|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: typisch een geval van 'lees eerst die site eens door voordat je wat onzin bralt' MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Ik heb hem gelezen...inclusief de obligate taalvauten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hoofdstuk 2: interpreteren MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 01-01-2008 23:23] |
|
Je generaliseert, je trekt de stijlen over één kam, en erger nog, de beluisteraars. OFtewel: volslagen onzin. |
|
Ruud moet vaker naar buiten denk ik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ruud moet ten eerste Nederlands leren, en ten tweede moet hij doen wat hij propagandeert: doodgaan |
|
Alhoewel ik het eens ben met dat Ruud teveel generaliseert, probeert hij wel duidelijk iets te zeggen. Het nadeel alleen is dat hij dit doet in woorden van meer dan twee lettergrepen, en dit gaat voor veel van de forumgebuikers hun vermogen net een stapje te boven. [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 28-06-2004 13:27] |
|
quote: Als je moeite hebt met het volgen van zijn betoog wil ik het best aan je uitleggen hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Die plaatjes |
|
quote: Haha...die zijn inderdaad goed. Hij heeft ze volgens mij tijdens opnames van Knoop In Je Zakdoek gepikt, de stouterd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Welke site en welke plaatjes? Nou ben ik toch ook wel benieuwd geworden. Maar die links in het begin van het topic leiden alleen naar een logo, dat verder niets doet of naar een site van een label [dito]? |
|
Het gaat over de site in Ruuds undersign. Staat daar nou Chelman op die televisie? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: LOL...dat dacht ik dus ook. Ik ben berucht! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ahaa, ik dacht dat we nog steeds ontopic waren! |
|
quote: Dat waren we ook. Jenje, Judge en ik hebben namelijk een Hekel aan Ruud's site. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote:Idd... "pief, paf, poef. Ik ben een boef? " Ok..... [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 29-06-2004 15:20] F*ck hippies |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 30-06-2006 19:49] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 01-01-2008 23:24] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 30-06-2006 19:50] |
|
quote: Samengevat: je schaamt je voor je puberaler gezwets waarmee je je nazi- en zelfmoordgedrag probeert goed te praten? Een gerichte straf voor jou zou doding dooe zyklon B zijn, moet toch je ultieme nattedroom zijn dacht ik .. |
|
Dit heeft geen moer meer te maken met de band Hekel en aangezien er toch geen nuttige informatie zal bij komen lijkt me een flink slot wel op zijn plaats. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
black metal hoort niet op dit forum maar dat was al bekend slotjeuh indeed MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |