IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Death Angel Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 17:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm,nog geen topic over zie ik.Bij deze dus...Wat vinden wij van Death angel??
Hun debuut heb ik altijd al een wereldplaat gevonden,het werk wat daarna kwam ben ik nooit echt gek van geweest,maar heb toch de nieuwe gekocht,en ik vind het een parel van een plaat.Meer meningen??

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2017 22:23]


spelfout weggehaald...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2004 17:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ja top!!!!

Ik denk dat ik Frolic through the park de beste vind maarrrr de nieuwe schijnt ook erg goed te zijn; binnekort weer eens ophalen!

Er bestaat trouwens een live cd van ze in Paradiso dacht ik; daar hoorde ik zo weinig over dat ik dacht dat het een bootleg was maar schijnt door Roadrunner/Roadracer uitgebracht te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2004 17:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 17:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:54 schreef varanus het volgende:
Hmm,nog geen topic over zie ik.Bij deze dus...Wat vinden wij van Death angel??
Hun debuut heb ik altijd al een wereldplaat gevonden,het werk wat daarna kwam ben ik nooit echt gek van geweest,maar heb toch de nieuwe gekocht,en ik vind het een parel van een plaat.Meer meningen??


mijn mening over Death angel is in dit geval identiek aan jou mening. Ik denk er nagenoeg hetzelfde over. live blazen ze trouwens nog steeds menig band omver.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 06-06-2004 18:36 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

heb alleen The Art of Dying en vindt hem best aangenaam aan mn gehoor



venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 06-06-2004 18:39 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Act III vind ik een super vette plaat


..


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 06-06-2004 18:46 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 6 juni 2004 18:39 schreef venom rules het volgende:
Act III vind ik een super vette plaat


Das hun beste plaat!!!!!



Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 19:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm tsjah voor de thrashers onder ons is en blijft dat natuurlijk THE ULTRA VIOLENCE!
maar hun nieuwe is toch een goede 2 voor mij persoonlijk
Super band !!!
jammer dat ze niet op waldrock spelen had ze echt super graag gezien!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 06-06-2004 19:07 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ik wou net zeggen! Die nieuwe is nog niet eens zo heel slecht. Maar idd niks IVM ultra violence. Act III vind ik ook nog steeds wel lachen!


zzz


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 19:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 19:06 schreef Orion het volgende:
hmmm tsjah voor de thrashers onder ons is en blijft dat natuurlijk THE ULTRA VIOLENCE!
maar hun nieuwe is toch een goede 2 voor mij persoonlijk
Super band !!!
jammer dat ze niet op waldrock spelen had ze echt super graag gezien!


Tja,dat ze niet op waldrock spelen vind ik ook bijzonder jammer.Tis dat de line up dit jaar al goed is met testament en exodus,anders was het wel een erg zure appel geweest.


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 19:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou ja goed!?
kwa tijd schema is het ontzettend kut! kin rond 5 uur al weer naar hus.
testament als 2de laten spelen is een skande oek maar 30 min


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-06-2004 19:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 19:24 schreef Orion het volgende:
nou ja goed!?
kwa tijd schema is het ontzettend kut! kin rond 5 uur al weer naar hus.
testament als 2de laten spelen is een skande oek maar 30 min


Hehe,de goeie bands vroeg laten spelen heeft wel 1 groot voordeel;daarna kun je je lekker vol laten lopen zonder rekening te hoeven houden met tijdschema's en dergelijke


spelfout weggehaald...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-06-2004 22:06 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:55 schreef Mutilator het volgende:
Er bestaat trouwens een live cd van ze in Paradiso dacht ik; daar hoorde ik zo weinig over dat ik dacht dat het een bootleg was maar schijnt door Roadrunner/Roadracer
uitgebracht te zijn.

Bedoel je niet "Fall from grace?" Ik meende trouwens dat dat een registratie van hun Dynamo-optreden is, maar pin me er niet op vast. Het is heeeeeeel lang geleden dat ik die cd in handen heb gehad.


Touché, pussycat!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 06-06-2004 22:45 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb em laatst nog in mijn handen gehad toen ik em samen met act 3 aan Staalman verkocht hehehe. Ik heb er even genoeg van, teveel live gezien, teveel gehoord laatste tijd. en de nieuwe ben ik niet zo weg van. Af en toe Ultra Violence is even genoeg.



Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 06-06-2004 23:01 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

4 juli in de effenaar en ik ben daar
(met stormrider als ik me niet vergis)


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 23:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ben ook aanwezig dan!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 06-06-2004 23:28 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 23:24 schreef Orion het volgende:
ben ook aanwezig dan!


hehe gezellie


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-06-2004 1:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik ben daar ook


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 07-06-2004 8:27 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik ook; vergeten wij niet dat het dan, ivm de EK-finale (de reden dat ze daar dan spelen, echt waar) om 14:00 reeds begint??


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-06-2004 8:36 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

belachelijk vorige keer dat ik ze in de Effenaart zag speelden ze om 2:00 's nachts!


HAHAH ik ga waarschijnlijknaar het patronaat in haarlem...



Orion
Usericon van Orion
Posted 07-06-2004 8:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

op wat voor dag is dat dan?

(offtopic) enforcer wat vind u van de nieuwe motorhead?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-06-2004 9:08 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ddat is op een zaterdag....check www.patronaat.nl voor jou een stuk dichterbij trouwens Orion!


de nieuwe Motorhead is vet vind he\m stukken beter dan de vorige hij is zeker heavier, maar ja wel weer typisch MOTORHEAD verwacht geen verassingen!



Orion
Usericon van Orion
Posted 07-06-2004 9:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja tis wel dichterbij mits ik niet met het O.V zou gaan.
dan zit ik weer met de terugreis tis wat daar in het noorden hehe


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-06-2004 9:19 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

haarlem is Noord Holland...dat gaat nog alleen ja geen nachttreinen naar Friesland.

wel nachtbussen denk ik?



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-06-2004 9:27 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:55 schreef Mutilator het volgende:
Er bestaat trouwens een live cd van ze in Paradiso dacht ik; daar hoorde ik zo weinig over dat ik dacht dat het een bootleg was maar schijnt door Roadrunner/Roadracer uitgebracht te zijn.


Deze heet inderdaad Fall from grace en is op 9 juli 1988 in Paradiso opgenomen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2005 20:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dat wordt weer sparen mensen:


Death angel box

3 CD & 1 DVD BOX SET WITH UNRELEASED RECORDINGS

Now Available For Preordering!
STREET DATE 02/01/05

Relive the early days of legendary thrash metal from Death Angel! This deluxe set includes newly remastered and expanded editions of their classic first two albums, The Ultraviolence and Frolic Through The Park. Each features additional tracks, including the long-demanded official release of the “Kill As One” demos, produced by Kirk Hammet of Metallica. A third full-length CD features never before released recordings from the classic era, including demos and live material!

Also included: An exclusive DVD collection of long-lost video archives from the Death Angel vaults, including rare performances filmed in their rehearsal space and their classic early music videos!





Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 25-01-2005 20:36 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Op Wacken 2004 vond ik ze samen met Unleashed de beste band


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen