|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
welk album valt hier aan te raden? signature |
|
Climax of Hatred is wel leuk. Beetje veel van hetzelfde, maar als je het lekker vind, veel van het lekkere zelfde! |
|
Het is wel leuk opzich. Standaard. Maar het gaat. |
|
Interessante bijdrage! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hehe ach ja. ik moest even mijn mening geven. |
|
ik ben aan het wachten op de lp Climax of hatred is die goed ? .................. |
|
quote: Nee! Je hebt een miskoop gedaan, dus erop wachten hoeft niet meer. Hahaha, dat zal je leren! |
|
|
|
quote: heb net een paar nrs hoort vind het wel nog goed .................. |
|
Climax of Hatred = VETTT! |
|
Het meezing-refrein van H.A.T.R.E.D. vond ik iig om te huilen, de rest van de plaat is me niet bijgebleven. De eerste schijf vind ik vooralsnog het beste. |
|
http://www.myspace.com/adhominemofficial Staat een teaser op van de nieuwe MCD. 'Back to the roots' aldus hemzelf. Ik vind er vooralsnog niet heel veel aan. |
|
En binnenkort een interview online, dat dan weer wel. |
|
Ik wel eigenlijk! |
|
quote: Ik moet het denk ik eens als geheel horen. Ik vind die teasers altijd maar irritant, geeft vaak een vertekend beeld van de uiteindelijke plaat. |
|
quote: Jep. |
|
die nieuwe mini is super! Unleashed cover signature |
|
ben benieuwd.... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hij is gelekt [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-03-2009 17:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
lekker signature |
|
Dat moet nog blijken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klinkt tot zover zeker goed! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lekker subtiele hoes weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Serieus een van de meest dwaze bands ooit.. dat mensen naar deze zooi kunnen luisteren snap ik echt niet. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |