|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
te ver weg helaas Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
quote: Daar ga je al de fout in. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: hey boldey! Succes daar! http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
heeft er iemand anders iets van een routebeschrijving???? wat is t dichtsbijzijnde station (heereveen?) en welke bus moet daar genomen worden?? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: Hehe nee, ik ben slechts een aanhanger van de door Crimethinc. tot een bundel verenigde anarchistische denkbeelden. En een beetje bezig met een distro enzo, maar dat moet nog van de grond komen. Het openbaar vervoer richting De deelen is zwaar klote. Degenen die een cursus autodiefstal willen moeten maar mailen Je kan lijn 28 nemen (richting leeuwarden via akkrum jirnsum e.d. ) en dan uitstappen bij de hooibrug, en het paadje langs het water nemen. Kan je meteen het hele !@#!@#^%$&%$^natuurgebied bezichtigen. |
|
quote: Kattuk is zeker achterhoek? Tja mijn auto is net weg helaas. En mijn motor heeft nieuwe remschijven nodig. Ik ben zelf ook maar een arme krakert. |
|
quote: Thanx dude!!! gaat een gaaf feestje worden denk ik.... |
|
Ik hoop het ook. Verwacht alleen geen volle bak aangezien het concert in de middle of fucking nowhere is maargoed we zien wel... |
|
gewoan goed supe tost dubbel siest liekt ut oek al wat meer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ach als alle bands aanwezig zijn dan lijkt het al heel wat BOLDEY >>>> HOER!! |
|
quote: ik zou vanavond even voor je kunnen horen of het lukt emt vervoer , ik moet waarschijnlijk ook een maat van me ophalen vanaf station heerenveen dus als jullie daar ook kunnen staan , kun je meteen meerijden. ik doe me best voor je. hoop dat je dit nog op tijd leest , mail anders wel even Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik ben bij jou in goede handen.... |
|
He Boldey, namens mij ook succes, he? Lekker rossen. |
|
quote: Ik gebruik niet alleen mijn handen..... |
|
quote: Wèèèè een kraker met n auto :s We gaan het gewoon proberen en we zien wel waar we stranden..gelukkig zijn we alledrie erg avontuurlijk ingesteld Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
wij rijden waarschijnlijk langs heerenveen maat van me oppakken op het CS , dus als u(jullie nog mee willen ) natuurlijk wel met bezinekostenvergoeding Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben der vanaaf ook en ik kom met de auto. Als ik iemand op moet pikken, zeg het dan ff op dit topic of stuur mij een email: beregezellig@hotmail.com Vanaf 19.00 ben ik niet meer te bereiken, want dan ga ik al weg (moet namelijk uit Meppel komen). |
|
nora, ik wil graag meerijden als dat kan. ik kan je echter nu niet meer bereiken. als je dit nog leest kan je misschien even bellen, 038 4224282, dankjewel! groet, bart ps. je hebt ook mail. |
|
rona bedoel ik |
|
Ik ben nu net weer thuis en als echt computerverslaafde moest ik dus meteen mijn pc weer aanzetten. Maar goed, oke, hoe ga ik eens onder woorden brengen wat ik er van vond. Op de heenweg waren we (net als iedereen waarschijnlijk)verkeerd gereden. Maar toch waren wij op tijd aanwezig. We hadden eindelijk de goede weg te pakken toen ik weer in paniek schoot, omdat ik cerebral tumor precies de andere kant op zag rijden. Maar het bleek dat wij goed reden en zij niet! Maar goed, eenmaal aangekomen wisten we niet wat we zagen. Het was echt een oude boerderij en volgens mij stonden we gewoon in een koeienstal die voor deze gelegenheid omgebouwt was tot een podiumpje (ja, daar ging het althans redelijk voor door). Oke, genoeg gelul. Leuke avond, gezellige mensen (ze hadden van mij iets enthousiaster mogen zijn) en leuke bandjes. Alleen jammer dat er vrij weinig mensen waren, maar das waarschijnlijk omdat ze het gewoonweg niet hebben kunnen vinden! maar even een vraagje, is dit een soort van traditie, ik bedoel: word dit elk jaar georganiseerd? ben ik gewoon nieuwsgierig naar, dan hou ik volgend jaar weer ff in de gaten of er weer een goreslootfest komt, maar dan neem ik wel een dikke trui mee! |
|
jaja dit was 'em dan, officieel ons slechtste en kortste optreden ooit..... wel lol gehad verder hoor grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Ja, da was weer dikke pret.. Jammer dat we eerder weg moesten aangezien onze chauffeurs ook wilden zuipen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik snap nu waarom het goresloot heet, met al dat gore bier Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Het was GAAAAAF Voor het eerst dat ik mijn eigen stukje podium bij elkaar moest sprokkelen uit de zaal, een paar pallets en balkjes did the trick...haha... Maar hoer zijn bij GrindMinded was te gek (heb er stiekum zelf ook van genoten) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |