|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind de 4e plaats bij de Italiaanse kampioenschappen nou niet echt een geweldige prestatie. Het kan echter wel wat worden als hij nog meer gaat trainen voor het tijdrijden. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-07-2004 2:00] |
|
het enige wat mij boeit aan de tour de france is de soundtracks die Kraftwerk er over heeft gemaakt! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
over doping: er is deze Tour een renner, Christophe Brandt, uitgehaald en ontslagen door zijn ploeg, omdat hij (zeer weinig) sporen van methadon in zijn bloed had. mij maak je niet wijs dat je daar harder van gaat fietsen... en vierde worden in het Italiaans kampioenschap tijdrijden stelt niet zoveel voor. ten eerste zijn Italianen bepaald geen erkende tijdrijders, ten tweede deden de besten (Frigo en Velo) niet eens mee. no text supplied |
|
quote: Dat bedoel ik We zullen het vandaag zien. |
|
Het schijnt trouwens dat Rabobank interesse heeft in Caucchioli, lijkt me wel een geschikte renner. Nu nog Valverde naar Rabo en dan onwards to world domination! no text supplied |
|
Armstrong gebruikt niet. Hij is gewoon de beste. |
|
quote: 6e tijd is niet verkeerd voor iemand die pas sinds dit jaar kan tijdrijden ; er werd bij zijn vorige ploeg door hem niet eens op getraind . Wat csc met zijn renners doet is bijna ongelooflijk [Dit bericht is gewijzigd door E. op 24-07-2004 23:25] |
|
voor morgen gok ik op McEwen. no text supplied |
|
quote: Precies, hij mag volgend jaar wel weer winnen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Het was een voorspelbare Tour: geel: Armstrong groen: McEwen bolletjes: Viirenque wit: Karpets alleen dat gebakkelei van Armstrong t.o.v. Simeoni getuigt van een grote kinderachtigheid die een topsporter onwaardig is... en tot slot mijn respect voor Voeckler, Voigt en Flecha, die mannen hebben zichzelf werkelijk kapot gereden no text supplied |
|
en knaven natuurlijk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |