![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
eej ik zie op de stoma site dat Cerebral Tumor ook komt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
dat is nog lichtelijk onder voorbehoud maar wel vrijwel zeker, en om nog maar even te spammen: deze zaterdag 10 juli: cerebral tumor kringspiertyfus bile het podium hoogeveen aanvang 20:00 5 euro grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
grind minded speelt ook ![]() ![]() |
|
en collision lees ik hier ! kut dat last days niet komt ! dus : ![]() Stoma Blood I Bleed grindminded Collision cerebral tumor [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-07-2004 19:02] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
![]() ![]() Beuken in Gore dijk Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
LOL eo! ![]() ![]() ![]() kijk 4 euro entree dat zijn prijzen! ![]() en bier 1 euro! ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Bier 1 euro? ![]() ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
De EO weet eindelijk wat de mensen willen... ![]() |
|
Wordt dit nu "gesponsord" door Crimethinc? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: nee... wij kunnen helaas niet ivm vakanties. ![]() |
|
Komen hier ook nog ZM ers? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
ja ik maar who gives a fuck! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Jij krijgt geen biertje meer van mij ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ik denk niet dat wij het gaan halen.Moet zaterdag weer vroeg weg,en heb nog wat andere zaken te regelen... spelfout weggehaald... ![]() |
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! *hehe verneuk de layout even ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArghlglieglieglie.. Das nie aardig Orion.. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver wat haat ik ht als iemand de layout verneukt ![]() |
|
quote: ontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopicontopic [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 21-07-2004 10:38] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
he, bestaat stick to the pan nog? ![]() |
|
ja zeker! we zijn sinds een jaar weer bijelkaar.. hebben alweer een aantal optredens gedaan...moet onze site wel weer eve updaten btw ![]() |
|
He mensen ik wil ook komen met n maat maar we gaan met trein en nu zie ik dat we vanaf gersloot 50 min moeten lopen :s Is er misschien iemand die met de auto gaat en ons ergens kan oppikken?? Die lompe boeren ook die midden tussen de weilanden concerten moeten organiseren ![]() Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! ![]() |
|
ik zou mischien wat kunnen regelen , maar ja nu ik voor lompe boer word uitgemaakt (niet dat ik het organiseer ) moet ik erover denken, terugreis is een ander iets Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |