IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hekel Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 19:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ideologie is voor mij niet belangrijk maar het gevoel wat het oproept staat voor mij boven techniek. Hekel past daar wel aardig in zoals zoveel technisch gezien matige bands. (Ildjarn, Sort vokter, Seigneur voland, Judas Iscariot etc)

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-06-2004 19:31 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

we laten de blinde doofstommen maar aan hun lot over... zucht

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 19:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:31 schreef Verval het volgende:
Ideologie is voor mij niet belangrijk maar het gevoel wat het oproept staat voor mij boven techniek. Hekel past daar wel aardig in zoals zoveel technisch gezien matige bands. (Ildjarn, Sort vokter, Seigneur voland, Judas Iscariot etc)

Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dit echt weinig sfeervol en ik vind de door jou genoemde bands (behalve Ildjarn) wel in meer of mindere mate heerschen.

Die sample vond ik overigens niet zozeer matig vanwege gebrek aan sfeer maar vanwege het feit dat ik al duizend keer precies hetzelfde klinkende muziek heb gehoord. Het is gewoon zo generiek en onorigineel dat ik het weinig aan vind.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2004 19:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:16 schreef Gangrad het volgende:
Als je er niets van snapt moet je je er ook niet mee bemoeien.

Hahaha HET motto van BlackMetal waarmee al het prutswerk goed geluld word

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 19:36 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:33 schreef Chelman het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dit echt weinig sfeervol en ik vind de door jou genoemde bands (behalve Ildjarn) wel in meer of mindere mate heerschen.

Die sample vond ik overigens niet zozeer matig vanwege gebrek aan sfeer maar vanwege het feit dat ik al duizend keer precies hetzelfde klinkende muziek heb gehoord. Het is gewoon zo generiek en onorigineel dat ik het weinig aan vind.

Onorigineel is het zeker, maar goed naar mijn mening is het een aardige demo niet meer niet minder.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 19:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:36 schreef Jenje het volgende:
Hahaha HET motto van BlackMetal waarmee al het prutswerk goed geluld word

Stierenschijt.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 19:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:40 schreef Verval het volgende:
Stierenschijt.

OK...niet altijd maar wel vaak.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2004 19:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:40 schreef Verval het volgende:
Stierenschijt.
Lees alle BM topics maar eens door waar men kritiek heeft op BM, altijd komt die kutreden erbij.

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 19:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:43 schreef Jenje het volgende:
Lees alle BM topics maar eens door waar men kritiek heeft op BM, altijd komt die kutreden erbij.

Ik denk als er gepaste kritiek geleverd word dat het wel meevalt.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-06-2004 19:48 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:

duh, er wordt kritiek geleverd met de achtergrond kennis die gelijk staat aan die van jou van het paargedrag van de paarsgevlekte boomoktopus... got my point? je kan pas wat erover zeggen als er wat in verdiept wordt en dat wordt er nooit, er wordt alleen wat gebruld omdat het buiten ieders boot valt.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 19:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik neem hier aanstoot aan.

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 19:50 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:49 schreef Chelman het volgende:
Ik neem hier aanstoot aan.

Stil maar pikkie, jij had gepaste kritiek.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2004 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is leuk .. je mag pas kritiek leveren als je je in de muziek verdiept, de muziek is voor mij zwaar beroerd, wat mij niet uitnodigd tot verdieping. Alleen zij die de muziek waarderen zullen zich erin verdiepen.

Zo kan ik ook zorgen dat iedereen elke zoveelste prutsband goed vind. Wat een dikke stierenschijt.

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 19:54 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:52 schreef Jenje het volgende:
Dat is leuk .. je mag pas kritiek leveren als je je in de muziek verdiept, de muziek is voor mij zwaar beroerd, wat mij niet uitnodigd tot verdieping. Alleen zij die de muziek waarderen zullen zich erin verdiepen.

Zo kan ik ook zorgen dat iedereen elke zoveelste prutsband goed vind. Wat een dikke stierenschijt.

Je vind black metal bij voorbaat altijd al prutswerk en dus zal je je er nooit in verdiepen en zul je het snel prutswerk noemen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2004 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:54 schreef Verval het volgende:
Je vind black metal bij voorbaat altijd al prutswerk en dus zal je je er nooit in verdiepen en zul je het snel prutswerk noemen.
Ik vind 99% prutserij ... Goatwhore kan ik prima horen ...

En heb hier nog wat promo's liggen die me nog wel wat doen ..

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-06-2004 19:55 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 22 juni 2004 19:52 schreef Jenje het volgende:

oke je snapte het punt dus niet

ik bedoel niet verdiepen in de muziek op tekstueel/achtergrond/muzikanten gebied maar op het geheel, ligt het je niet dan ligt het je niet, klaar. maar als je dan door blijft zeiken dat het kut is omdat jij het vind en je niet kan inzien dat anderen een andere smaak hebben... tsja dan ligt het probleem toch echt bij jezelf...

maar dat geeft niet hoor, het is typisch menselijk gedrag dat ze niks willen toegeven

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 22-06-2004 19:57]

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-06-2004 19:57 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Tjah en bij grindcore zeg jij "het beukt" lekker.
Zo kun je bezig blijven met loze discussies.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 22-06-2004 19:57]

F*ck hippies

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2004 19:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2004 19:48 schreef Je Moeder het volgende:
duh, er wordt kritiek geleverd met de achtergrond kennis die gelijk staat aan die van jou van het paargedrag van de paarsgevlekte boomoktopus... got my point? je kan pas wat erover zeggen als er wat in verdiept wordt en dat wordt er nooit, er wordt alleen wat gebruld omdat het buiten ieders boot valt.
Zowel Chelman als ik hadden goed onderbouwde kritische kanttekeningen. Waarom worden wij niet van soortgelijk antwoord voorzien dan?

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 20:01 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 19:58 schreef Judge M. het volgende:
Zowel Chelman als ik hadden goed onderbouwde kritische kanttekeningen. Waarom worden wij niet van soortgelijk antwoord voorzien dan?

Daar was ook niks mis mee.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2004 20:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2004 20:01 schreef Verval het volgende:
Daar was ook niks mis mee.
Waarom krijgen we dan geen antwoord?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2004 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 20:02 schreef Judge M. het volgende:
Tja .. ik denk dat ze er weinig tegen in kunnen brengen ....

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-06-2004 20:03 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

omdat dat al gepost was voor je eigen post

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-06-2004 20:06 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 20:02 schreef Judge M. het volgende:

Na al die argumenten over de muziek blijft de smaak en mening van ieder persoon over en valt er eigelijk niks meer te zeggen. Ik ben van mening dat die die Hekel tape vrij aardig is een aantal andere blijkbaar niet. Maar geen bullshit gelul over het is prutswerk zoals 99% van alle black metal. (maar dit is niet aan jou gericht)

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2004 20:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2004 20:03 schreef Je Moeder het volgende:
omdat dat al gepost was voor je eigen post
Dus als ik dit hele topic even mag samenvatten hoe de blackmetalgarde erover denkt:

- Sfeer is goed
- Hekel heeft sfeer
- Hekel is goed
- wie dat niet zo ziet, snapt het niet

Of denk ik nu veel te simpel?

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-06-2004 20:10 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

jezus man wat een gezeik, als je er geen kut aan vind... wat post je hier dan nog?
Ga in een ander topic hangen!

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com