|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
What the....... |
|
quote: dan moet het ten minste R.I.V. (V= Valhalla) zijn.Ik dacht niet dat , op wat puberachtige tekstjes in de beginperiode na, quorthon een echte satanist was. |
|
Nee, hij was absoluut geen satanist, heb net nog wat interviews van hem zitten lezen. Weer een pionier dood... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nee dat dacht ik ook niet, maar een saint was hij ook niet...oke dan R.I.P.I.V. zo goed ? |
|
veel te vroeg r.i.p.. zzz |
|
Nog steeds niks te lezen hierover op hun officiele site.Maar aangezien het op meerdere sites staat zal het dus wel kloppen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: prima. |
|
quote: het kan ook niet op de site staan aangezien Quorthon blijkbaar de webmaster was? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-06-2004 14:18] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Helaas kon Quorthon het bericht niet zelf posten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heel jammer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Gadver!!! You will beg me to kill you!!! |
|
NP: Hades Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeer jammer, Nordland I + II waren toch wel supervet. R.I.P. . . . . . . . . . ? |
|
Het zijn geen geruchten, Jonas Akerlund heeft er nu iets over gezegd. http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=23453 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: GodDamnIt You will beg me to kill you!!! |
|
RIP NP:Gods Of Thunder Of Wind And Of Rain .. |
|
Ik heb Twilight of the gods opgezet Pracht van een nr...Doet me alleen aan een ex van me denken You will beg me to kill you!!! |
|
Godverdomme, een van de (wat zeg ik; dé) pioniers van het black/viking genre overleden... Ze gaan trouwens wel hard de laatste tijd. Die kerel van Windir, Einherjer (niet dood, maar toch) ook weg, en nu Bathory. Rust in vrede, Quorthon. En bedankt voor je muzikale bijdrage aan de hele scene zelf. Jullie zijn allemaal negers! |
|
np: Bathory - Valhalla Dat hij daar mag verblijven. Jullie zijn allemaal negers! |
|
dit is klote nieuws 1e klas; hij had altijd een zeer grote invloed op mij en mijn gitaarspel. En oude Bathory blijft voor mij DE! Black Metal Call From The Grave... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: is hij/zij een god dan? |
|
Eerst Valfar en nu Tom.. Jammer, zeer jammer.. F*ck hippies |
|
Jup. Zoals ik al zei, ze gaan veel te vroeg en veel te snel achter elkaar. Jullie zijn allemaal negers! |
|
!!!!!!!!!!!! Wat volledig onverwacht! Jeetje, het doet me meer dan dat ik dacht. Snel maar wat Bathory draaien.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |