IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ad Hominem Vorige pagina
Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-03-2025 20:03 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik heb de cd toevallig gisteren nog in goed gezelschap gedraaid, bijgestaan door een vijftiental verschillende speciaalbieren, en we waren het erover eens dat het een dijk van een plaat is.

Face it: de nieuwe AH rockt gewoon. Lekker doorhakkende oldschool BM met frisse elementen toegevoegd waarin het oude unieke AH geluid nog steeds in doorklinkt.

Zo op het oog lijken track nummer 1, 3 en 5 het sterkste te zijn, maar over de meet genomen staat er niks echt zwaks op.

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 31-03-2025 18:04 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik zie nu pas dat het grote Osmose Productions deze NS band op de markt brengt.

Is dit een nieuwe stap voor hen? Nooit geweten dat OP een 'bedenkelijk' label was.

Winter is coming

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 01-04-2025 8:15 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Ik vind het toch niet zo speciaal hoor, dat nieuwe album. Niet slecht maar zeker niet wauw. Paar leuke riffjes maar niet meer dan dat.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-04-2025 11:11 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ja zo is het. Niet slecht, en een beetje nostalgie he, dat maakt het mooi. Het bekende AH geluid.

Ik vind het overigens wel een boven gemiddeld album ook absoluut gezien. Maar wereldtop is AH nooit geweest.

Winter is coming

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com