|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep zeker. Ook is er duidelijk patroon van seizoenen te zien in mijn muziekkeuze Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik draai wat ik wil horen... |
|
Bij mij.................................... BLIJ - Alice Cooper, Judas Priest WOEST - Cradle of Filth, als het maar krijsen is !!!!! DROMERIG - Depeche Mode, Front 242, Enigma TRIEST - THE Sisters of Mercy,Joy Division, NIN, Bauhous Type O Negative , (De oude) Paradise Lost. AGRESSIEF - Slayer,(de nieuwe)Judas Priest,Death Angel (act III), Pantera !! Gwar !!! Ministry !!! We hebben qua muziek de zelfde smaak. ik ben het geheel met de meeste keuzes eens. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 12-11-2001 21:33] Wiegen Meister ! |
|
Bij mij is het juist andersom, ik wordt wat ik draai, als het depri muziek is wordt ik depri. ( is niet altijd zo maar meestal wel) En als ik wat ram en beuk muziek op heb wordt ik altijd heel (wat dat ook in mag houden ) |
|
Heheheh...(grunt)Ramm-stein,ein Mensch brennt... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Blij: Crematory - Temple of Love ! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
haha jah bij een bui draai ik cradle morbid angel cannibal corpse kittie kreator marlyn manson daar word ik namelijk nog vrolijker van bij een bui iced earth cinema strange metal church savatage stratovarius mortiis daar word ik weer rustig van -together we walk in silence we talk- |
|
ik draai wat ik leuk vind, maar als ik echt boos ben of iets dergelijks ga ik Dimmu, of Cradle ofzo draaien. en normaal...ook dat, en Iced Earth, oude metallica etc etc.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Neuh niet egt of het is black of het is death of black of black of natuurlijk black...alleen gaat ik ten tijde van de winter snellere minder symphonische bands draaien en meer immortal en snelle true bandjes |
|
Soms wel. Maar de laatste tijd veelal gewoon al me mp3's aanstaan en dan op shuffle .. Ik zie wel wat het me brengt. |
|
nee draai waar ik zin in heb |
|
ja absoluut! Op dit moment heb ik een erg slecht humeur en kan het me niet hard en snel genoeg zijn!!! No regrets and no remorse... |
|
quote: hehehe boze vrouwen heerlijk |
|
Ik kan je wel aanraden dat als je je ergens heel erg kut over voelt dat je dan niet 1 van je favo bands moet gaan draaien want de volgende keer dat je het weer draait asoscieer je de muziek weer met de gevoelens die je toen had en kan je dus in feite die cd gewoon weg flikkeren. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 12-11-2001 23:17] |
|
quote:vrolijke grunt jah zelf: normaal gesproken death en grind zoals aborted, cannibal corpse, cryptopsy, morbid angel enzo, of black zoals marduk, dark funeral, emperor, immortal enzo alsk echt depri ben of me ff niet vrolijk voel draai ik veel meer in de stijl van the sins of thy beloved, after forever en oude burzum maar de ultieme jankcd vind ik wel for al tid/inn i Evighetens mørke van dimmu borgir Je moeder. |
|
quote:heb je helemaal gelijk in, ik weet er alles van No regrets and no remorse... |
|
quote:Werkt het ook andersom bij een mooi moment? |
|
quote: ?????? als dat met alles zo is kan ik mijn halve huis leegflikkeren |
|
Nieuwe My Dying Bride heb ik net 2 uur achter elkaar gedraaid in de trein... was niet zo blij dat ik in de trein zat... dan is een depri CDtje wel fijn... My Dying Bride heerscht Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Goh dit topic heb ik in een ander forum ook al eens beantwoord. Maar goed: Als ik me kut/woest voel: Dan moet 't hard en snel. Blij: Hard en snel. Bezopen: Hard en snel. Eh, dan vraag ik me effe af waar ik de rest van de muziek draai. Tussendoor? Als ik me slaperig, emotioneel voel... Eh, langzaam, rustig en diepgaand???? Ik moet nu echt gaan pitten want ik snap mezelf niet meer... trusten lui! |
|
Hehe... Sweet dreams dan maar bla...bla...bla... |
|
Dark dreams dude.... ontopic: Ja, maar ook andersom! Voor de agressieve buien; Nile - Black seeds of vengeance Morbid Angel - Altars of madness Morbid Angel - Blessed are the sick Sonata Arctica voor de blije buien; Katatonia, Opeth & Anathema voor de treurige buien; Iron Maiden voor alle buien. Death voor enthousiaste buien. en nog veeeeeeel meer!!!!! (en niet alleen metal) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
offtopic: Stoere usericon Mutilator!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Thanx dude! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daarnet was het Dismal Euphony...en vannacht heb ik The Cure opgezet(nummers als "A forest")Dat laatste is misschien niet van de vrolijkste,maar vind het wel machtig,nu. Hoewel-nu moet ik geen "Hurt"of "Something I can never have"van NIN opzetten,anders huil ik weer m'n groene ogen brandend rood. Gaat iets beter met me nu... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |