![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
geef eens een goeie tip dan, in hetzelfde genre, heavy black signature ![]() |
|
quote: Sorry, het spijt me. ![]() |
|
Lekkere plaat hoor ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: cryptic winds.. http://www.myspace.com/crypticwinds666 [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-03-2009 19:04] ![]() |
|
O. signature ![]() |
|
man man man Zog is Dead is lekker de mili versie van Vaders God is Dead signature ![]() |
|
Kampf, krieg und sieg sieg sieg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
signature ![]() |
|
zo, interview met Kaiser W. is EINDELIJK binnen, nu nog vertalen ![]() signature ![]() |
|
Nummer 3 van Planet ZOG heet ineens A. Rules. Dat was volgens mij eerst iets anders... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Auschwitz Rules heet het nummer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
No shit, Sherlock. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Is K.W. bang voor antifa achtige groeperingen, of zijn die al actief geweest? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: fixed IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
remix-EP'tje uit signature ![]() |
|
Niet het soort nieuws waar ik op hoopte. Ze hebben eind 2013 wel weer wat shows gedaan dus ik hoopte op albumnieuws. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Kersvers. Godver, het laatste nummer heet Stairway to Oven. :') [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 28-03-2025 21:49] I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Wat ik er goed aan vind is dat je de oude elementen weer aantreft. Destijds had AH met "Planet ZOG" wel degelijk een erg goede en agressieve cd afgeleverd, en in deze release zit voldoende herkenning. Wat ik er sneu aan vind is dat het weer nazi-muziek is. Beetje nazistisch doen is leuk als je 15 bent, want het heeft wel iets rebels, opstandigs, en anti-society. Maar ben je dik achterin de 40 dan wordt dat toch een beetje een ander verhaal. Winter is coming ![]() |
|
quote: Nee, toen was het evengoed niet leuk. Als je rebels, opstandig, en anti-society wil zijn door dingen te zeggen die je niet begrijpt laat staan meent ben je gewoon evengoed een meeloper en een sukkel. Verder prima als iemand vol op de confrontatie/shock value gaat, gemeend of niet. Maar begrijp in ieder geval waar je het over hebt. No dogs, no masters. ![]() |
|
Nu ken ik Ad Hominem niet zo goed, dus geen idee waar zij vallen. Net even door dat nieuwe album geklikt en dat is beter dan ik me herinnerde of verwachtte. Aan de songtitels te zien hoeven we het inhoudelijk niet al te serieus te nemen in ieder geval. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat is voor mij misschien wel het grootste probleem. ‘Stairway to Oven’ is een prima gebbetje, maar ik luister geen black metal omwille van de leuke gebbetjes. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ja, helemaal mee eens. Maar dit album is muzikaal echt sterker dan ik dacht/verwachtte. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja. Of 15. Vijftienjarigen komen met een hoop weg bij mij. Winter is coming ![]() |
|
quote: Tering. :') Ik heb geloof ik ergens nog Dictator van hun liggen uit 2009 en dat vond ik muzikaal oprecht een goede plaat. Maar echt. De tering. Al moest ik ook wel als een dertienjarig jongetje lachen om Stairway to Oven. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |