![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
127,01 GBP 985,60 USD 40,99 AUD 1734,55 CZK En dat nog plus een onbekend aantal transacties direct in euro's, voor een totaal van 1500,28 euro. No dogs, no masters. ![]() |
|
Wel zo netjes om nog even de uitslag te posten voor een volgende die dit krijgt natuurlijk. ![]() Ik heb een scan van een gas & lichtrekening opgestuurd en een dag later kreeg ik een mail dat deze was geaccepteerd en dat mijn rekening weer bruikbaar was gemaakt. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hadden ze je paypal gefuckt dan? ![]() ![]() |
|
quote: Nee, viel mee. Lees even een paar posts omhoog. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Aha, ok. Ik schrok al. Ik probeer er ook achter te komen hoeveel ik omgezet heb via PP, maar kan dit nergens vinden. ![]() |
|
quote: Waar kun je die statistieken opvragen? Ik neem aan dat je dit niet hebt berekend door alle debet- en creditboekingen op te tellen. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
What he said. ![]() |
|
Eindelijk eens een authentiek phishing mailtje gekregen: quote: *voelt zich speciaal* [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 23-12-2010 12:10] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Oh, die had ik even gemist destijds ![]() Die statistieken kun je volgens mij niet zo opvragen. Althans, als ik me goed herinner heb ik dat dus juist wel gedaan door de debet- en credtiboekingen op te tellen. Alle transacties uitvoeren naar een csv, importeren in Excel. Sorteren op valuta en of + of - is, optellen per categorie. Ondertussen zo vaak dit soort dataanalyse acties gedaan dat het me misschien 2 minuten kost, daarom begin ik er altijd aan terwijl ik in eerste instantie vind dat het onzinnig is om er tijd in te steken ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Dan ga ik er nog maar eens een keertje naar kijken. Ik kan me van 'destijds' nog wel herinneren dat ik een functionaliteit had gevonden om vanaf een bepaalde datum alle transacties te tonen, maar dat liep iedere keer vast. To be continued, want ik ben toch wel benieuwd, haha. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |