|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag me af of dat klopt. Aangezien Trail of Tears momenteel op tour is met Sirenia (zeg maar de nieuwe Tristania van voormalig Tristania hoofdman) en Tristania zelf momenteel weinig voorsteld kan ik me niet voorstellen dat hun in het voor prog. staan. |
|
quote: www.tristania.com: 20th July 2004 - European tour Tristania will be touring with Therion this autumn, visiting Poland, Germany, Czech Rep., Belgium, France, Holland, Austria, Slovenia, Hungaria, Italy, Switzerland, England and Spain. Trail of Tears will be support band on tour. Check back later this week for full schedule with venues. - Mutatis mutandis - |
|
Damn . Dan zal ik naar de Biebob moeten om Sirenia ana het werk te zien |
|
Zo, kaartje gekocht Therion + Tristania + Trail Of Tears. Ken de laatste 2 eigenlijk niet :+ How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Hoeft ook niet daar beide al jaren teren op vergane glorie. |
|
moet m'n kaartje ook maar eens gaan halen |
|
quote:Wat hij zegt. |
|
quote: net gedaan |
|
Gaaaaaaaaaaaaf!! Komt er nog iemand uit de omgeving Hardenberg die ook heengaat?? |
|
VANAVOND in stockholm!!!! SPLITTER, BESEECH en THERION!!! gues who's going!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Kristian? Johan? Christopher? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Godver wat een tering gaaf concert!!!! wat een toegift!!!!! super!!! dit belooft zeker wat voor 013!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik ga ook! Ik ga ook! Jeej, zeer veel zin in Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
ben ook vd partij Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:Kaartjes met EUR 0,00 er op uitwisselen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dan doe ik ook mee Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik wil ook best mijn kaartje met 0,00 erop met jullie wisselen hoor. Dan heb je alleen geen garantie dat je er mee binnen komt Waag eens een dansje! |
|
Laat ze nou stoer doen joh |
|
quote: Oh ja, tuurlijk Zo Helmet, wat stoer man Waag eens een dansje! |
|
quote: Oei pas maar op, straks dnkt Helmet dat je flirt, en dan leent i je geld en dan ... oh nee laat maar |
|
Eh... ontopic ofzo? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Oh ja, on topic, zeg Twanniemannie, kan ik geen geld van je lenen voor Therion? Waag eens een dansje! |
|
SMAAAAAHAAAAAD |
|
Zo, m'n ticket voor de oosterpoort vandaag aangeschaft... Wel jammer dat Therion in de Oosterpoort speelt i.p.v. het almachtige Vera. Meer mensen komen er toch nooit af op dit concerten en de sfeer in de oosterpoort vind ik altijd nogal doods... Hopelijk speelt Therion een wat doordachtere en evenwichtiger set dan toen ik zag op m'era luna afgelopen zomer... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |