IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Therion, 2 november 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2004 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh cool ... hmm .. maar met tristania he ... nha ja .. maybe ...

wel kut op een woensdag ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-07-2004 17:32]

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2004 19:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vraag me af of dat klopt. Aangezien Trail of Tears momenteel op tour is met Sirenia (zeg maar de nieuwe Tristania van voormalig Tristania hoofdman) en Tristania zelf momenteel weinig voorsteld kan ik me niet voorstellen dat hun in het voor prog. staan.

Skull
Usericon van Skull
Posted 22-07-2004 19:46 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 22 juli 2004 19:44 schreef Tormented soul het volgende:
Ik vraag me af of dat klopt. Aangezien Trail of Tears momenteel op tour is met Sirenia (zeg maar de nieuwe Tristania van voormalig Tristania hoofdman) en Tristania zelf momenteel weinig voorsteld kan ik me niet voorstellen dat hun in het voor prog. staan.

www.tristania.com:

20th July 2004 - European tour
Tristania will be touring with Therion this autumn, visiting Poland, Germany, Czech Rep., Belgium, France, Holland, Austria, Slovenia, Hungaria, Italy, Switzerland, England and Spain. Trail of Tears will be support band on tour. Check back later this week for full schedule with venues.

- Mutatis mutandis -

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2004 20:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Damn .

Dan zal ik naar de Biebob moeten om Sirenia ana het werk te zien

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 01-09-2004 17:20 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Zo, kaartje gekocht

Therion + Tristania + Trail Of Tears. Ken de laatste 2 eigenlijk niet :+

How can I know so many never really knowing anyone?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2004 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoeft ook niet daar beide al jaren teren op vergane glorie.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-09-2004 17:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

moet m'n kaartje ook maar eens gaan halen

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-09-2004 23:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 september 2004 17:21 schreef Jenje het volgende:
Hoeft ook niet daar beide al jaren teren op vergane glorie.
Wat hij zegt.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-09-2004 11:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 17:36 schreef Mark Z het volgende:
moet m'n kaartje ook maar eens gaan halen

net gedaan

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

madelief_18
Usericon van madelief_18
Posted 06-09-2004 20:53 by madelief_18 Wijzig reactieProfiel van madelief_18Quote dit bericht

Gaaaaaaaaaaaaf!! Komt er nog iemand uit de omgeving Hardenberg die ook heengaat??

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-09-2004 18:12 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

VANAVOND in stockholm!!!!

SPLITTER, BESEECH en THERION!!!

gues who's going!!!!!

I Find That I Am Not There...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-09-2004 18:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 september 2004 18:12 schreef rvanderholst het volgende:
gues who's going!!!!!
Kristian? Johan? Christopher?

I'm not being rude. You're just insignificant.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-10-2004 0:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Godver wat een tering gaaf concert!!!!

wat een toegift!!!!! super!!! dit belooft zeker wat voor 013!!!!

I Find That I Am Not There...

Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 07-10-2004 14:59 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

Ik ga ook! Ik ga ook! Jeej, zeer veel zin in Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom

A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 07-10-2004 15:49 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

ben ook vd partij

Inter faeces et urinam nascimur

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-10-2004 15:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 oktober 2004 14:59 schreef Saelwen het volgende:
Ik ga ook! Ik ga ook! Jeej, zeer veel zin in Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom
Kaartjes met EUR 0,00 er op uitwisselen?

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 07-10-2004 15:54 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Dan doe ik ook mee

Inter faeces et urinam nascimur

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-10-2004 16:06 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ik wil ook best mijn kaartje met 0,00 erop met jullie wisselen hoor. Dan heb je alleen geen garantie dat je er mee binnen komt

Waag eens een dansje!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat ze nou stoer doen joh

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-10-2004 16:10 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:06 schreef Jenje het volgende:
Laat ze nou stoer doen joh

Oh ja, tuurlijk

Zo Helmet, wat stoer man

Waag eens een dansje!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:10 schreef Morningrise het volgende:
Oh ja, tuurlijk

Zo Helmet, wat stoer man

Oei pas maar op, straks dnkt Helmet dat je flirt, en dan leent i je geld en dan ... oh nee laat maar

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-10-2004 16:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Eh... ontopic ofzo?

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-10-2004 16:15 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:10 schreef Jenje het volgende:
Oei pas maar op, straks dnkt Helmet dat je flirt, en dan leent i je geld en dan ... oh nee laat maar

Oh ja, on topic, zeg Twanniemannie, kan ik geen geld van je lenen voor Therion?

Waag eens een dansje!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SMAAAAAHAAAAAD

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-10-2004 18:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Zo, m'n ticket voor de oosterpoort vandaag aangeschaft...

Wel jammer dat Therion in de Oosterpoort speelt i.p.v. het almachtige Vera. Meer mensen komen er toch nooit af op dit concerten en de sfeer in de oosterpoort vind ik altijd nogal doods...

Hopelijk speelt Therion een wat doordachtere en evenwichtiger set dan toen ik zag op m'era luna afgelopen zomer...

Dear dirty delightful old drunken old days

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com