![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
What the....... ![]() ![]() |
|
quote: dan moet het ten minste R.I.V. (V= Valhalla) zijn.Ik dacht niet dat , op wat puberachtige tekstjes in de beginperiode na, quorthon een echte satanist was. ![]() |
|
Nee, hij was absoluut geen satanist, heb net nog wat interviews van hem zitten lezen. Weer een pionier dood... ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: nee dat dacht ik ook niet, maar een saint was hij ook niet...oke dan R.I.P.I.V. zo goed ![]() ![]() |
|
veel te vroeg ![]() r.i.p.. zzz ![]() |
|
Nog steeds niks te lezen hierover op hun officiele site.Maar aangezien het op meerdere sites staat zal het dus wel kloppen ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: het kan ook niet op de site staan aangezien Quorthon blijkbaar de webmaster was? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-06-2004 14:18] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Helaas kon Quorthon het bericht niet zelf posten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Heel jammer ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Gadver!!! ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
NP: Hades ![]() ![]() |
|
Zeer jammer, Nordland I + II waren toch wel supervet. R.I.P. . . . . . . . . . ? ![]() |
|
Het zijn geen geruchten, Jonas Akerlund heeft er nu iets over gezegd. http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=23453 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: GodDamnIt ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
RIP ![]() NP:Gods Of Thunder Of Wind And Of Rain ![]() ![]() ![]() .. ![]() |
|
Ik heb Twilight of the gods opgezet Pracht van een nr...Doet me alleen aan een ex van me denken ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
Godverdomme, een van de (wat zeg ik; dé) pioniers van het black/viking genre overleden... Ze gaan trouwens wel hard de laatste tijd. Die kerel van Windir, Einherjer (niet dood, maar toch) ook weg, en nu Bathory. ![]() Rust in vrede, Quorthon. En bedankt voor je muzikale bijdrage aan de hele scene zelf. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
np: Bathory - Valhalla Dat hij daar mag verblijven. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
dit is klote nieuws 1e klas; hij had altijd een zeer grote invloed op mij en mijn gitaarspel. En oude Bathory blijft voor mij DE! Black Metal ![]() Call From The Grave... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: is hij/zij een god dan? ![]() ![]() |
|
Eerst Valfar en nu Tom.. Jammer, zeer jammer.. F*ck hippies ![]() |
|
Jup. Zoals ik al zei, ze gaan veel te vroeg en veel te snel achter elkaar. ![]() Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
!!!!!!!!!!!! Wat volledig onverwacht! Jeetje, het doet me meer dan dat ik dacht. Snel maar wat Bathory draaien.... ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |