|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
http://galeon.com/festivalmetalways/ Met o.a. Cromm Cruac Seraphique Spiritual Intervention Embodiment Limo Bodyrot (support your local scene hehehe) Oja en nog wat andere bandjes.. Datum: 3 Juli 2004 Plaats: Zuiderhof, Meppelerweg 47, Zuidwolde Bierprijs: 1,50 Entree: 12 euro Tijd: 18.30 uur |
|
Er is een kans dat ik aanwezig ben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat spiritual intervention lijkt me gezien de bandfoto maar niets (leve vooroordelen), maar wil seraphique wel weer eens live zien. Wellicht present dus. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Klopt ja.. daar zingt Imke in. |
|
een metal festival in de de woonplaats van mn ouders wist nie, kleine kans dat ik er ben I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
*schop* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wrom staan wij er niet bij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik heb gehoord over dit festival dat al die bands nog helemaal niet zeker waren? omdat de bands van te voren 60 euro moeten betalen om op te mogen treden, en dan na afloop het entree geld moeten verdelen... ik heb ook gehoord dat seraphique een behoorlijke aan die lui had gegeven... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Misschien dat ik ook nog even kom kijken. Go Imke, go Imke, go Imke!!!! |
|
Is dat serieus zo geregeld allemaal? Als het niet zo geregeld is: nog een band nodig? |
|
Geweldige website hebben ze er omheen gebouwd Maar waarschijnlijk aanwezig |
|
leuk cromm cruac en seraphique Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Wat? metal in zuidwolde??? zeer vreemd grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: het moet niet gekker worden........ kom wel ff kijken denk ik |
|
quote: Thanx!!! |
|
Maar ik had deze al geplaatst met poster, maar de poster zal ik dan nog een keer plaatsen hier! |
|
|
|
Hmmz, valt bij nader inzien tegelijk met de altijd heerschende Albert Heijn bbq (toch al besloten dat dat gat wel een vervelend stuk reizen is) Life doesn't get much better than this! |
|
Hahaha, bands die eerst moeten betalen. Mooie boel! |
|
quote: Doe het dan goed |
|
hoppa! meppel is bekend we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Meppel is bekend? |
|
quote: overal buiten meppel noemen ze al straten naar ons... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Zuidwold?? Daar zal ik dan maar zijn. Lekker dichtbij! |
|
quote:naar "ons". Ik ben geen cerridwenstraat tegengekomen hoor Maar ja, Zuidwolde ligt ook best wel dicht tegen Meppel aan |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |