|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
eej ik zie op de stoma site dat Cerebral Tumor ook komt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat is nog lichtelijk onder voorbehoud maar wel vrijwel zeker, en om nog maar even te spammen: deze zaterdag 10 juli: cerebral tumor kringspiertyfus bile het podium hoogeveen aanvang 20:00 5 euro grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
grind minded speelt ook |
|
en collision lees ik hier ! kut dat last days niet komt ! dus : Stoma Blood I Bleed grindminded Collision cerebral tumor [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-07-2004 19:02] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb der zin in... Beuken in Gore dijk Een kleine snol zit zo vol. |
|
|
|
LOL eo! kijk 4 euro entree dat zijn prijzen! en bier 1 euro! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bier 1 euro? dit gaat leuk worden.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
De EO weet eindelijk wat de mensen willen... |
|
Wordt dit nu "gesponsord" door Crimethinc? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: nee... wij kunnen helaas niet ivm vakanties. |
|
Komen hier ook nog ZM ers? Een kleine snol zit zo vol. |
|
ja ik maar who gives a fuck! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jij krijgt geen biertje meer van mij Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik denk niet dat wij het gaan halen.Moet zaterdag weer vroeg weg,en heb nog wat andere zaken te regelen... spelfout weggehaald... |
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! *hehe verneuk de layout even Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArghlglieglieglie.. Das nie aardig Orion.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver wat haat ik ht als iemand de layout verneukt |
|
quote: ontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopic [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 21-07-2004 10:38] Een kleine snol zit zo vol. |
|
IDD ONTOPIC GVD!! |
|
he, bestaat stick to the pan nog? |
|
ja zeker! we zijn sinds een jaar weer bijelkaar.. hebben alweer een aantal optredens gedaan...moet onze site wel weer eve updaten btw |
|
He mensen ik wil ook komen met n maat maar we gaan met trein en nu zie ik dat we vanaf gersloot 50 min moeten lopen :s Is er misschien iemand die met de auto gaat en ons ergens kan oppikken?? Die lompe boeren ook die midden tussen de weilanden concerten moeten organiseren Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
ik zou mischien wat kunnen regelen , maar ja nu ik voor lompe boer word uitgemaakt (niet dat ik het organiseer ) moet ik erover denken, terugreis is een ander iets Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |