IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Quorthon van Bathory overleden Vorige pagina | Volgende pagina
grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 09-06-2004 13:04 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

What the.......

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 13:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hahaha al die R.I.P.'s. Zal die daar blij mee zijn? Was het zo'n rustige jongen ja? Niet dat ik het hem niet gun, maar vreemd vind ik het wel....heaven, oh heaven...R.I.H.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2004 13:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:31 schreef Spirit In Black het volgende:
hahaha al die R.I.P.'s. Zal die daar blij mee zijn? Was het zo'n rustige jongen ja? Niet dat ik het hem niet gun, maar vreemd vind ik het wel....heaven, oh heaven...R.I.H.

dan moet het ten minste R.I.V. (V= Valhalla) zijn.Ik dacht niet dat , op wat puberachtige tekstjes in de beginperiode na, quorthon een echte satanist was.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-06-2004 13:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nee, hij was absoluut geen satanist, heb net nog wat interviews van hem zitten lezen. Weer een pionier dood...

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 13:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:33 schreef attila_de_hun het volgende:
dan moet het ten minste R.I.V. (V= Valhalla) zijn.Ik dacht niet dat , op wat puberachtige tekstjes in de beginperiode na, quorthon een echte satanist was.

nee dat dacht ik ook niet, maar een saint was hij ook niet...oke dan

R.I.P.I.V.

zo goed ?

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 09-06-2004 14:04 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

veel te vroeg

r.i.p..

zzz

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 14:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nog steeds niks te lezen hierover op hun officiele site.Maar aangezien het op meerdere sites staat zal het dus wel kloppen

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

attila_de_hun
Posted 09-06-2004 14:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:47 schreef Spirit In Black het volgende:
nee dat dacht ik ook niet, maar een saint was hij ook niet...oke dan

R.I.P.I.V.

zo goed ?

prima.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 14:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:16 schreef IceQueen het volgende:
Nog steeds niks te lezen hierover op hun officiele site.Maar aangezien het op meerdere sites staat zal het dus wel kloppen

het kan ook niet op de site staan aangezien Quorthon blijkbaar de webmaster was?

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-06-2004 14:18]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:16 schreef IceQueen het volgende:

Helaas kon Quorthon het bericht niet zelf posten.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-06-2004 14:29 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:18 schreef Chelman het volgende:
Helaas kon Quorthon het bericht niet zelf posten.

Heel jammer

Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 14:44 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Gadver!!!

You will beg me to kill you!!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2004 14:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

NP: Hades

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 09-06-2004 15:07 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Zeer jammer, Nordland I + II waren toch wel supervet. R.I.P.

. . . . . . . . . ?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-06-2004 15:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het zijn geen geruchten, Jonas Akerlund heeft er nu iets over gezegd.
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=23453

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:39 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:37 schreef Heiden het volgende:
Het zijn geen geruchten, Jonas Akerlund heeft er nu iets over gezegd.
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=23453

GodDamnIt

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 09-06-2004 16:11 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

RIP
NP:Gods Of Thunder Of Wind And Of Rain

..

Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 16:13 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Ik heb Twilight of the gods opgezet
Pracht van een nr...Doet me alleen aan een ex van me denken

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 09-06-2004 16:42 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Godverdomme, een van de (wat zeg ik; dé) pioniers van het black/viking genre overleden...
Ze gaan trouwens wel hard de laatste tijd. Die kerel van Windir, Einherjer (niet dood, maar toch) ook weg, en nu Bathory.

Rust in vrede, Quorthon. En bedankt voor je muzikale bijdrage aan de hele scene zelf.

Jullie zijn allemaal negers!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 09-06-2004 16:45 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

np: Bathory - Valhalla

Dat hij daar mag verblijven.

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-06-2004 16:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dit is klote nieuws 1e klas; hij had altijd een zeer grote invloed op mij en mijn gitaarspel. En oude Bathory blijft voor mij DE! Black Metal
Call From The Grave...

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

attila_de_hun
Posted 09-06-2004 16:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:13 schreef Nightshade het volgende:
Ik heb Twilight of the gods opgezet
Pracht van een nr...Doet me alleen aan een ex van me denken

is hij/zij een god dan?

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-06-2004 16:59 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Eerst Valfar en nu Tom..
Jammer, zeer jammer..

F*ck hippies

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 09-06-2004 17:16 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Jup. Zoals ik al zei, ze gaan veel te vroeg en veel te snel achter elkaar.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 09-06-2004 17:48 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

!!!!!!!!!!!!

Wat volledig onverwacht! Jeetje, het doet me meer dan dat ik dacht. Snel maar wat Bathory draaien....

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com