ) is , volgens mij , nodig om te overleven ,bv om nieuwe problemen die zijn onstaan op te lossen .



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-06-2004 14:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:56 schreef attila_de_hun het volgende:
oja, leg eens uit dan?
Jij zegt bv. dat er Nederlandse soldaten in Korea hebben gevochten (ik geloof dat het ongeveer 1500 soldaten waren, maar dat weet ik niet zeker), daar heb ik respect voor. Als we echter kijken hoe Europa op globale gebeurtenissen reageert na de 2e WO, zijn ze totaal niet besluit- of daadkrachtig. Bv. kon Europa de oorlog in Joegoslavie, wat in Europa's achtertuin ligt, niet oplossen, terwijl we er de middelen en in principe ook de macht voor hebben om het op te lossen. De Amerikanen waren nodig om het op te lossen.
De Europeanen durven geen keuzes meer te maken omdat ze, sinds de 2e WO, bang zijn de verkeerde keuze te maken. Door het maken van geen keuze verbeterd de betreffende situatie niet, of verslechterd hij. Zo durft Europa zijn, of een andere, situatie niet te verbeteren of te veranderen, omdat ze bang zijn dat er misschien gevolgen aan gebonden zijn voor andere landen.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-06-2004 14:06]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 14:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 14:05 schreef Misanthrope het volgende:
Jij zegt bv. dat er Nederlandse soldaten in Korea hebben gevochten (ik geloof dat het ongeveer 1500 soldaten waren, maar dat weet ik niet zeker), daar heb ik respect voor. Als we echter kijken hoe Europa op globale gebeurtenissen reageert na de 2e WO, zijn ze totaal niet besluit- of daadkrachtig. Bv. kon Europa de oorlog in Joegoslavie, wat in Europa's achtertuin ligt, niet oplossen, terwijl we er de middelen en in principe ook de macht voor hebben om het op te lossen. De Amerikanen waren nodig om het op te lossen.
De Europeanen durven geen keuzes meer te maken omdat ze, sinds de 2e WO, bang zijn de verkeerde keuze te maken. Door het maken van geen keuze verbeterd de betreffende situatie niet, of verslechterd hij.


Al was het maar een soldaat, het respect is er niet minder om. die mensen zijn daar naar toe gegaan uit overtuiging en dat is iets waar Chelman in grote stappen overheen gaat. Dat steekt mij. Zulke mensen lopen er nog steeds rond in nederland.

het beleid van regering is inderdaad om te huilen. maar daar kun je jan met de pet niet op aanvallen. In dat opzicht heeft de VS een groot voordeel: dat het een , echt, groot land is. in Europa is nog steeds geen collectieve Europese gedachte. de landsbelangen steken hier grote stokken in de wielen. Maar jij bent toch voorstander van nationale belangen boven Europese gedachtengoed (lijkt me als ik jou slogan zie). Hoe kun je dan Nederland ooit vergelijken met de VS. Wel wat mentaliteit betreft maar helaas niet wat de prakctische aanpak betreft(grootte leger).
Overigens, in zulke gebeiden als Joegoslavië moet gewoon geen enkele soldaat naar toe worden gestuurd, zelfs geen Amerikaanse maar dat is weer een ander punt.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-06-2004 14:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juni 2004 13:13 schreef Chelman het volgende:

Het opvoeren van de defensiebudget had maar een doel.... In het kader van M.A.D. wist Reagan dat de SU mee zou gaan in de wapen race, hij wist ook dat ze niet genoeg geld hadden om dit lang vol te houden. Hij versnelde hun failliet en bracht zo het einde van de Koude Oorlog dichterbij. Jammer dat hij het niet tijdens zijn eigen regeerperiode heeft mogen meemaken.



En nu is de koude oorlog voorbij en hebben we weet ik hoeveel kernmachten. Jippie.

Oja, M.A.D.

Doet me denken aan een nummer van cryptic slaughter, die waren niet zo pro-reagan.

Song: M.A.D.Artist: Cryptic SlaughterLyrics:


Mad - mutually assured destruction
Mad - killed by inner combustion
Mad - death throughout the nation
Mad - total annihilation

Both Russia and the U.S.
Don't want to be second best
Build more bombs to be ahead
Until the day that we're all dead

I see no reason for us to fight
You are wrong and we are right
All the money that you've spent
Should be used in disarmament

Join the army, see the world
But you're signing up for war
Taught to kill men or child
The more you kill, the more they smile

After talks and all's been said
War is over, both countries dead
The people gone, now it's too late
We've all shock the hand of fate

The children of today
are the killers of tomorrow
Nothing in their future
except for pain and sorrow
They'll send us off to war,
to pay their cost
Even if the war is won,
we're the ones who lost


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 14:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:55 schreef attila_de_hun het volgende:
En im zeg, Gorbatsjov (of hoe je het ook schrijft) heeft een even belangrijke rol gespeeld. De ideologie erachter is een ander verhaal maar het resultaat blijft hetzelfde. Maakt het voor jou uit dat de motivatie van de VS vooral gaat om afzetmarkten? Uiteindelijk niet lijkt me want het resultaat van hun daden is hetzelfde.



De motivatie van de VS is niet het creeëren van afzetmarkten. Hun motivatie is het creeëren van omstandigheden waaronder een vrije samenleving kan functioneren WAARDOOR er een LEGITIEME afzetmarkt ontstaat.

Het doel heiligt voor mij nooit de middelen. (ondanks Machiavelli in mijn nick )Wel frappant dat je dat vindt trouwens. Het was ook een van de principes van Lenin. Hij paste dat vlijtig toe tijdens het uitmoorden van tegenstaanders...het diende immers de revolutie. (oh wat hou ik van stoken )

quote:

desalniettemin kan ik me voorstellen dat je een intense bewondering voelt voor deze man, en niet voor Gorbatsov, door je achtergrond en is het daarom lastig discusiëren om niet in emotionele krachtermen te gaan vervallen(waarbij me wel van het hart moet dat jou vergelijking als belediging kan worden opgevat voor alle nederlandse soldaten die hebben gevochten in de oorlog niet alleen in de W.O maar ook in Korea etc etc (en dit vrijwillig, iets wat niet van alle US-soldaten gezegd kan worden).


Ik doelde dan eigenlijk op het gros van het huidige volk en niet het volk wat toen WEL vocht. Overigens zijn bij mijn weten de US soldaten toch ook vrijwillig. Bij mijn weten is er alleen tijdens WO2 en Vietnam een draft geweest?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 14:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:55 schreef Chelman het volgende:
Overigens vormde de 'luie papzakken' stelling enkel een klein deeltje van mijn betoog. Zie het maar als een persoonlijke noot/gevoel.


Overigens denk jij als, laten we zeggen de Taliban/al-qaeda, met een leger Nederland/ West europa binnenvallen om ons land te hervormen/zuiveren whatever dat wij dan NIET gewapend verzet gaan bieden?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-06-2004 14:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juni 2004 14:15 schreef
Overigens zijn bij mijn weten de US soldaten toch ook vrijwillig. Bij mijn weten is er alleen tijdens WO2 en Vietnam een draft geweest?


Hahaha, grapjas. De helft van de militairen in de us zijn criminelen, je kunt kiezen voor de gevangenis of het leger in. Je wilt niet weten, wat een debielen daar tussen zitten.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 14:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 14:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Overigens denk jij als, laten we zeggen de Taliban/al-qaeda, met een leger Nederland/ West europa binnenvallen om ons land te hervormen/zuiveren whatever dat wij dan NIET gewapend verzet gaan bieden?


Ik denk weinig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 14:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 14:15 schreef Chelman het volgende:
1. De motivatie van de VS is niet het creeëren van afzetmarkten. Hun motivatie is het creeëren van omstandigheden waaronder een vrije samenleving kan functioneren WAARDOOR er een LEGITIEME afzetmarkt ontstaat.

2.(oh wat hou ik van stoken )

3. Bij mijn weten is er alleen tijdens WO2 en Vietnam een draft geweest?


1. blablablabla, 't is maar hoe je het noemt.

2. mooi, kom van de winter maar langst. dan kun je de openhaard gaan stoken.

3. Daar kan ik mij danig in hebben vergist en moet mijn zin over de gedwongen amerikanen terugnemen.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen