|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik niet want die band is saai. |
|
Vital Remains??? Zeeeeeeeker niet!!!! Ik ben het eens met Ishtar over de Berzerker! Nee |
|
Brodequin, één doorlopende blastbiet takketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakke-takketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakketakke |
|
quote:Ik luister meer dan 1 stroming ... jammer dat sommige mensen dat niet doen ... |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 30-06-2004 23:27] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Maakt niet uit in dit topic. We hebben het hier over goede muziek. Muziek met blastbeats. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Waarom noem je Vital Remains dan? |
|
quote: Nou noem jij eens 1 dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Uiteraard, Ishtar Nog meer fijne blastbeats... urrhhhhmmm... Dimmu Borgir heeft wel lekkere blastbeats... en kom nou niet zeiken 'Dimmu is kut' want ik heb het ENKEL over de roffels. [Dit bericht is gewijzigd door Severe_Torture op 30-06-2004 23:31] Nee |
|
quote:Moet je eens goed lezen, paar posts terug .. Brodequin .. |
|
Brodequin stinkt. Nee |
|
quote: quote: Ergo: je bent een eikel en verdient dood door verstinking in negerpis. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-06-2004 23:33] |
|
Hehe ja, ik ging ook al een "nee jij trekt volle zalen met je Dimmu"-post plaatsen. Echt hoor... sommige mensen s.n.a.p.p.e.n. het niet. (geen kwaad woord verder over de blastcapaciteiten van Nick Barker overigens...) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: wat is er nou weer mis met de nieuwste vital remains dan? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het intelligenste wat sommigen hier nog uit kunnen brengen is "slot" of "slotje" als er eens een originele topic gepost wordt. What the fuck maakt het uit als er een topic tussen staat die JIJ of een ander de moeite niet waard vindt?? Triest is dat, maar ik ga me er verder niet druk om maken. De blastbeats van meneer Barker vind ik persoonlijk nog altijd het vetst/ strakst (tuurlijk mede door het feit dat de boel getriggerd is). Flo mounier kickt er ook wel op, alleen niet erg strak. De huidige drummer van Marduk doet het ook goed! |
|
Die kerel van Kataklysm kan er ook wat van ! |
|
quote: Wow ja. Maar dan nu niet die nieuwe. Maar die gozer die zo gaaf blastbeats uitvoerd, en dat begeleid met steeds 2 keer per 4 tellen de base in te trappen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ben niet heel erg bekend met de band, iemand rade me de band aan om lekkere blastbeats te horen. en inderdaad, stond echt verbaast te zijn hoe je in zo'n snelheid zo'n lekker strak geluid kunt krijgen, respect. |
|
quote: Maar klinkt wel het bruutst Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Maar die drummer is wel verdomde goed! |
|
En is die drummer van Cryptopsy al genoemd? |
|
http://www.cptkilldrums.com/movies/cpt_brodequin.wmv Geen twijfel mogelijk! Let maar op die vingerblast versnelling! [Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 03-07-2004 14:44] |
|
quote: mja John Longstreth of Pete Sandoval, die kunnen er ook wat van. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |