|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Begin dan eerst maar eens met 't leren van de namen van je idolen. Daaaaaaaaaaaaaag!! Zoals Manifest al zei: Kop dicht of slotje. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Op dit soort momenten heb ik altijd behoefte aan een vrede-topic. |
|
LOL ..."Hate can only create more hate"... |
|
eerste slotje voor jou of word het een slot |
|
Triest topic. I am the 1%. |
|
Ah z¥n gUhOeG MuHzUh dIe nIeT KuNnUh tOeGeVuH DaT Ze zO JaLoAhZ Z¥N IpV DaT Ze iEmAnD ZiUh aLz hUn vOoRbEeLd wat bedoel je daar precies mee jongeman? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hey, hoe doe je dat gekke Y teken? Ik wil gvd ook zo kunnen typen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Neem maar eens een BrEeZah'tje. Bazzio Attacks!!! |
|
wat een hoop gefrustreerde internetters weer... tjongejonge, waar men zich al niet druk om kan maken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hey, 't was een serieuze vraag! Na het drinken van een breezer weet ik nog niet welke alt-code ik moet gebruiken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ach ja,je menig geeft dat je hellhamer(mayhem) een goede drummer vind en gelijk word afgeblaft door mevrouw tja dan raak je perongeluk haar ziel |
|
quote: Oke dan... Alt - Ctrl - Del Bazzio Attacks!!! |
|
quote:ik ook niet. gewoon van een of andere maffe breazer vertaalpagina afgehaalt. @manifest respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: @tyr: Weet je waar je me enorm diep mee raakt? Dat jij de naam van één van de (ex-)drummers van Immortal niet kan spellen. En ga nou alsjeblieft buiten spelen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja echt .. Linkin Park die blastbieten ruleren ... |
|
Jij moet echt nog veel leren he. Het is ROEleren.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmm alleen een tiener kan mij die brezahtaal leren .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-06-2004 18:48] |
|
WTF is een tiner? En ik ben vandaag alweer twee keer 30+ genoemd en 1 x oma. Just for the record. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja hep gewoon een ouwe kop, ok ? |
|
Niet. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wel |
|
Niet. ..."Hate can only create more hate"... |
|
WEL! |
|
Euh on topic. Dadelijk sluiten ze hem (is een topic M?)nog. Zou zonde zijn van dit super originele topic. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |