![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm, ik moet geld overmaken naar Estland. Paypal, of meer betalen voor overschrijven? ![]() |
|
Tja, paypal werkt bij mij prima tot nu toe. Wat kost het dan om geld over te maken naar Estland? ![]() |
|
quote: als het een niet echt 'groot' bedrag is zou je paypal kunnen proberen, anders gewoon via de bank.. ik vertrouw paypal niet echt met grotere bedragen ![]() |
|
Paypal roeleert. Ik heb al zeker 80+ transacties gedaan met Paypal en het is altijd goed gegaan. Ik heb nu zelfs mijn geld terug gekregen, omdat ik via eBay een shirt had gekocht en betaald met Paypal, maar het shirt nooit heb ontvangen. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb dat ook meegemaakt en inderdaad ook het geld terugekregen. Maar lees voor de gein eens wat dingen op die site... Er zijn ook lui die een claim hadden ingediend omdat ze iets niet ontvangen hadden en vervolgens is hun account geblokkeerd. Geld krijg je vervolgens pas na 180 dagen terug... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-04-2006 12:36] ![]() |
|
quote: Het is een klein bedrag, dus Paypal lijkt me wel handig. Thankx. ![]() |
|
quote: Klopt, vorig jaar een foutje gemaakt. Per ongeluk 'kosten voor mij' ingevuld, bij het overmaken van een euro of 14 naar Duitsland. Hopsakee, 17 euro aan transactiekosten kwijt. ![]() ![]() |
|
Ik wil ff terugkomen op iets op de eerste pagina, namelijk dat sites bedragen vragen (5 á 10% etc) voor het betalen met Paypal. Hoe zit dat met Ebay? is dat gewoon gratis? En waar leeft Paypal zelf van? Alleen van de grote bedragen en de Premium accounts? ![]() |
|
Zakelijke acounts betalen inderdaad 35ct + 3 tot 5 % over de transactie bedragen. Dat ik ongeveer gelijk aan wat credit card maatschappijen kosten. Daar kan je volgens mij rdelijk van leven want paypal wordt erg veel gebruikt. ![]() |
|
quote: Hangt van de verkoper af. Als iemand in nederland zo nodig moet paypallen dan reken ik ook extra kosten. Als bedrag x maar bij mij aan komt en niet bedrag x minus 5%. (Om geld te ontvangen moet je altijd aan paypal betalen overigens. Dat had je wel door?) quote: Aan de kleine bedragen verdienen ze relatief gezien meer... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Estland = EU. Oftewel: SWIFT en IBAN FTW!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
als ik geld naar iemand in amerika wilt doneren? kan ik dan ook geld van mijn bank (abn amro) naar mijn paypal account zetten?? en dan zo makkelijk doneren?? [Dit bericht is gewijzigd door Johnieboy op 17-05-2006 14:08] ![]() |
|
Ik ben prima in staat om een overschrijvingskaart in te vullen maar sinds dit mijn eerste Paypall transactie wordt wil ik het toch even checken. het adres: Name on Account: PayPal International Ltd PayPal's Account Number: 266566472 Bank: Bank of America, N.A. Amsterdam, Netherlands Mijn ID is ingevult bij 'mededelingen', het giro nummer is ingevult maar wat moet ik doen met de informatie en het adres van de bank? Want ik vul al de naam in van 'Paypall International Ltd.", welke anders is dan hen bankadres. Ik raak er van in de war. Iemand tips? ![]() |
|
quote: Je vult bij rekeningnr 266566472 in. Bij t.n.v. PayPal International Ltd en inderdaad bij mededelingen geef je je ID. Adres van de bank hoeft niet. ![]() |
|
Nou dan moet het goed komen ![]() ![]() |
|
quote: Paypal hanteert wel een iets hogere koers bij het omrekenen, maar veel scheelt het niet. Om te betalen hoef je trouwens niet eerst je euro's in dollars of ponden om te zetten. Je kan gewoon rechtstreeks daarin betalen. ![]() |
|
Ik heb van de week mijn acoount aangemaakt en donderdag mijn eerste overschrijving naar mijn Paypall account gedaan. Vandaag ontving ik een mail van de Frontier Bank; "e-BANKING: Unauthorized charge to your credit card. We recently reviewed your account, and we suspect an unauthorized ATM based transaction on your account. Therefore as a preventive measure we have temporary limited your access to sensitive Frontier Bank features. To ensure that your account is not compromised please login to your e-BANKING. Online Banking verify your identity and your online accounts will be reactivated by our system. What you need to do: - Please click the above link : www.frontierbank.com/ebanking.frontierbank.com/clkpcb/index.htm - Enter your used ID and Password ( that you selected during the online enrollment process). - Enter the requested information and your Online Banking and Bill Pay services will be reactivated." Mijn naam wordt niet als aanhef gebruikt (er is me vertelt om daar op te letten) maar er wordt wel naar mijn ID en password gevraagd om door te kunnen gaan met E-banking. Dat lijkt me de reinste fraude dus heb het doorgemailt naar Paypal. Dat is dus wachten op antwoord of hebben jullie dezelfde mail gehad en worden alle transacties gemaakt naar de Frontier Bank? ![]() |
|
hm. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
zitten googlen en een erkende spamsite ![]() ![]() |
|
Betalen e.d. gaat prima met paypal, maar ik had een vraagje over geld ontvangen via paypal. Hoe krijg ik het geld van mijn paypal account op mijn bankrekening ? Iemand hier ervaring mee (Ik gebruik een creditcard ) if you don't like the topic don't reply.. just let it die ![]() |
|
quote: Hehe geld wat ik ontvang op mijn paypal account geef ik altijd weer net zo hard uit met paypal dus heb daar geen ervaring mee ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Hm, ik had laatst deze: Dear valued PayPalr member: Due to concerns, for the safety and integrity of the paypal account we have issued this warning message. It has come to our attention that your PayPalr account information needs to be updated as part of our continuing commitment to protect your account and to reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and update your personal records you will not run into any future problems with the online service. However, failure to update your records will result in account suspension. Please update your records on or before within 24 hours Once you have updated your account records your paypal account service will not be interrupted and will continue as normal. To update your PayPalr records click on the following link: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run Thank You. PayPalr UPDATE TEAM Doorgegeven op de site van paypal, maar nog steeds geen antwoord gekregen. En nu krijg ik weer deze en weer durf ik niet op de link te klikken. Dear valued PayPalr member: Due to concerns, for the safety and integrity of the paypal account we have issued this warning message. It has come to our attention that your PayPalr account information needs to be updated as part of our continuing commitment to protect your account and to reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and update your personal records you will not run into any future problems with the online service. However, failure to update your records will result in account suspension. Please update your records on or before within 24 hours Once you have updated your account records your paypal account service will not be interrupted and will continue as normal. To update your PayPalr records click on the following link: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run Thank You. PayPalr UPDATE TEAM Ziet er allemaal nou niet echt betrouwbaar uit. ![]() ![]() |
|
Oplichterij, niet je eigen naam als aanhef en er staat PayPalr. ![]() |
|
Lijkt me inderdaad een duidelijk geval om te negeren. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |