|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
we laten de blinde doofstommen maar aan hun lot over... zucht MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dit echt weinig sfeervol en ik vind de door jou genoemde bands (behalve Ildjarn) wel in meer of mindere mate heerschen. Die sample vond ik overigens niet zozeer matig vanwege gebrek aan sfeer maar vanwege het feit dat ik al duizend keer precies hetzelfde klinkende muziek heb gehoord. Het is gewoon zo generiek en onorigineel dat ik het weinig aan vind. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hahaha HET motto van BlackMetal waarmee al het prutswerk goed geluld word |
|
quote: Onorigineel is het zeker, maar goed naar mijn mening is het een aardige demo niet meer niet minder. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Stierenschijt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: OK...niet altijd maar wel vaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Lees alle BM topics maar eens door waar men kritiek heeft op BM, altijd komt die kutreden erbij. |
|
quote: Ik denk als er gepaste kritiek geleverd word dat het wel meevalt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: duh, er wordt kritiek geleverd met de achtergrond kennis die gelijk staat aan die van jou van het paargedrag van de paarsgevlekte boomoktopus... got my point? je kan pas wat erover zeggen als er wat in verdiept wordt en dat wordt er nooit, er wordt alleen wat gebruld omdat het buiten ieders boot valt. MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Ik neem hier aanstoot aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stil maar pikkie, jij had gepaste kritiek. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat is leuk .. je mag pas kritiek leveren als je je in de muziek verdiept, de muziek is voor mij zwaar beroerd, wat mij niet uitnodigd tot verdieping. Alleen zij die de muziek waarderen zullen zich erin verdiepen. Zo kan ik ook zorgen dat iedereen elke zoveelste prutsband goed vind. Wat een dikke stierenschijt. |
|
quote: Je vind black metal bij voorbaat altijd al prutswerk en dus zal je je er nooit in verdiepen en zul je het snel prutswerk noemen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ik vind 99% prutserij ... Goatwhore kan ik prima horen ... En heb hier nog wat promo's liggen die me nog wel wat doen .. |
|
quote: oke je snapte het punt dus niet ik bedoel niet verdiepen in de muziek op tekstueel/achtergrond/muzikanten gebied maar op het geheel, ligt het je niet dan ligt het je niet, klaar. maar als je dan door blijft zeiken dat het kut is omdat jij het vind en je niet kan inzien dat anderen een andere smaak hebben... tsja dan ligt het probleem toch echt bij jezelf... maar dat geeft niet hoor, het is typisch menselijk gedrag dat ze niks willen toegeven [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 22-06-2004 19:57] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Tjah en bij grindcore zeg jij "het beukt" lekker. Zo kun je bezig blijven met loze discussies. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 22-06-2004 19:57] F*ck hippies |
|
quote:Zowel Chelman als ik hadden goed onderbouwde kritische kanttekeningen. Waarom worden wij niet van soortgelijk antwoord voorzien dan? |
|
quote: Daar was ook niks mis mee. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Waarom krijgen we dan geen antwoord? |
|
quote:Tja .. ik denk dat ze er weinig tegen in kunnen brengen .... |
|
omdat dat al gepost was voor je eigen post MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Na al die argumenten over de muziek blijft de smaak en mening van ieder persoon over en valt er eigelijk niks meer te zeggen. Ik ben van mening dat die die Hekel tape vrij aardig is een aantal andere blijkbaar niet. Maar geen bullshit gelul over het is prutswerk zoals 99% van alle black metal. (maar dit is niet aan jou gericht) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Dus als ik dit hele topic even mag samenvatten hoe de blackmetalgarde erover denkt: - Sfeer is goed - Hekel heeft sfeer - Hekel is goed - wie dat niet zo ziet, snapt het niet Of denk ik nu veel te simpel? |
|
jezus man wat een gezeik, als je er geen kut aan vind... wat post je hier dan nog? Ga in een ander topic hangen! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |