|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Da lijkt me een goed plan |
|
Stond al eventjes in m'n agenda ja! Will be there! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
...and you have my bow... ik bedoel: Ik zal er ook komen heerschen! Bruce Banner |
|
Daar zullen we dan maar heen teigen - Mutatis mutandis - |
|
Ik vraag me af of ik ze nu ook eens met wat live violisten enzo te zien krijg. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hm eens kijken of ik hier aanwezig kan zijn |
|
hmm, en dat (bijna) in mijn achtertuin. denk dat ik wel aanwezig ben |
|
klinkt interessant, ik neem aan dat ze met koor enzo komen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: lijkt me wel |
|
quote:Als wat ik gehoord heb uit gaat komen gaat 't een heerschende package zijn ook. Mijn 'kaartje' is in ieder geval geregeld, dus ik ben er zowiezo! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: en wat heb jij gehoord?? |
|
Al mensen die Demonoid gehoord hebben toevallig (Therion old school side-project)? - Mutatis mutandis - |
|
I Find That I Am Not There... |
|
OK, had ik nog niet gezien - Mutatis mutandis - |
|
ben dr bij |
|
Ik zie net dat het 19 euro + 3.30 reservering is |
|
quote:3 support bands die het geld waard zijn, Joost I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Haha, wat een rukband vind ik dat toch, Therion :p OK ik rot al op haha zzz |
|
Wat is dan de support |
|
quote:Dat typ je dan maar eens mooi in op MSN quote:Hmmz.. Twan! Vriend! |
|
Geregeld dat de fam ook op de guestlist kan. Mijn ma wil haar schoonzoon wel eens zien spelen... Met pa & ma & broer naar een metalconcert. Dat kan nog interessant worden! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Ik hoop dat ze van moshen houden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: And my axe Ben na Lemuria/Sirius B en Graspop weer helemaal fan! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: perfecte reply kerel maandag kaarten halen!! wie gaan er uit groningen die kant op? of anders: bij wie kan ik crashen mocht dat nodig zijn? beloning= Bruce Banner |
|
quote:Dat bier mag je houden, want Therion speelt ook in de Oosterpoort (zie nieuws frontpage) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |