IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Therion, 2 november 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-10-2004 11:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 0:06 schreef rvanderholst het volgende:
Godver wat een tering gaaf concert!!!!

wat een toegift!!!!! super!!! dit belooft zeker wat voor 013!!!!

Hebben ze op hun headliner tour grotere koren dan op de festivals? dat vond ik nogal teleurstellend op Graspop.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-10-2004 12:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

I Find That I Am Not There...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-10-2004 19:59 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 7 oktober 2004 18:49 schreef Schaffelaer het volgende:
Zo, m'n ticket voor de oosterpoort vandaag aangeschaft...

Wel jammer dat Therion in de Oosterpoort speelt i.p.v. het almachtige Vera. Meer mensen komen er toch nooit af op dit concerten en de sfeer in de oosterpoort vind ik altijd nogal doods...

Hopelijk speelt Therion een wat doordachtere en evenwichtiger set dan toen ik zag op m'era luna afgelopen zomer...

Zoiets zou nooit kunnen in vera, die tour kost een enorm bedrag.

Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 10-10-2004 16:23 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:10 schreef Morningrise het volgende:
Oh ja, tuurlijk

Zo Helmet, wat stoer man

Hey, ik ben ook stoer!

A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...

$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 14:38 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

Ik ga ook!

Wie gaat er nog meer uit de regio Oss? (noord-brabant)

quote:
Op 30 juni 2004 10:59 schreef Mark Z het volgende:
Ze nemen ook nog eens 3 supports mee. Gaat dat zien,

Ik dacht dat alleen Tristania en Trail of Tears kwamen? (dat stond in ieder geval op de site van 013)

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-10-2004 15:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 14:38 schreef $@|() het volgende:

Ik dacht dat alleen Tristania en Trail of Tears kwamen? (dat stond in ieder geval op de site van 013)

was eerst sprake van 3 supports, inmiddels blijken het inderdaad alleen Tristania en Trail of Tears te zijn

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-10-2004 2:15 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

3 november in Groningen zal ik er zijn

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-10-2004 16:03 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hier zijn al vast de foto's van in Hof Ter Loo:
http://users.pandora.be/xorcist/pictures/metal/20041030TTT/

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-10-2004 16:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

cool!

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-10-2004 16:18 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 16:03 schreef DarknessThere het volgende:
Hier zijn al vast de foto's van in Hof Ter Loo:
http://users.pandora.be/xorcist/pictures/metal/20041030TTT/

Jakkes! Wat voor een vet mormel zingt er nu weer bij Therion?

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2004 17:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dat is toch jezebel (Cradle of filth, (Mortiis enz)?

DarknessThere
Posted 31-10-2004 18:03 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Nee, volgens mij is ze het niet... ik ben niet zeker, maar ik denk het niet...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2004 16:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Na alle ellende van vandaag ben ik blij dat ik vanavond lekker naar een concert ga! Heb er zin in!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2004 16:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 17:39 schreef Tormented soul het volgende:
Dat is toch jezebel (Cradle of filth, (Mortiis enz)?

Volgens mij heeft die zwart haar (hoewel dat natuurlijk ook makkelijk kan veranderen ), en heeft ze nog een paar maatjes meer..

..."Hate can only create more hate"...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-11-2004 0:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Goddamn! Dat was gaaaaf! Ik had niet verwacht dat ik me zo enorm zou vermaken, aangezien ik Therion al zo vaak gezien had, maar dit keer hebben ze zichzelf echt overtroffen! Heerlijk dat oud materiaal!

I'm not being rude. You're just insignificant.

DarknessThere
Posted 03-11-2004 9:26 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

In Hof Ter Loo was het ook wel het beste dat ik van Therion heb mogen aanschouwen... weet je nog iets van de tracklist?

(Van Hof Ter Loo kan ik me herinneren, niet in volgorde:

Blood of Kingu
Wine of Aluqah
Rise of Sodom and Gomorrah
Typhon
The Khlysti Evangelist
In Remembrance
The Siren of the Woods
To Mega Therion
The Crowning of Atlantis
en vast nog wel een boel)

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 03-11-2004 9:29]

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-11-2004 10:32 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

In ieder geval nog een cover van Black Funeral van Mercyful Fate

I'm not being rude. You're just insignificant.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-11-2004 10:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Zo was ie in stockholm en zo was ie in hof ter loo, dus vast ook wel in 013:

Setlist Therion

The Blood of kingu
Uthark runa
Asgard
Seven secrets of the sphinx
Crowning of atlantis
Typhon
Schwarzalbenheim
Ginnungagap
In rememberance
Wild hunt
The invincible
Melez
Rise of sodom and gomorrah
The khlysti evangelist
Siren of the woods
Wine of aluqah
Cults of the shadow
To megatherion
Black funeral (Merciful Fate)
Iron Fist (Motörhead)

I Find That I Am Not There...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-11-2004 11:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 0:54 schreef helmet het volgende:
Goddamn! Dat was gaaaaf! Ik had niet verwacht dat ik me zo enorm zou vermaken, aangezien ik Therion al zo vaak gezien had, maar dit keer hebben ze zichzelf echt overtroffen! Heerlijk dat oud materiaal!

Inderdaad, dat was extreem gaaf!! Geweldig geluid, geweldige nummers, geweldige sfeer!

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 03-11-2004 11:26 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Het is maar wat je met oud materiaal bedoel...

Zeker tot Lepaca Kliffoth vind ik het zeer gaaf, en de albums die daarna kwamen von ik ook nog wel te pruimen.

Ze zouden dan Symphony Of The Dead (niet die van arab) of The Way moeten spelen.

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 03-11-2004 12:03 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Zo, ff een verslag van het concert van Therion.

Veilig en wel aangekomen in Den Bosch, waar we moesten overstappen naar Tilburg. Tussendoor een paar patatjes gegeten en gingen we maar alvast op het perron staan wacht.... Toen kwam dr een trein, wij dus automatisch instappen,... bleek ie naar Maastricht te gaan :# Wij dus wachten totdat hij stopte in Eindhoven om weer een andere trein te nemen(want wat moet je nou in eindhoven ? ) Die trein kwam langs Tilburg en kwamen we toch nog ruim op tijd aan.
Na Trail of Tears (was wel aardig) kwam Tristania, een 7koppige band met 3 gitaristen, 3 zangers en een drummer. 1 Zanger was een rare dwerg en een andere zangeres zat de hele tijd te dansen met een blik van 'kijk mij geil zijn' of ze stond bewegingloos naar het publiek te kijken. Het leek net iemand van Theater Totaal(een band die hier op Geinbeat kwam en waar allemaal zwakzinnige in zaten).

En toen kwam het echte werk.
Therion! En die blies Tristania en Trail of Tears allemaal omver }:
Een achtergrondkoortje van 2 zware mannenstemmen en 2 hoge vrouwenstemmen, 1 vrouw vooraan en de gewone zanger van de band en 3 gitaristen. De drummer niet te vergeten
Ze trapten meteen goed af en hielden dat de hele set vol, mooie afwisselingen soms en een goed contact met het publiek. Achter het podium stond ook het logo van Siruis B, die columbiaanse fans voor hun gemaakt hadden, iets van 6 meter hoog. Dat ding zou ik wel in mijn voortuin willen hebben :#
Tegen 2300 zaten ze leuk te buigen, en de vrouwen op hun elegante manier, waarna ze natuurlijk nog terug kwamen en nog een half uur oid gingen spelen(ondertussen nog een paar keer afscheid nemen en weer terugkwamen )
Daarna snel naar het station gehaast en in Den Bosch in de verkeerde trein gestapt(eentje te laat) en daar stonden we dan op Utrecht CS, terwijl er geen trein meer naar Houten reed.... We maakten ons al op voor een flinke wandeling maar ik bleek een hele aardige vader te hebben die ons op heeft gehaald met de auto

Net wat toetsen gemaakt op school en dat ging ook heel goed
Ik kijk uit naar 11 februari,..

How can I know so many never really knowing anyone?

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 03-11-2004 14:22 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

T was zeker weten een heel erg leuk concertje gisteren!! Trail of Tears kon me niet zoveel boeien, waarschijnlijk ook om het geluid wat nog niet optimaal te noemen was. En ik irriteerde me flink aan die kale bosgnoom.
Tristania vond ik wel ok, 3 nummers van Beyond the Veil, dus ik vermaakte me wel. Ook hier was het geluid nog niet super, en soms hoorde je de hele zang van madame niet. En dan gaat ze weer sloerie-dansen. Ach, het was een mooi gezicht
En toen kwam Therion. WOW. Dit was wel ff heel erg veel beter dan op Graspop! Heerlijke sfeer, de band had er zin in, vette muziek, alles klopte gewoon. HEERSCH!

Inter faeces et urinam nascimur

Nameless shadow
Posted 03-11-2004 14:34 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Krijg helemaal zin in vanavond

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 03-11-2004 14:42 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 3 november 2004 14:34 schreef Nameless shadow het volgende:
Krijg helemaal zin in vanavond
ik ook

Nameless shadow
Posted 04-11-2004 10:00 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Whoopie, dat was me een feestje gister!!!
Jammer dat die zangeres hem halverwege moest smeren

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com