|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
geef eens een goeie tip dan, in hetzelfde genre, heavy black signature |
|
quote: Sorry, het spijt me. |
|
Lekkere plaat hoor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: cryptic winds.. http://www.myspace.com/crypticwinds666 [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-03-2009 19:04] |
|
O. signature |
|
man man man Zog is Dead is lekker de mili versie van Vaders God is Dead signature |
|
Kampf, krieg und sieg sieg sieg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
zo, interview met Kaiser W. is EINDELIJK binnen, nu nog vertalen signature |
|
Nummer 3 van Planet ZOG heet ineens A. Rules. Dat was volgens mij eerst iets anders... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Auschwitz Rules heet het nummer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
No shit, Sherlock. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is K.W. bang voor antifa achtige groeperingen, of zijn die al actief geweest? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: fixed IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
remix-EP'tje uit signature |
|
Niet het soort nieuws waar ik op hoopte. Ze hebben eind 2013 wel weer wat shows gedaan dus ik hoopte op albumnieuws. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |