|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Rest in pieces. Oud Vuil. |
|
Klote en 'n zwarte dag voor Metalland. Quorthon stierf aan 'n hartaanval 39 jaar oud. Zo jong REST IN PIECE |
|
Ik lees dit nu net pas wat een kut nieuws! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hopelijk kondigt de overheid een rouwperiode af van minstens 7 dagen... np: Ensiferum - Hero in a Dream [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 09-06-2004 20:05] "I find your lack of faith disturbing." |
|
Heb net 1 dag mijn Bathory - The return shirt binnen. Die komt dus mooi niet meer terug. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
rip |
|
Zenial |
|
Jammer, maarja er gaan wel vaker goede muzikanten dood. But somebody miscalculated the amount of dynamite to blow him into the rafters, we like to think he is still rockin his solo for god and fuckin some of those holy groupies. -Commentaar uit het prachtige spel Roadkill Red de fietsen de winter door. |
|
39...veel te jong nog. Godverdomme. |
|
Only the good die young |
|
R.I.P. [Dit bericht is gewijzigd door NorthernThrone op 13-06-2004 11:07] |
|
quote: http://www.blackgoatproductions.de/ ze zijn een tribute cd aan het plannen met oa SauroN |
|
Kom op mensen, meer rouwreacties vereist, anders gaat dit topic met minder reacties de geschiedenis in dan het rouw-topic van Reagan |
|
Mensen gaan dood, dat hoort zo ... Zowel Reagan als Quorthon kan mij niet triestig stemmen ... |
|
ach ja... it's a good day to die... verder is het kut.. maar nog kutter zullen al die gare bout tributes to bathory zijn waarvan 99 % met bout bands... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
A fine day. Maar idd, laat die tribute-cd's maar achterwege, negens voor nodig. Oud Vuil. |
|
quote: Idd.. die tribute cd's dienen vaak meer als promotie van gare bandjes dan als tribute's aan grootheden in de metalwereld.. |
|
quote: Sammath werkt ook mee aan deze tribute, de plannen hiervoor waren er al 1 1/2 jaar geleden dus geen, hoppa even snel een tribute uitbrengen Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Hmpf.Heb nog een origineel bathory shirt.Ga ik uit respect maar op waldrock dragen denk ik.Hail! spelfout weggehaald... |
|
quote: Mooi gebaar Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
rip |
|
quote: in piece hoop ik toch niet |
|
quote: Dan zouden het pieces moeten zijn. Or in one piece..... |
|
O, ik dacht "in peas". |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |