|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
gewoon je eingen link gebruiken nergens last van ... |
|
Vreemd. Ik kan in ieder geval gewoon inloggen. |
|
Werkt prima, net gechecked. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wil jij dan voor me betalen? edit: jullie dus [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-04-2007 22:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je dokt maar mooi zelf voor je nieuwe opblaaspop. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Gebruik je trouwens IE of Firefox? |
|
Maar het is een life-size Wim-doll edit@Burzum: ik heb beide geprobeerd. IE 7 en FF 2.0 [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-04-2007 22:15] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Damn, is ie al uit? Maarre, raar, hoor. Wat gebeurt er dan. Of wat niet? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nou, ik kan gewoon naam/ww invullen alleen dan schakelt hij niet over naar het ingelogde gedeelte maar naar een pagina met titel "afbreken" (verder zelfde Paypal design, menu's etc alleen niet ingelogd). Dan kan ik "opnieuw" of "terug" kiezen. En beiden maakt niet uit Als ik een fout ww invul reageert hij wel correct, maar daar raak ik niet ingelogd van Heb ook al het wachtwoord veranderd, dat werkte allemaal prima... Alleen kan ik natuurlijk nog steeds niet inloggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tsja, volgens mij komt zoiets alleen bij wanbetalers voor. Nee, hehe, ik heb echt geen idee, zegt me niets. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wanbetaler Wim Tsja, jammer dan... Dat wordt dan geen CHD in de pre-order Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Creditcard toevoegen (aanbevolen) Veilige transactie Als u deze veilige betaling wilt voltooien, voegt u een creditcard toe aan uw PayPal-rekening en klikt u op 'Doorgaan'. Betaalpassen (ook PIN-passen of bankpassen genoemd) worden geaccepteerd als deze een Visa- of MasterCard-logo hebben. Aantal actieve pasjes op uw rekening: 0 Ehrrr, geld ontvangen kon eerder altijd als je creditcard had maar geld versturen kon wel zonder creditcard. Nu ineens niet meer ofzo? Ik kom niet verder dan deze melding, waarop ik mijn creditcard gegevens moet gaan invullen die ik niet heb. Andere mogelijkheden geeft paypal niet aan?? |
|
quote: @ mayo: ligt waarschijnlijk hieraan. check even of je wel genoeg geld erop hebt. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Er staat genoeg op, dat is het vreemde. |
|
Neem anders een creditcard. Handig hoor Zenial |
|
Tering, hebben meer mensen er last van dat dat Paypal zo katskankerlangzaam is de laatste weken? Voor mijn laatste drie transacties in de afgelopen weken moest ik minstens 20-30 minuten wachten voordat ik de volledige transactie kon voltooien. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Nergens last van Zenial |
|
Nergens last van .. betaal je wel? |
|
Transacties komen gewoon door, ik kan ook niet meer via Ebay op 'nu betalen' klikken, slaat ie dood. Via de Paypalsite ga ik dan op een dodelijk langzaam tempo richting 'Ebaytransacties betalen' en regel het op die manier. Verder heb ik nergens problemen en mijn internet loopt ook als een jekko. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik heb jouw probleem ooit aan de hand gehad. Bij mij kwam het omdat ik een heleboel dingen op de amerikaanse ebay verkocht had en bijgevolg alles in dollars had staan, maar omdat ik in europa woon is mijn primary currency euros, dus toen ik iets in duitsland kocht gaf ie dezelfde melding als jij kreeg omdat ie ervanuit ging dat er niks op mijn primary currency stond. Heb toen wat van die dollars naar euros omgezet en probleem was opgelost. Heeft dus te maken met die primary currency want in de omgekeerde richting (in dollars betalen als je enkel euros hebt) heb je dat probleem niet. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
*schop* Iemand hier die voor een vergoeding een betaling met Paypal voor mij wil doen? Ik maak het bedrag direct met een spoedoverboeking naar je over. Als je mij uit de brand kunt helpen, stuur me ff een mail (zie profiel). Voor de aanleiding: zie GVD topic.. Thnx |
|
Had je dat niet beter kunnen vragen voordat er werd besloten om het woord bloemetje te verbieden? |
|
Als dat een rol speelt bij de overweging mij uit de brand te helpen of niet ben je wel erg simpel. Ik schat de ZM-ers hoger in. |
|
wat is er makkelijker dan zelf een paypal account openen? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |