IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hekel Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 20:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als iemand hier geen reet aan vindt dan kan die dat toch posten.....of is dit een forum waar je alleen mag posten in de topics van je favo bandjes: 'Ik vind ze ook gaaf'?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-06-2004 20:15 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nop, dat is het zeker niet, maar het is wel elke keer het zelfde verhaal ...

we know it by now...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 20:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tsja...als je niet tegen kritiek kan dan moet je je niet op een publiek forum wagen.

Da's net alsof ik in de Euro Verkiezing topic zou posten: 'Ja ik weet dat veel van jullie niet mij eens zijn. Willen jullie nu ophouden met posten!?'

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-06-2004 20:18 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 22 juni 2004 20:06 schreef Judge M. het volgende:
Dus als ik dit hele topic even mag samenvatten hoe de blackmetalgarde erover denkt:

- Sfeer is goed
- Hekel heeft sfeer
- Hekel is goed
- wie dat niet zo ziet, snapt het niet

Of denk ik nu veel te simpel?

nee je rukt het uit zn context

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2004 20:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2004 20:10 schreef DaVinz het volgende:
jezus man wat een gezeik, als je er geen kut aan vind... wat post je hier dan nog?
Ga in een ander topic hangen!
Dat maak ik altijd zelf nog wel uit ja?

Het je eigen stomme schuld want je omschreef Hekel als mengeling tussen doom en black. Aangezien ik beide genres (OK, de meer dan de andere) zeer zeker kan waarderen en er van jouw kant ook nog eens de meest lovende uitspraken over kwamen dan is mijn interesse gewekt. Als ik dan vervolgens iets te horen krijg wat met doom al helemaal zo goed als niks van doen heeft en het niveau van het black-gedeelte onder de middelmaat ligt en dan tot overmaat van ramp die gitaar ook nog eens zo vals is als het maar zijn kan dan voel ik mij toch even genoodzaakt te reageren, mijn bevindingen te posten en na allerlei aantijgingen ook nog even het fatsoen te hebben mijn punten goed beargumenteerd te verduidelijken.

Wat jij met de door mij gequote post duidelijk maakt is dat je geen enkele vorm van tegenspraak dult. In dat geval is het kut voor je want ik laat me door niemand het zwijgen opleggen en al helemaal niet als het gaat om "muziek" van een erbarmelijke kwaliteit als van Hekel. Gezien je reactie zou ik bijna gaan denken dat je het zelf geweest bent die dit in elkaar gepriegeld heeft.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-06-2004 20:43 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

prima als jij het geen ruk aan vindt

daar klaag ik ook nie over, meer over het feit dat BM zaad wordt bevonden...
maar goed beetje discussie is idd niet erg

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2004 20:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2004 20:43 schreef DaVinz het volgende:
prima als jij het geen ruk aan vindt
Proost!

quote:
daar klaag ik ook nie over, meer over het feit dat BM zaad wordt bevonden...
Waar doe ik dat dan? Ik heb toch al een redelijke lijst gegeven (die ik best voor je wil uitbreiden hoor) met BM bands waar ik graag naar mag luisteren. Je nogal snauwende post was aan mij gericht maar als ik dit zo lees was het veel geschreeuw en weinig wol (ervan uitgaande dat mijn vorige reply je niet compleet overdonderd heeft)

quote:
maar goed beetje discussie is idd niet erg
Inderdaad!

Zo, en nu voetballen kijken

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-06-2004 20:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 20:46 schreef Judge M. het volgende:

Waar doe ik dat dan? Ik heb toch al een redelijke lijst gegeven (die ik best voor je wil uitbreiden hoor) met BM bands waar ik graag naar mag luisteren. Je nogal snauwende post was aan mij gericht maar als ik dit zo lees was het veel geschreeuw en weinig wol (ervan uitgaande dat mijn vorige reply je niet compleet overdonderd heeft)

't was ook meer een algemeen reactie... want ik lees dat het wel gebeurt.

maar goed Hekel vink erg goed klinken juist dat rauwe geluid maakt het erg bruut vind ik.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 22-06-2004 23:22 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
We weten onderhand wel dat 90% van de BM technisch gezien inferieur is aan andere stijlen binnen de metal. De sfeer is nu eenmaal hetgeen wat voorop staat, net als bij Hekel. Die discussie is al zo vaak gevoerd dat je het zo onderhand wel zou moeten weten.

Jammer dat men waardeloze instrumentenbeheersing altijd goed praat met sfeer. Als men geen gitaar kan stemmen en zo vals als een hoer zingt heeft dat te maken met pure onkunde. Niet iedereen kan voetballen en ook niet iedereen kan een instrument bespelen.

Men moet dat dan ook niet doen en niet uit pure egotripperij met een plaat voor de kop demo na demo gaan releasen in de veronderstelling dat men daarop zit te wachten. Cd's in eigen beheer zijn ook vreselijk, men kan geen deal krijgen voor de sfeervolle muziek en meent dan toch de mensheid lastig te moeten gaan vallen met hun muzikale bagger.

Abigor, de meesters van de amuzikaliteit zijn gestopt. Nu alle troep in het kielzog nog.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-06-2004 23:29 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Je redevoering doet mij snikken in tranen woordvoerder.

F*ck hippies

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 23-06-2004 3:10 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Hm, ik heb niets tegen die gitaar. Het lijkt op de speelstijl van Burzum. Alles hieraan lijkt eigenlijk op Burzum, maar dan slechter: een slappe kopie, slechte poging tot nadoenerij, verder niets...

Helemaal niets...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2004 20:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 13:21 schreef Sater het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ze nog actief waren maar zeker weten doe ik dat eigenlijk niet.

Hekel is absoluut nog actief.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-06-2004 20:56]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2004 21:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jammer.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2004 23:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 21:51 schreef M. het volgende:
Jammer.

ga coldplay luisteren!!!!11!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-06-2004 23:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Coldplay heeft nog altijd meer sfeer dan Hekel

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2004 23:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik word zo nieuwsgierig, ik ga eens even luisteren.

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2004 23:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:03 schreef webblaster wim het volgende:
Ik word zo nieuwsgierig, ik ga eens even luisteren.

toegegeven: aan die 1 minuut excerpt van Eeuwige Hekel heb je niet veel.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2004 23:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2004 23:05 schreef aerodis het volgende:
toegegeven: aan die 1 minuut excerpt van Eeuwige Hekel heb je niet veel.

Idd, zeg. Zoveel commotie om 2 akkoorden.

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2004 23:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de demo is echter enorm interessant.

Sater
Usericon van Sater
Posted 23-06-2004 23:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 20:53 schreef aerodis het volgende:
Hekel is absoluut nog actief.

Zie je! Ik zei het toch!

Waren er trouwens niet ook plannen voor nieuwe shit?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ruud
Usericon van Ruud
Posted 24-06-2004 13:22 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 30-06-2006 18:51]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2004 13:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2004 17:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 13:22 schreef Ruud het volgende:BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA

Ik wil niet veel zeggen, maar je hoofd zit in je anus.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2004 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 17:17 schreef M. het volgende:
roflmao

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-06-2004 17:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 17:17 schreef M. het volgende:

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com