|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, het is namelijk niet een goede vraag. Wat bedoel je met het 'beste'. Het snelst? Het strakst? Het meest? Het langste achter elkaar? Of heb je zoiets van 'welke band gebruikt op een toffe manier blastbeats?'. Dat was al helemaal de oorspronkelijke vraag niet, maar wie weet. Zoals met alles kunnen blastbeats behoerlijk heersen, mits goed gebruikt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
als het niet hoeft. Ik luister liever naar het geheel dan dat ik elk blastbeatje uitgebreid ga beluisteren en analyseren/vergelijken met blastbeatjes van andere drummers. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
M'n Oma op de brommer Kut kut kut kut vragen stellen ze hier toch. En M. jij houd toch alleen maar van Radiohoofd |
|
quote: Ahaa, dus 'het beste' topics mogen wel, maar niet als het over blastbeats gaat, want dan wordt het ineens ontiegelijk gekompliceerd. Ok, ik zal wat langzamer schrijven: Ik heb ooit het oordeel opgelopen dat blastbeats saai zijn, teveel hetzelfde. Nou zou ik van jullie graag tips willen hebben waardoor ik mogelijk gedwongen wordt dit (mogelijk foutieve) standpunt te herzien. Goede blastbeats dus. |
|
quote: Waarom wil jij in godsnaam zo graag je eigen mening herzien?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Juist! Stoer én Twents ..."Hate can only create more hate"... |
|
waarom dwing je jezelf ertoe een andere mening over blastbeats te krijgen? met het "kut-vinden van blastbeats" is best te leven hoor. @Immo@ zelfde vraag eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 23-06-2004 18:05] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
beste blast beats,satyricon,mayhem,emperor(rip), |
|
Ga weg man. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Napalm Death - From enslavement to obliteration Repulsion - Horrified Discordance Axis - The inalienable dreamness Dit topic kan dicht. |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA BEN JE JALOERS!!!?? |
|
134999999999999999999999 F*ck hippies |
|
Spawn. No meat is sweater |
|
quote: Ja ENORM. Ik WoU dAt Ik Zo GoEd KoN bLaStBiEtEn AlS mAyHeM eNsO! En nou optiefen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
OMA!! |
|
quote: Ach, ik zit moment op m'n werk en er is niet zoveel te doen, een beetje saai zelfs. Dus dacht ik: "Kom laat ik mijn mening aangaande blastbeats een proberen te herzien! Die aardige meneren en mevrouwen op Zwaremetalen willen mij daar vast bij helpen!" Vandaar, dus. |
|
quote:gezien je posts lijk je mij niet veel ouder dan 14, dus theorethisch gezien kan ze je oma niet zijn. Sorry, je zult helaas verder moeten zoeken... [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 23-06-2004 18:16] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ach kom, laat 't jochie. Op die leeftijd hebben ze nog een moederfiguur nodig *knuffelt tyr* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Anders doen jullie nu even weer lief tegen elkaar. Immo, waar is je hippie gedachte? Geef hem de knuffeldood zou ik zeggen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hij heeft het maar getroffen met jou. Al die blekmetoll maakt hem helemaal depressief en in de war. hij is iemand zoals jou nodig die hem kan steunen alsmede sturen. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Soms raak ik m'n hippiegedachte per ongeluk even kwijt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Idd. In zo'n geval is het hebben van een death/thrash metal-oma een hele steun. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Er zijn genoeg mensen die niet kunnen toegeven dat ze zo jaloers zijn ipv dat ze iemand zien als hun voorbeeld. hellhamer de snelste tja die beginnen gelijk te klagen als je op hun ziel trap |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |