|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
was n te gekke avond!! Vooral Stoma vond ik erg gaaf! Verder erg gezellig en n pand om jaloers op te worden! T was de lange reis iig waard! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Godver, Jerry jij hebt ook altijd wat te kankeren... Ik heb dikke lol gehad. Maar ja, ik ben nooit zo krities, het gaat mij er meer om dat ik niet om sodemieter op het podium/cq een paar deuren op een stro/grondlaag.. Dan zwabberde het maar aan alle kanten, Boldey heeft goed gespeeld voor 2 repetities. Het lag meer aan de rest Een kleine snol zit zo vol. |
|
zoals ik al zei,heb heerlijk beroerd gespeeld, het was Boldey die ut nog een beetje strak hield [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 25-07-2004 3:10] |
|
Ja jullie brachten me soms bijna uit m'n ritme |
|
quote: De Josti-Band heeft ook altijd zo'n lol... |
|
quote: Ja, lekker op keyboards zitten hengsten met je tong uit je bek. |
|
Ja het was zeker okay. Wie weet doen we het nog eens over, maar ik vrees wel op een andere locatie (iets makkelijker te vinden bijvoorbeeld) want ik kan er sowieso niet zo lang meer zitten. Toch viel het mij mee met het publiek, was eerst wel even bang dat er geen mens zou komen.. Bands nogmaals bedankt voor jullie optreden, Cerebral Tumor speelde trouwens best okay! |
|
Heeft iemand nog gave foto's?!? Ik heb wel foto's gemaakt maar mijn KUT-Aldi digicam is geflikkerd en deed het toen natuurlijk niet meer.... |
|
Sorry, wij waren ons foto-toestel vergeten, keb wel iemand foto's zien maken, maar geen idee wie dat was, sorry. |
|
Dat was de vriendin van de gitarist van Stoma, geloof niet dat het digitale camera was, maar zal eens vragen. |
|
quote: Dat was idd geen digitale, er liep wel iemand anders rond met een digitaal ding... |
|
Heb er nog wel wat kunnen redden: De old-school plee Degene die het eerst raad wie dit is krijgt een biertje van me! |
|
quote: Ha, dat ben jij. (ha, ik mag zeker niet meedoen omdat ik je al ken? ) |
|
vet!@echt wel geniaal die wc! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |