|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 26 november 2001 1:20 schreef Myth of Fury het volgende: Rectum: U kent zeker Cynic en Atheist e.d. niet.... [quote] nope |
|
Vergeet toch vooral THEORY IN PRACTICE en SPASTIC INK niet. En what about ons eigen PESTILENCE? Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
en NOMEN uut grunn, natuurlijk (oeps, vergeten. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
quote: vertel dr es wat meer over dude..... Suck my piss |
|
quote: pestilence had ik reeds genoemd, maar het kan geen kwaad om deze beste nederlandse band ooit twee keer te vernoemen theory in practice en spastic ink ken ik niet, zit in een van deze band geen ex-watchtowerlid(die eigenlijk gewoon weer bij elkaar moeten komen) |
|
Jarzombek (zo schrijf je dat geloof ik) zit in Spastik ink. Ink complete is een aanrader voor de fans; de muziek is heel speels en neigt vaak naar het freakerige, maar ook vaak naar catchy stuff. Verder heeft die gozer een tekenfilm-fetish, getuige de songtitels. Theory in practice....net als hun side project Mutant erg technisch, maar op een of andere reden spreekt het mij niet erg aan. Check 's een mp3 zou'k zegguh. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2001 1:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Over Nomen, dus. Dit is een Groningse formatie die moeilijke metal maakt. Ze worden wel vergeleken met Messhuga (schrijf je dit zo?). Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
quote: meshuggah |
|
quote: ik vroeg et me af...woon namelijk zelf ook in GRUNNNN Suck my piss |
|
quote: een tijdje terug hebben ze 't Rooie Oortjes festival gewonnen, maar toen heetten ze nog Tsunami (ik geloof dat je 't zo schrijft/schreef). Sporty Touché, pussycat! |
|
Paul Masvidal van Cynic heeft meegespeeld (en geschreven) op de Master cd 'On the seventh day, god created Master'. Weet iemand of dit technisch is? Zo nee; is het een beetje een goede cd? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik hou niet zo van technische metal. Doe mij maar van die afgezaagde blackmetal rommel. |
|
quote: ja, het is zelfs een erg goede cd! maar technisch, nee. maar ik denk niet dat mesdival music heeft geschreven, dat doet speckman zelf wel (alhoewel de andere gitarist twee nummers heeft mogen aandragen) de music is typische master. zeer simplele maar uiterst doeltreffende deathmetal [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-12-2001 19:43] |
|
ok, tech deathmetal. vrij duidelijk Cryptopsy, een van de betere suffocation, krisiun ook wel. zeer snel nocturnus necrophagist vast wel meer soilent green "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hoe klinkt Soilent Green? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zelf ben ik een groot fan van Cynic, Atheist, Theory In Practice, Mutant en het italiaanse Sadist, maar wat mij erg verbaast is dat niemand van jullie het ook maar gehad heeft over de meest technische band die op deze aardkloot rond loopt: MEKONG DELTA Ik kan me voorstellen dat mensen het niet mooi vinden, maar je kunt niet ontkennen dat ze niet supertechnisch zijn!!! I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: de cd "the music of erich zahn" is inderdaad een brilant stukje muziek. helaas, ken ik verder weing van de band. |
|
mwah mag wel zo zijn, maar om het nou de meest technische band te noemen dat gaat wat ver, luister eerst cryptopsy nog maar ff. :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dillinger escape plan lijkt me wel duidelijk maar... Kennen jullie Maudlin of the well ook? Ik weet niet of het ECHT metal is maar het is zeker ERG technisch. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Probeer trouwens ook de nieuwe Devilyn even. Devilyn - Artifact I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
cryptopsy morbi angel yattering dying fetus e.v.a No meat is sweater |
|
Tis wel geen deathmetal ,maar wel technisch, Psychotic Waltz,en erg goed. Hmm,lang niet gedraaid touwens. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Nou ja goed...Psychotic waltz is progressieve metal. En in dat genre is het niet zo raar dat je technisch hoogstaande muziek maakt. In het deathmetal genre is het al heel wat. Zelfde geld voor hardcore. Beetje jammer vind ik het dat in hardcore en Deathmetal de vage breaks de boventoon voeren terwijl in Prog de instrument beheersing belangrijker is en de songstruktuur in stand blijft. Geheel ander genre: Yearning, is dat ook technisch? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is Mekong Delta niet die band die allemaal klassieke stukken elektrisch uitvoert? Yattering & Yearning ken ik niet.... Psychotic Waltz is een goede band, alleen jammer van die knerpstem van die zanger...Buddy Lacks... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |